Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1939
Opplevde idag for andre gang å føle meg veldig fjern og trøtt mens jeg satt på Nodee resturant ved Frognerparken i Oslo. Første gangen trodde jeg det var pga jeg var trøtt men nå begynner jeg å lure. En annen som jeg spiste med følte det også. Føler meg fortsatt små svimmel, kan jo selfølgelig være hva som helst annet men fikk for meg at det kan være noe i luften der eller at de lufter for lite, men føler meg som sagt fortsatt litt små rar. Noen som har følt det samme eller lignende?
Sist endret av Kira*; 4. januar 2012 kl. 01:06.
Hva spiste du?
Trådstarter
17 2
spiste noe krabbe med mye sopp og annet rart som jeg ikke helt visste hva var også oksekjøtt og sjokolade til dessert, men syntes jeg følte det litt før jeg fikk maten, men det betyr jo ikke at det ikke var maten, svever jo i luften sikkert.

fullt mulig det var den første retten, husker ikke nøyaktig når jeg begynnte å merke det for vi måtte vente veldig lenge mellom første retten og hovedretten og ble jo litt fjern...
oksekjøtt og sjokolade til dessert? OMNOMNOM
Test deg selv vel...........................................
Hørt om flashback ?
Hvor mange fingre holder jeg opp?

Nei, du har sannsynligvis bare blitt god og mett. Jeg kan selv føle meg trøtt (og muligens litt stein) dersom jeg spiser en god og tung middag.
Trådstarter
17 2
har bare prøvd gress. kan man få flashbacks av det?
Har ofte fått korte flashbacks eller så kalte dejavu, men det opplevde jeg lenge før både gress og alkohol og er bare sånn korte momenter man føler man har opplevd før.

Sitat av caperno Vis innlegg
Hvor mange fingre holder jeg opp?

Nei, du har sannsynligvis bare blitt god og mett. Jeg kan selv føle meg trøtt (og muligens litt stein) dersom jeg spiser en god og tung middag.
Vis hele sitatet...
joa men følelsen kom før jeg var mett startet relativt tidlig, litt som å være høy på en måte klarer ikke tenke helt klart ect
Skal jeg tippe tror jeg det kan være lite oksygen i rommet. Tung luft som man sier.

Første jeg tenkte på var noen som hadde ett eller annet i maten, men siden du følte det før du spiste må det være noe i luften.

Hva med å spørre de som jobber der om det er noen flere som har merket noe?
Haha.. Om et par dager er Nodee stappfull av nyskjerrige stoners

OT: Om du har vært veldig utslitt og sulten (feks etter en tung dag på jobben) og plutselig hiver innpå, er det fort gjort å føle seg litt fjern, pga drastiske svingninger i blodsukkeret..
Sitat av Kira* Vis innlegg
spiste noe krabbe med mye sopp og annet rart som jeg ikke helt visste hva var også oksekjøtt og sjokolade til dessert, men syntes jeg følte det litt før jeg fikk maten, men det betyr jo ikke at det ikke var maten, svever jo i luften sikkert.

fullt mulig det var den første retten, husker ikke nøyaktig når jeg begynnte å merke det for vi måtte vente veldig lenge mellom første retten og hovedretten og ble jo litt fjern...
Vis hele sitatet...
Hvordan sopp da?
Trådstarter
17 2
Sitat av pet Vis innlegg
Haha.. Om et par dager er Nodee stappfull av nyskjerrige stoners

OT: Om du har vært veldig utslitt og sulten (feks etter en tung dag på jobben) og plutselig hiver innpå, er det fort gjort å føle seg litt fjern, pga drastiske svingninger i blodsukkeret..
Vis hele sitatet...
haha ja hadde tatt seg ut
men kan sikkert være en mulig forklaring ja, har ikke spist så næringsrikt i det siste at det gjør noe heller.

Sitat av The-kid Vis innlegg
Hvordan sopp da?
Vis hele sitatet...
tja det lurte jeg også litt på, de var ganske små og sånn så det syntes jeg var merkelig og ikke så godt stekt/kokt
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Hørt om flashback ?
Vis hele sitatet...
Det er i hvertfall ikke et flashback, det kan jeg forsikre deg om!

Det TS beskriver her er nok det som kalles "the itis", eller matstein som jeg kaller det. Pleier å få det selv etter heftige munche sessions hvis jeg spiser f.eks mye kjøtt.
Trådstarter
17 2
Sitat av Alkisen Vis innlegg
Skal jeg tippe tror jeg det kan være lite oksygen i rommet. Tung luft som man sier.

Første jeg tenkte på var noen som hadde ett eller annet i maten, men siden du følte det før du spiste må det være noe i luften.

Hva med å spørre de som jobber der om det er noen flere som har merket noe?
Vis hele sitatet...
ja vurderer å gjøre det, finnes jo alltids merkelige tilfeller der folk har blitt dårlig eller lignende på hoteller pga noe giftig som er i klima annlegget
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Kira* Vis innlegg
joa men følelsen kom før jeg var mett startet relativt tidlig, litt som å være høy på en måte klarer ikke tenke helt klart ect
Vis hele sitatet...
da er det ihvertfall ikke cannabis eller hasj i maten din, om det var det du trodde.
det tar vanligvis i overkant av en time før du merker noe til en rus ved å spise det.
Trådstarter
17 2
Sitat av somnium Vis innlegg
da er det ihvertfall ikke cannabis eller hasj i maten din, om det var det du trodde.
det tar vanligvis i overkant av en time før du merker noe til en rus ved å spise det.
Vis hele sitatet...
jeg vet det, trodde ikke at det var det heller at jeg pusta det i så fall
Sitat av Kira* Vis innlegg
jeg vet det, trodde ikke at det var det heller at jeg pusta det i så fall
Vis hele sitatet...
hvis du klarer å bli passivt påvirket av cannabis på en resturant, så skal du få en premie.
Det å fylle en resturant med så mye cannabisrøyk at kundene kan bli påvirket ville krevd enorme mengder cannabisrøyk -.-


litt info om passiv cannabis: http://tidsskriftet.no/article/1793988

Fortolkning. Påvisning av cannabinoider i urin ved bruk av tester med dagens konvensjonelle rapporteringsgrenser må tolkes som uttrykk for aktiv røyking.
Hvor mye drakk du i løpet av kvelden?
Om man spiser og drikker mye vin(eller annen alkoholholdig drikke) så får ihvertfall jeg en mer stein følelse enn den klassiske fulle følelsen. Det er utrolig hvor slapp og fjern man kan føle seg etter 3-4 retter og vin.

Nodee har også svært fullt til tider og luftingen der er ikke optimal for så mange mennesker, noe som også kan ha en del å gjøre med formen.