Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2878
finnes det noen steder man kan få kjøpt en gram vekt i oslo?
Da jeg bodde i Oslo var det Scorpius på løkka og Shangri-la som gjaldt, de har fått en sjappe nesten midt på Jernbanetorget nå men den sjappa topper ikke scorpius
Sist endret av celtseus; 31. mars 2019 kl. 05:43.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger du det kjapt så er jo Shangri sikkert bra (aldri handlet der). Men du kan også få meget billige vekter med kvalitet fra eBay. Bare litt kjipt at tollen ofte stopper slike ting uten fornuften i behold.
Of topic. Bor langt fra Oslo, men har vært innom shangri noen ganger. Aldri kjøpt noe.

Hvordan overlever den butikken?
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Of topic. Bor langt fra Oslo, men har vært innom shangri noen ganger. Aldri kjøpt noe.

Hvordan overlever den butikken?
Vis hele sitatet...
hva mener du? ikke no ulovlig med den butikken, og veldig mange finner det lett og kjapt med å svippe innom med no cash for deres overprisede produkter.

eller bør rema stenges for at de selger flasker, lighter og alu folie også kanskje? xD
Sist endret av Munted Artist; 31. mars 2019 kl. 11:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjøp ei vekt fra eBay.

60kr for samme vekta de ofte tar 3-500kr. for.
Kjøper også sånne 60 kroners vekter på eBay og de har så langt fungert fint, men når jeg bestiller de fra UK kan de fort bli åpnet et i tollen siden de kommer i en sånn liten fin pakke. Derfor kan det gå nesten 2 uker før de er i postkassa hjemme.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan også få kjøpt det på Teknikmagasinet Men de er som regel veldig dyre så med mindre du trenger vekta med en gang så hadde jeg bare kjøpt fra ebay hvor du får samme vekten for under en hundrings.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Kjøp ei vekt fra eBay.

60kr for samme vekta de ofte tar 3-500kr. for.
Vis hele sitatet...
Dette er jo rein fakta! Kjøpte en vekt via en norsk side til 350 kroner, for en del år siden, som jeg fant ut kosta under 60 kroner via kina. same shit, different prices!
Som alle andre her, har jeg også bestilt vekter helt ned i 40krs-klassen og aldri opplevd noe dårlig kvaltiet ved dem.
Det er tull å betale 400-500-600kr for et produkt de bare har importert fra kina...
I nødstilfeller kan du også finne folk som videreselger slike vekter på f.eks Finn.no, billigere enn i butikk.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestill vekt på wish.
TS spør om vekt i Oslo. Nå har 5-6 stykker sagt akkurat det samme. At man bør kjøpe på nettet. Tror TS har fått med seg dette nå ? Sitter sikkert og veier opp dopet sitt allerede..
Sitat av englestøv Vis innlegg
TS spør om vekt i Oslo. Nå har 5-6 stykker sagt akkurat det samme. At man bør kjøpe på nettet. Tror TS har fått med seg dette nå ? Sitter sikkert og veier opp dopet sitt allerede..
Vis hele sitatet...
er desverre blakk for øyeblikket men klarer meg nok uten vekt til jeg får spenn
takk for svar folkens
Sist endret av brain0juice; 1. april 2019 kl. 17:11.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av englestøv Vis innlegg
TS spør om vekt i Oslo. Nå har 5-6 stykker sagt akkurat det samme. At man bør kjøpe på nettet. Tror TS har fått med seg dette nå ? Sitter sikkert og veier opp dopet sitt allerede..
Vis hele sitatet...
Ja, det ble også diskutert forskjellige nettsider. Jeg kommenterte derfor at han burde kjøpe fra wish, siden de er billige og funker fjell
Alltid noen som bytter mot et par g
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"God Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som kan linke til en bra vekt på EBay? Skal trappe ned på medisiner.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om du skal ha en fort så e d flere som selger på finn