Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2484
http://www.youtube.com/watch?v=TiJ14z7nj4c

Er en del folk som har skrevet mye dritt til meg på denne videoen her, en eller annen som har postet det på en gamingforum og kalt tråden for helt noe annet enn det posten handler om -.-

Men! hva syntes dere om denne her, er ikke helt fornøyd med den... men som de fleste sier, så starter videoen 0:43
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Liker ikke dubstep musikk men du er helt rå til å danse ! siick!!
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av snowdog Vis innlegg
Liker ikke dubstep musikk men du er helt rå til å danse ! siick!!
Vis hele sitatet...
takk takk ^^
Ser ikke helt hva som er så bra med det? En eller annen fyr som får et anfall og rister unødvendigt mye?
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
Ser ikke helt hva som er så bra med det? En eller annen fyr som får et anfall og rister unødvendigt mye?
Vis hele sitatet...
Ja, kan jo også bli sett på den måten også ^^
Jævla bra! Super Mario dubstep dance er fortsatt favoritten da!
Ser bra ut det der
Du er veldig flink til å danse, men du gjør det samme hver gang føler jeg. Det begynner å bli litt kjedelig. Dans litt mer som du gjør på den D.A.N.C.E. videoen, det syntes jeg var veldig kult!
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Sett alle videoene dine. Skal si at det er mye av det samme, men jeg liker det Ser ut som om du lagger litt (er det så artig som jeg skal ha det til?)

Disse fucktards'a på dette forumet du snakker om er nok mest jelly fordi du faktisk gjør noe annet enn å sitte å svette bak datamaskinen din med WoW og andre svettleich-aktiviteter.

STÅ PÅ
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av loulou Vis innlegg
Greit, du har raske bevegelser som passer til musikken; MEN drøye gay moves! Er du homse?
Vis hele sitatet...
Haha, jeg danset 2 på natten og hadde drukket mye energi drink. Nei, jeg er dessverre ikke gay, sorry for at jeg skuffet deg
Sist endret av haddip; 19. juni 2011 kl. 22:47.
Sitat av loulou Vis innlegg
Greit, du har raske bevegelser som passer til musikken; MEN drøye gay moves! Er du homse?
Vis hele sitatet...
Hvis han er homse, so?

Men ellers, ja dropp begynnelsen og bruke scenen bedre, helst selvfoolgelig litt stoore scene, saa litt trangt ut der:P Bruk beina mere ogsaa Fokuset mitt hvertfall, var mere til armene dine enn beina og dubstep burde vel veere mere "footwork"? Muligens jeg tar feil.

Men lykke til! Du er paa god vei:P
Sitat av Glenni Vis innlegg
Ser ikke helt hva som er så bra med det? En eller annen fyr som får et anfall og rister unødvendigt mye?
Vis hele sitatet...
skulle likt å se deg være like rå når du får annfall
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av kongs1 Vis innlegg
Hvis han er homse, so?

Men ellers, ja dropp begynnelsen og bruke scenen bedre, helst selvfoolgelig litt stoore scene, saa litt trangt ut der:P Bruk beina mere ogsaa Fokuset mitt hvertfall, var mere til armene dine enn beina og dubstep burde vel veere mere "footwork"? Muligens jeg tar feil.

Men lykke til! Du er paa god vei:P
Vis hele sitatet...
Hmm, er ikke så veldig mye footwork, men det er iallefall en del av dubstep. Øver for tiden en del med footwork!
starten var ikke helt nice, men digger dansinga di generelt! skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å holde følge med sånn musikk? å høre på det er digg, å danse etter det er fackings håpløst
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
starten var ikke helt nice, men digger dansinga di generelt! skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å holde følge med sånn musikk? å høre på det er digg, å danse etter det er fackings håpløst
Vis hele sitatet...
Haha, ja hater starten selv... skjønner ikke helt hvorfor jeg i det hele tatt gadd å laste opp den delen, det er sånne ting jeg vanligvis kutter bort, haha :P
Er filmen realtime, eller har du tuklet med farten? Er den realtime er det veldig imponerende
Det ser ut som om du niholder på to strikkepinner i en stikk-kontakt

Uansett så synes jeg at alle dansene dine inneholder akkurat det samme.. tho, du er flink når det kommer til å holde rytmen!
Synes det var dritfett haha! awesome!
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av laksir Vis innlegg
Er filmen realtime, eller har du tuklet med farten? Er den realtime er det veldig imponerende
Vis hele sitatet...
Alle filmene jeg legger ut er i realtime, har aldri redigert speeden på en dansevideo før og kommer aldri til å gjøre det heller

Sitat av Tavlekritt Vis innlegg
Det ser ut som om du niholder på to strikkepinner i en stikk-kontakt

Uansett så synes jeg at alle dansene dine inneholder akkurat det samme.. tho, du er flink når det kommer til å holde rytmen!
Vis hele sitatet...
hahah, har aldri tenkt på det slik! Men nå kommer jeg nok til å gjøre... hmm.... du gav meg en ide...
Drit i hva andre folk sier! Du er utrolig flink til å danse!
Hvis noen kommer med noen ekle kommentarer er det bare å smile til seg selv og tenke "satan for et tragisk menneske".

Stå på!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Usj for noe forferdelig musikk! Men utenom det så er du jævlig god til å danse, vil se mer!
Ser ut som videoen er speedet opp, sykt nice, stå på!
Du imponerer veldig
Du kan sikkert komme langt med den dansinga der

Kjempe bra gjort
Syntes det var fett!
Vet at dubstep ikke er det letteste å danse til også.

Keep on trucking!
Bare gjør meg en tjeneste. IKKE meld deg på Norske Talenter. Du kommer garantert vidre, og da blir fjernsynet gjennomsyret med det som i min verden kalles dritt. Mao, jeg synes det er dritt, men du er flink.
Sist endret av Eplekjekk; 24. juni 2011 kl. 19:59.
Alle som bruker ordet "fjernsynet" er en smule avleggs, uansett.

Stå på, trådstarter! Anbefaler deg å søke kritikk et sted der flertallet av brukerne ikke består av umodne, infantile drittunger.
Dude, you rocks