Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 12174
Hei.

Jeg lurte på om noen vet om noen norske soundboards som man finner på nettet hvor man kan ringe og lure folk.

Jeg har funnet en hel hau med engelske kjendiser, men vet noen av dere om noen sånne nettsider med norske soundboards?

Takk for svar.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan kanskje bruke tulletelefon.no ? tulletelefon.no
Sitat av Digitech
Kan kanskje bruke tulletelefon.no ? tulletelefon.no
Vis hele sitatet...
den tjenesten virket ikke for meg.
jeg prøvde google fant ikke mye der
Sist endret av therer2; 19. mars 2008 kl. 17:26.
Her kanskje ?

Link
Sist endret av Digitech; 19. mars 2008 kl. 19:11. Grunn: Feil i link.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg holder på å lage en del av disse

Her er 2 av de jeg har laget til nå:

1. ufuk isbilen
2.Paulo
Cheapcallsarehardtoresist er ihvertfall gratis. Du lar han ved siden av deg bli oppringt fra noe som ser ut å være et utenlandsnummer, med en gjeng polakker (elns) på fylla. Tulletelefon tegner du et abbonement på 39.- i uken, inpoc sin koster 14.05 i minuttet. Okei de er sikkert mer morro, men hadde ikke giddet bruke de. 156 kroner i måneden for å tulle med folk.. Da hadde jeg gått for et lite prog til pcèn istedenfor. Det er flere av de. Obs - har ikke testet noen..
▼ ... over et år senere ... ▼
hva faen? når jeg trykker på linkene deres så kommer jeg til sider som ikke er soundboard en gang? hva faen??! :S
Sitat av Zenelj1 Vis innlegg
hva faen? når jeg trykker på linkene deres så kommer jeg til sider som ikke er soundboard en gang? hva faen??! :S
Vis hele sitatet...
tråden er fra januar i fjor, linkene er til nettsider som i dag er borte.
Sitat av Zenelj1 Vis innlegg
hva faen? når jeg trykker på linkene deres så kommer jeg til sider som ikke er soundboard en gang? hva faen??! :S
Vis hele sitatet...
Sjekk datoen på forrige innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Fant denne tråden via google i jakten på et norsk soundboard selv. Jeg fant ingen gode, så endte med at jeg lagde det selv sammen med en venn.

Om noen skulle snuble innom denne tråden på jakt etter det samme så ligger det her: https://soundboard.no
Håper det kommer til nytte, hva enn folk vil bruke det til!
Sist endret av Erlpil; 22. november 2020 kl. 22:46.