Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 9156
Hei! Da har jeg fått fatt i noe av dette vidunderstoffet, og er nysgjerrig på om det er noe vits å ta det alene? Har ca. 2-3 doser(avhengig av hvor hardt jeg vil rulle). Vil det ikke bli litt kjedelig? Med tanke på at man blir så sosial og utadvendt? Bør jeg spare dosene til senere anledninger?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Bør jeg spare dosene til senere anledninger?
Vis hele sitatet...
Ja. Ta den sammen med gode folk eller om du skal ut på byen en tur. MDMA gjør seg best i fellesskap
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Problemet er at vennene mine tror ecstacy er typ amfetamin. Det eneste de rører av illegale stoffer er cannabis, liksom. Men får ta det på fest en gang eller noe
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Problemet er at vennene mine tror ecstacy er typ amfetamin. Det eneste de rører av illegale stoffer er cannabis, liksom. Men får ta det på fest en gang eller noe
Vis hele sitatet...
Jeg mente ikke at du skulle dra med deg venner på MDMA-tur, selv om det er gøy. Det jeg ville poengtere er at det gjør seg absolutt best i en sosial setting. Ingen andre trenger å vite at du har tatt noe, men det er deilig å ha noen å omgås med når du er i koseland.
Så, som du sier, fest er en fin setting.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Problemet er at vennene mine tror ecstacy er typ amfetamin. Det eneste de rører av illegale stoffer er cannabis, liksom. Men får ta det på fest en gang eller noe
Vis hele sitatet...
Det er stor sjanse for at resten av festen ser at du er påvirket av noe sterkt noe, bare sånn at du er obs på det. Jeg skulle egentlig på byn min første gang på mdma, glad jeg ikke gjorde det. Så store pupiller at øynene er helt svarte og vidåpne, og øyenbryn som nærmest strekte seg opp i hårfeste.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Det er stor sjanse for at resten av festen ser at du er påvirket av noe sterkt noe, bare sånn at du er obs på det. Jeg skulle egentlig på byn min første gang på mdma, glad jeg ikke gjorde det. Så store pupiller at øynene er helt svarte og vidåpne, og øyenbryn som nærmest strekte seg opp i hårfeste.
Vis hele sitatet...
Tenker det skal gå greit hvis alle har fått nok innabords
Eventuelt sparer jeg det til neste trip og kjører hippie/candyflip. Hvordan funker mdma og cannabis sammen, forresten?
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Det er stor sjanse for at resten av festen ser at du er påvirket av noe sterkt noe, bare sånn at du er obs på det. Jeg skulle egentlig på byn min første gang på mdma, glad jeg ikke gjorde det. Så store pupiller at øynene er helt svarte og vidåpne, og øyenbryn som nærmest strekte seg opp i hårfeste.
Vis hele sitatet...
Nja. Det spors hvor mye rus vennene har sett. Jeg har vært på flere fester der jeg har vært på MDMA og ingen har merket noe(jo, de hadde nok sagt ifra om de hadde merket noe annerledes ved meg). Om man ikke har sett rusede personer og ikke vet hva man skal se etter så er det faktisk ikke så lett å spotte slikt.
Men igjen, det kommer jo også veldig an på hvordan du takler det.
Jeg personlig har enda ikke møtt noen som ikke ser griserusa ut etter å ha tatt MDMA..
En trenger ikke å ha peiling for å se det, ettersom det er ganske åpentlyst.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Tenker det skal gå greit hvis alle har fått nok innabords
Eventuelt sparer jeg det til neste trip og kjører hippie/candyflip. Hvordan funker mdma og cannabis sammen, forresten?
Vis hele sitatet...
Tja. Jeg fikk helt sjokk når jeg så meg selv i speilet for første gang. Når alle musklene i ansiktet spenner seg samtidig så så jeg sinnsykt ruset ut for å si det sånn. Som Moret sier så reagerer man vel annerledes, men på meg hadde hvem som helst sett noe alvorlig "gale" med en gang.

Kommer an på hvor viktig det er for deg at få eller ingen legger merke til det på festen, om det er en risiko du er villig til å ta. Jeg vil ikke anbefale å ta det for første gang på en fest hvis du må skjule det for andre. Da må du holde deg selv tilbake, kan få noia, får ikke nytt rusen fullt ut.
Personlig ville jeg ikke ha ventet på den første og beste muligheten. Ta heller og vent litt til du åpenbart er i rett setting i forhold til hvor du skal oppholde deg, og hvem du skal være med.

Jeg kan nesten garantere deg at du vil få mye mere positivt ut av opplevelsen hvis du har dette på plass
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Problemet er at vennene mine tror ecstacy er typ amfetamin.
Vis hele sitatet...
Der er det jo egentlig det.
MDMA kjemisk navn: 3,4-metylendioksymetamfetamin

Dette er typisk "designerdop" der man tilfører forskjellige forbindelser, gjerne enkle metylforbindelser, på et allerede eksisterende molekyl
Slike grupper kan være helt avgjørende for hvordan et rusmiddel oppleves og derfor burde man ikke stirre seg blind på kjemisk grunnstruktur heller.

