Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 10514
Skjønner fristelsen med Kanariøyene mtp skatt og den biten der. Men husk at hvis du er en urban person som kanskje ikke trives så godt med verdens roligste tempo så kan det fort bli kjedelig. Har kun ferier på Gran Canaria en gang, vel vitende om situasjonen der, og jeg må si at tristere plass skal du lete lenge etter i mine øyne.

Jeg var jo kun et håndfull steder på øya, og storby finnes jo ikke der, så noe urbant kan du se lenge etter. Stort sett ser du kun gamle skandinaviske pensjonister så snart du nermere deg en av de mer "kjente" "byene" på øya. Om det i det hele tatt kan kalles by.

Fastlands-Spania har mye mer å by på i så måte. Men nå er dette kun basert på erfaringer opplevd i løpet av en ferietur. Jeg har reist mange plasser på ferie på samme vis, og på alle de turene har jeg alltid følt at øya/landet hadde en eller annen litt moderne by å tilby, men det fant jeg ikke på Gran Canaria.

Men dette er jo da opp til deg og hva du ønsker.
Sitat av jaffa87 Vis innlegg
Grunnet helsen har jeg ikke muligheter til å jobbe ved siden av trygd.
Vis hele sitatet...
Uten å vite noe som helst om din helsetilstand så finner jeg dette litt rart.

Hva med tlf salg hjemmenifra?

Elkjøp og andre butikker har jo digitalchatt for å hjelpe kunder, kanskje dette kan gjøres hjemmenifra?

Sikkert flere jobber som er slik.

Mange måter å få til litt penger inn.

Start en blogg om sykdommen din, eller noe anna.

Lykke til.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Sjefen over alle sjefer, NSO
Vis hele sitatet...
Helt blank.

Sitat av Kråke123456 Vis innlegg
Uten å vite noe som helst om din helsetilstand så finner jeg dette litt rart.

Start en blogg om sykdommen din, eller noe anna.

Lykke til.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke mulig grunnet helsetilstand. Orker ikke diskutere detaljene. Leger og spesialister sier 100% ufør men du synes det er rart? Akkurat det synes jeg er rart.

Tror ikke det nei. Jeg lever og puster sykdom og må forsøke å distansere meg fra sykdom og helseplager der det er mulig. Ikke et tema for en blogg nei.

Det er vel kun noen få som tjener penger på blogging? Du kunne like gjerne sagt jeg skulle tjene ekstra penger på børsen. Kan jo ikke noe om børsen eller verdipapir så sjansen for å lykkes blir deretter.

Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Skjønner fristelsen med Kanariøyene mtp skatt og den biten der. Men husk at hvis du er en urban person som kanskje ikke trives så godt med verdens roligste tempo så kan det fort bli kjedelig. Har kun ferier på Gran Canaria en gang, vel vitende om situasjonen der, og jeg må si at tristere plass skal du lete lenge etter i mine øyne.

Fastlands-Spania har mye mer å by på i så måte. Men nå er dette kun basert på erfaringer opplevd i løpet av en ferietur. Jeg har reist mange plasser på ferie på samme vis, og på alle de turene har jeg alltid følt at øya/landet hadde en eller annen litt moderne by å tilby, men det fant jeg ikke på Gran Canaria.
Vis hele sitatet...
Noe å tenke på.
Sist endret av jaffa87; 5. september 2018 kl. 17:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av jaffa87 Vis innlegg
Tror ikke det nei. Jeg lever og puster sykdom og må forsøke å distansere meg fra sykdom og helseplager der det er mulig. Ikke et tema for en blogg nei.

Det er vel kun noen få som tjener penger på blogging? Du kunne like gjerne sagt jeg skulle tjene ekstra penger på børsen. Kan jo ikke noe om børsen eller verdipapir så sjansen for å lykkes blir deretter.
Vis hele sitatet...

Sier jo ikke at du MÅ blogge om sykdommen din. Men at blogg kan være en inntektskilde.
Skriv om sommerfugler, les bøker og skrlv om de. Se film og skriv om de.


Du skriver jo her inne. Så du er jo ikke så sjuk du ikke kan bruke en pc.

Masse muligheter.


Meld deg inn på panelundersøkelser hos norsk gallup. Får du universalgavekort som betaling.

Lykke til.
Din mening om min arbeidskapasitet er malplassert. Du vet ikke noe om hva som feiler meg og da bør du heller ikke være bombastisk. Kommer heller ikke til å gå inn på hva jeg sliter med da det er privat og ikke har relevans for tråden. Situasjonen er at jeg ikke kan jobbe. Det endrer seg ikke fremover uten et guddommelig under. Og skulle det skje er det første jeg gjør å skaffe meg fast jobb i 100% stilling hos en norsk arbeidsgiver og da blir det Oslo baby. Vi lar drømmen ligge så kan vi komme inn på det jeg ønsker mer informasjon om, de praktiske tingene rundt det å flytte fra landet når en er ufør.

Er det noen som har hatt lengre opphold i Latvia, Litauen eller Polen? Eller kanskje Albania?
NSO er vel karen som eier/drifter Freakforum