Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1265
Heisann! nå har det seg slik at den jævla ex'n min har skifta passord på den gamle msn kontoen min. jeg har prøvd alt dette med secret answer og alt. men det er jo over hundre år siden jeg laga det så det er det bare å glemme. og nå er den tydeligvis sperra somehow. noen muligheter til å få hacka tilbake det passordet hu laga?

er ganske desperat.
nei... send mail til hotmail-support.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Satte du opp en sekundær emailadresse når du laget kontoen? Slik at du har en mailadresse som all info sendes til når mailkontoen får nytt passord.
Trådstarter
5 0
ja har hatt kontakt med hotmail support. det som er greia er at den kontoen der har jeg ikke brukt på en stund. siden jeg nå bruker en ny mail. og har gjort det. men fikk jævlig lyst til å ta opp kontakten med mine gamle bekjente. og dermed klarte jeg ikke å kvalifisere meg godt nok for hotmail supports "dave" han sa bare jeg ikke viste nok om min egen jævla konto til å gi meg informasjon til den. herregud. er det mulig. derfor vil jeg ha den hacka asap. og nei. jeg har ingen sekundær emailadresse
Sitat av doncivic Vis innlegg
ja har hatt kontakt med hotmail support. det som er greia er at den kontoen der har jeg ikke brukt på en stund. siden jeg nå bruker en ny mail. og har gjort det. men fikk jævlig lyst til å ta opp kontakten med mine gamle bekjente. og dermed klarte jeg ikke å kvalifisere meg godt nok for hotmail supports "dave" han sa bare jeg ikke viste nok om min egen jævla konto til å gi meg informasjon til den. herregud. er det mulig. derfor vil jeg ha den hacka asap. og nei. jeg har ingen sekundær emailadresse
Vis hele sitatet...
Right, godt mulig du snakker sant - men sannsynligheten heller andre veien. Skjønner ikke hvorfor x'en din skulle bytta passord på en gammel e-post -konto istedenfor den nye? Det er egentlig ett fett om det er sant eller ikke, om dette er historien som skal til for å få hacka en e-post -konto så hadde det nok blitt missbrukt :P
Alikevel så er den vanligste metoden for å hacke passord generelt keylogging/social engineering, men dette fungerer jo ikke når ingen har passordet. Tror nok jeg heller hadde truet x'en med anmeldelse jeg

Kan også informere deg om at det er tvilsomt at noen her på forumet har kunnskap til å hacke passordet til hotmailen din.
Hotmailer er faktisk ganske sikre og vanskelig å komme inn i. Så jeg tror du har ett problem her ja.

Som nevnt over ville jeg prøve å legge litt press på x'en din. Er nok lettere å gå den veien der.
Trådstarter
5 0
hun har jo ikke skifta passordet nylig da. det ble gjort for lenge siden.. men har lenge irritert meg noe grenseløst pga dette og har lyst å få tilbake kontoen min.. går det ikke an å få åpna den med bruteforce eller noe lignende? noe må da gå an?
Sikker på at den ikke er slettet? Jeg hadde en gammel hotmail jeg gjerne ville åpne, som jeg hadde glemt pw til.

Den ble slettet pga. inaktivitet.
Trådstarter
5 0
UncleAndy. du aner ikke hvor kald og jævlig hun er. desverre. dette må jeg nok ordne opp i sjøl..
og nei den er ikke slettet.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 10:22.
Sitat av doncivic Vis innlegg
hun har jo ikke skifta passordet nylig da. det ble gjort for lenge siden.. men har lenge irritert meg noe grenseløst pga dette og har lyst å få tilbake kontoen min.. går det ikke an å få åpna den med bruteforce eller noe lignende? noe må da gå an?
Vis hele sitatet...
Joda, men problemet er at du faktisk må inn på deres servere, så alt som gjøres innebærer en risiko for å bli tatt. Ting som bruteforce tipper jeg de har satt sperre på, og om ikke så blir det logget.

Det er klart, det finnes garantert sikkerhetshull som kan utnyttes, det gjør det alltid - men du vil neppe komme over en person som vet om disse, og som vil bruke de FOR deg.

Sitat av doncivic Vis innlegg
UncleAndy. du aner ikke hvor kald og jævlig hun er. desverre. dette må jeg nok ordne opp i sjøl..
og nei den er ikke slettet.
Vis hele sitatet...
Om dette virkelig er tilfellet, så kan du ta igjen med samme mynt, logge passordet hennes, bytte det, og si at dere kan inngå et kompromiss ved å utveksle passordene til hverandre.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:22.
Sånne x'er unner jeg ingen. :/ Dama må jo tydeligvis ha masse føleser for deg enda.
Er a skikkelig spik spenna gæren ? Skikkelig psych case?

OT: Hvis du kan liste opp mange nok av kontaktene i vennelista må vel det hjelpe?
Kanskje du kan si hva som ligger i inboxen etc. ?
Trådstarter
5 0
you have no idea! jo jeg kan liste opp noen. det gjorde jeg. men det var ikke nok for de som sitter i hotmail kontorene og klør seg i ræva å drikker kaffe. hadde heller ikke gidda å prøvd å få tilbake kontoen om jeg allerede har huska på alle adressene. da jeg er over gjennomsnittet senil er dette et problem for meg

Sitat av f00b Vis innlegg


Om dette virkelig er tilfellet, så kan du ta igjen med samme mynt, logge passordet hennes, bytte det, og si at dere kan inngå et kompromiss ved å utveksle passordene til hverandre.
Vis hele sitatet...

og da ville jeg vært veldig takknemlig om jeg kunne fått noe tips om hvordan å gjøre det. da jeg ikke har fysisk tilgang til hennes pc.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av f00b Vis innlegg
Kan også informere deg om at det er tvilsomt at noen her på forumet har kunnskap til å hacke passordet til hotmailen din.
Vis hele sitatet...
Eller mer realistisk, at det ikke er mulig.
Sitat av goodzumber Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er generelt alle damer...en eller annen gang.
Sitat av goodzumber Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha, fail?

Derfor eg er så forsiktig med pcen min. Og alle som har kalt meg paranoid...