Ta bare MDA og MDMA f.eks.
Det eneste som skiller disse to stoffene er en metylforbindelse, men likevel får man en helt annen opplevelse ved inntak og potensielt sett helt andre kjemiske egenskaper.
Ikke noe vits å ta MDMA alene da det er et dop som gjør deg emosjonell og glad. Ta det sammen med gode venner du stoler på
Gjør det med en prostituert.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Gjør det med en prostituert.
Vis hele sitatet...
Lite vits med det da MDMA ofte gjør at lillemann ikke er villig til å samarbeide. Jeg får ihvertfall heftig badetiss.
En prostitutert er et menneske - ikke bare et høl du kan stikke tissen din inn i. Du betaler for tid til å være deg selv. Plukker du opp ei gatejente har hun neppe fordommer mot droger.
Sitat av Stratops Vis innlegg
En prostitutert er et menneske - ikke bare et høl du kan stikke tissen din inn i. Du betaler for tid til å være deg selv. Plukker du opp ei gatejente har hun neppe fordommer mot droger.
Vis hele sitatet...
Det var ikke akkurat det jeg siktet til. Om du trenger noen å prate med anbefaler jeg heller en god venn over prostituert, Og om du må ty til prostituerte for å være deg selv vil jeg heller foreslå å skifte omgangskrets.

Jeg antok ut i fra innlegget ditt at du tenkte det var nice å pule MDMA. Og jeg kommenterte bare at mange opplever problemer med å få ereksjon på MDMA og at det derfor ikke hadde vært optimalt å betale penger for en prostituert.
Første gangen jeg prøvde MDMA, tok jeg det alene. Det var en fantastisk opplevelse, som fikk hodet mitt i vater etter en veldig kraftig 2C-E bad trip. Men jeg vil fortsatt si at MDMA gjør seg best med gode venner.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Har ca. 2-3 doser(avhengig av hvor hardt jeg vil rulle).
Vis hele sitatet...

Hvorfor vil du rulle MDMA'n din?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hvorfor vil du rulle MDMA'n din?
Vis hele sitatet...
han mener noe sånt som "Hvor kraftig tripp jeg vil ha."
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
han mener noe sånt som "Hvor kraftig tripp jeg vil ha."
Vis hele sitatet...
Haha. Da henger jeg med!
Ta det med psykologen din
Sitat av moret Vis innlegg
Lite vits med det da MDMA ofte gjør at lillemann ikke er villig til å samarbeide. Jeg får ihvertfall heftig badetiss.
Vis hele sitatet...
Seirøst? Jeg blir knullemaskin på MDMA...
Sitat av fetter Vis innlegg
Seirøst? Jeg blir knullemaskin på MDMA...
Vis hele sitatet...
Fint for deg
Jeg gjør jo det jeg også, det må bare jobbes litt mer enn normalt først. Haha
Vil også anbefale deg å ta det med gode venner eller eventuelt kjæreste. Det er da man best kan unttte seg av euforien man får. Det som er en av de positive sidene ved MDMA er rett og slett den forbindelsen og kommunikasjonen man får med hverandre man tar det. Ja, man har kanskje god kjemi og tone fra før, men MDMA hjelper alt med å bare gli så lett.
Når jeg har tatt det alene så har jeg somregel ringt hele telefonlista mi, å langet ut om alt mulig uten at folk skjønner en dritt av hva jeg holder på meg, føles bare som en extrem fylleangst dagen etter. Er jo seff ikke alle som blir oversosiale av det heller. Men morro der å da, det er det jo uansett
Sitat av selvmord Vis innlegg
Når jeg har tatt det alene så har jeg somregel ringt hele telefonlista mi, å langet ut om alt mulig uten at folk skjønner en dritt av hva jeg holder på meg, føles bare som en extrem fylleangst dagen etter. Er jo seff ikke alle som blir oversosiale av det heller. Men morro der å da, det er det jo uansett
Vis hele sitatet...
Kjenner igjen det med å ringe hele tlf lista. Har gjort det på en fest eller to når de andre deltagerene har vært kjipe og kjedelige.
Meg: "Hey!"
Person: "Hei, hva skjer?"
Meg: "eh, ikkeno" *desperat forsøk på å høres edru ut*

*akward silence*
Meg: "Jeg ringte bare for å si at jeg er glad i deg,ha en fin dag!"
Foretrekker å ta det aleine, eller med ei jente

Synes man får utnyttet det best, slikt.
Sist endret av Bundy; 22. september 2011 kl. 15:36.
og når telefonlista er brukt opp ringer man sex tlf for 4000 kr!