Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1168
Hei, tenkte at det ville vært unødvendig å lage to tråder om på en måte samme emne, men hvertfall.

1. når jeg har skrudd av pc'en gir fortsatt pcen min strøm ut til headset'et, sikkert til mer men headset'et lyser.
har en gx 750w bronze strømforsyning.

2. når jeg skal prøve å spille av en film/episode på Netflix får jeg denne feilmeldingen :
DRM(Digital Rights Nabagenebt)-feil
Vi bklager, det oppsto et problem ved avspilling av beskyttet (DRM-)innhold
Datamaskinens dato er satt til 22.11.2013, som kan være feil.
rett opp datoen på datamaskinen, og prøv igjen.
hvis problemet vedvarer, ber vi deg ringe Netflix på 800 69 936


har prøvd å logget ut av netflixen og inn igjen. prøvd å bytte datoen på pcen og jeg finner ingen løsninger på nettet.

Dette problemet startet da jeg byttet specs på pcen.
Hva med å ringe 800 nummeret til Netflix (det er gratis), er ikke helt umulig at de kan hjelpe deg med Netflix problemet?

Byttet specs? Har du skiftet ut deler og eventuelt hva har du byttet ut med hva?
Sjekk om klokken er rett i BIOS og i Windows. Kan få tull dersom BIOS-klokken er feil. Forøvrig vil jeg anbefale å ringe Netflix.
GeneralBake
DustMan's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, skal sjekke bios etterpå, trur det kan være det. Fordi jeg har byttet, hovedkort, prosessor og skjermkort.
Men har ingen noen aning hvorfor strømforsyninga gir ut strøm når pcen er av?
Du må inn i ProgramData (en hidden mappe) også inn i noe Play-mappe også slette en fil, er kun en i folderen. Denne vil bli laga ny når du starter netflix igjen
GeneralBake
DustMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oatre Vis innlegg
Du må inn i ProgramData (en hidden mappe) også inn i noe Play-mappe også slette en fil, er kun en i folderen. Denne vil bli laga ny når du starter netflix igjen
Vis hele sitatet...
skal prøve dette, takk.
Det er ikke strømforsyninga som er problemet. Hovedkortet har sikkert en usb kontakt som er satt op til å levere strøm slik at man kan lade telefoner og usb dingser mens pcen er av. Jeg ser ikke hvordan det kan være et problem da du har en av og på knapp på PSUen.
GeneralBake
DustMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Det er ikke strømforsyninga som er problemet. Hovedkortet har sikkert en usb kontakt som er satt op til å levere strøm slik at man kan lade telefoner og usb dingser mens pcen er av. Jeg ser ikke hvordan det kan være et problem da du har en av og på knapp på PSUen.
Vis hele sitatet...
ja dette stemmer, en kompis forklarte meg dette idag. jeg var bare redd det kunne skade komponentene på ett eller annet vis og om det var unormalt
Sist endret av DustMan; 23. november 2013 kl. 01:33.