Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 856
Jeg kunne tenkt meg å satt opp en FTP som jeg skal bruke på lan. Ikke en som er server eller noe sånt, men bare at jeg deler den med andre hvis dere skjønner hva jeg mener og at det går ann.
Better than thou.
Du gjør det på nøyaktig samme måten som når du setter opp en for 'internett-bruk'.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Hvordan gjør jeg det. Har null peiling. Trenger guide å.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
www.download.com last ned en ftp server og dobbeltklikk på .exe filen
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
I første omgang kan du finne et FTPprogram. Som Serv-U eller Bulletproof FTPServer. De er så enkle at hvis du trenger hjelp til å sette opp og bruke dem, ja, da trenger du virkelig hjelp.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Føkk og da, nå hadde jeg en svær klyse med drittslenging klar til avspark, måtte bare refreshe en gang for å se om det var noen som hadde svart og vips, all my work for nothing..

Men ærligtalt Angry, du fikk programmer av meg på lan og de er ikke bare skikkelig lett å bruke, men har også manual med i pakken.
RTFM!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
NEI, jeg fikk ingenting. Dessuten liker jeg å ha litt hjelp
bruk GuildFTPd fra Guildftpd.com