Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2054
Kjøpte en cd key av http://www.onlinekeystore.com/

Først ga de meg ikke koden å sa jeg var en fraud så jeg lasta opp en kopi av passet mitt, så ga de den i et dårlig bilde jeg ikke kunne lese, så ga de meg et bra bilde av koden som jeg skrev inn i steam men den var alrede brukt.

Er det noen jeg kan gjøre for å få penga tilbake? Betalte med visa kort over skrill.
Sist endret av Litago1; 21. august 2013 kl. 22:32.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kontakt banken din for reklamasjonssak.
De virker ikke veldig legit. En slik tjeneste tror jeg ikke ville hatt et så dårlig system på utsending av kodene sine. Brukte en tjeneste en gang for å kjøpe microsoft points som også sendte ut bilder av koden med god leselig kvalitet.

Det var dumt av deg å gi dem kopi av passet med mindre du svartet ut det viktigste. De virker som ren scam.
Når man bruker en slik sketchy tjeneste er det lurtå sjekke om de bruker paypal fordi det er veldig mye tryggere.
Unngå tjenester som det i fremtiden, men det beste er vel å kontakte banken. Heldigvis for deg var det ikke noe stort beløp det dreide seg om.
Sist endret av Exlr8; 21. august 2013 kl. 22:55.
Du ga dem Visa-informasjonen din og en kopi av passet...? Tipper du får noen heftige regninger i posten fra Nigeria snart. Hvis du ikke havner på USAs no fly-liste, da.
Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Du ga dem Visa-informasjonen din og en kopi av passet...? Tipper du får noen heftige regninger i posten fra Nigeria snart. Hvis du ikke havner på USAs no fly-liste, da.
Vis hele sitatet...
betalte via Skrill, så he har ikke noe kort informasjon, de har en kopi av passet mitt. Jeg er alrede på USA no fly list
Sitat av Litago1 Vis innlegg
betalte via Skrill, så he har ikke noe kort informasjon, de har en kopi av passet mitt. Jeg er alrede på USA no fly list
Vis hele sitatet...
De har fortsatt personal infoen din, men siden du brukte 3rd party system, så tviler jeg på at de finner resten av kort informasjonen din.

Offtopic: Ifh til det med no fly list til Usa så er det tror jeg det bare er å sende en søknad, skal litt til for å bli nekta adgang
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
De har fortsatt personal infoen din, men siden du brukte 3rd party system, så tviler jeg på at de finner resten av kort informasjonen din.

Offtopic: Ifh til det med no fly list til Usa så er det tror jeg det bare er å sende en søknad, skal litt til for å bli nekta adgang
Vis hele sitatet...
Jepp, har gitt fra meg passet mitt så mange ganger på grensa til camboda til folk som tar det med på rundtur for stempler scanning og gudene vet hva. Tror ikke det er så farlig.

Har ikke skjedd noe til nå hvetfall, bytter pass ganske ofte uansett da de blir så fort fulle.

Da ringer jeg banken i morgen å ser hva de har å si. Det er ikke mye penger men nekter at den dritt siden skal komme fredelig unna med dette.
Sist endret av Litago1; 21. august 2013 kl. 23:06.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Jepp, har gitt fra meg passet mitt så mange ganger på grensa til camboda til folk som tar det med på rundtur for stempler scanning og gudene vet hva. Tror ikke det er så farlig.

Har ikke skjedd noe til nå hvetfall, bytter pass ganske ofte uansett da de blir så fort fulle.

Da ringer jeg banken i morgen å ser hva de har å si. Det er ikke mye penger men nekter at den dritt siden skal komme fredelig unna med dette.
Vis hele sitatet...
Men hvordan fungerer dette Skrill systemet? Har ikke noe erfaring med dette selv, men viss det er som Escrow så skal det jo egentlig være mulig å trekke tilbake handelen.
Sitat av Litago1 Vis innlegg

Har ikke skjedd noe til nå hvetfall, bytter pass ganske ofte uansett da de blir så fort fulle.
Vis hele sitatet...
Akkurat det er ikke så veldig relevant. Det som er relevant er jo et eventuelt ID-tyveri. Og da hjelper det ikke hvor ofte du skifter pass, om du ikke skifter fødselsnummer hver gang i tillegg.
Sitat av chiyoko Vis innlegg
Akkurat det er ikke så veldig relevant. Det som er relevant er jo et eventuelt ID-tyveri. Og da hjelper det ikke hvor ofte du skifter pass, om du ikke skifter fødselsnummer hver gang i tillegg.
Vis hele sitatet...
tviler på d skjer
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
De virker ikke veldig legit. En slik tjeneste tror jeg ikke ...
Når man bruker en slik sketchy tjeneste er det lurtå sjekke om de bruker paypal fordi det er veldig mye tryggere.
...
Vis hele sitatet...
Står at de tilbyr PayPal?
ja de har paypal, men det har ikke jeg
Til neste gang, bruk cdkeyshere eller cjs-cdkeys, har god erfaring med de.
Enten det^

Eller så vil jeg anbefale Kinguin.net på det varmeste!
Kjøpt ca. 15 spill derfra, latterlig billig og får koden etter 3 minutter.
Ikke nødvendigvis scam, sikkert heller de som roter med lisensnøklene.
Har selv opplevd at en må sende inn pass, har selvfølgelig da sensurert det viktigste.

Prøv å kontakt dem igjen, å si at koden allerede er aktivert.
har sent mld om at koden var brukt men får ikke noe svar av de.
http://www.trustpilot.com/review/onlinekeystore.com Første har ihvertfall akkurat samme problem som deg ser det ut til.

Men ellers var det mange gode omtaler.
Sist endret av random42099; 22. august 2013 kl. 10:49.
Fikk svar av selger, håper han banner meg å gir meg penga tilbake haha

Hello,

So you already called your bank did not wait for us to respond, let me check how is it going so far.
You want money back which your bank will give anyway also want us to give you a key and as a bonus want to act impossible to deal with.
I'll say we'll refund and ban you from the store.

Please rate & review my support.
Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.
Vis hele sitatet...
svarte med litt krutt å fikk så svar at jeg ville bli tilbake betalt :=)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Fikk svar av selger, håper han banner meg å gir meg penga tilbake haha



svarte med litt krutt å fikk så svar at jeg ville bli tilbake betalt :=)
Vis hele sitatet...

Haha, for noen jævler:P

Uansett, om du vil kjøpe keys online anbefaler jeg denne siden:

http://www.gamefanshop.com/

Er link for partneren aMdivided, det er en awesome broadcaster som jeg ser på og gamer med av og til, du støtter han ved å være på den siden, om du ikke vil er det bare å gå på vanlige nettsiden. Kjøpte payday 2 der, fikk en fungerende nøkkel i løpet av noen minutter tilsendt på epost.

Du vil automatisk bli ringt av en bot som gir deg en kode du må taste inn for å får tilsendt produktnøkkelen, så vidt jeg vet kosta det ikke noe og alt funket som det skal

Btw, payday 2 er awesome!
Sist endret av meitemark; 3. september 2013 kl. 02:51.