Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3618
Godmorgen godtfolk & drittfolk,

Jeg har en litt kinkig problemstilling. Saken er at jeg alltid er krystallklar på at voksne mennesker har ansvar for eget rusinntak, ingen andre, uansett setting. Det er fair og det er enkelt.

Helt til det er jeg selv som sitter på tiltalebenken. Jeg tar meg selv i å diskriminere på utseende og kjønn - desto mer jeg har lyst til å stikke pikken i vedkommende, desto høyere blir terskelen for å vurdere vedkomende til tilstrekkelig junkie.

Kan noen være så snill å fortelle meg at jeg er et mannssjåvenistisk rævhål som må respektere unge, selvstendige kvinner sin selvråderett?

Dette hadde vært en jævlig mye fetere natt uten denne elendig veslevoksne holdningen som frustrerer meg. Er det dette som er styggen på ryggen?

Altså på byn så spanderer jo folk drikke på hverandre ens ærend for å legge inn aksjer i KnullMeg A/S. Mens jeg skal sitte her og unngå selskapet til vakre kvinner fordi det sannsynligvis innebærer tigging og ettergivelse etter litt av et annet rusmiddel?

Er det rettferdig?

Junkies need lovin' too
Det er ingenting galt med å bytte heroin for sex, Tom. Hva kvinner selv velger å utsette seg selv for pga sin selvforskyldte rusavhengighet er ikke din skyld eller ditt problem.
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
Det er ingenting galt med å bytte heroin for sex, Tom. Hva kvinner selv velger å utsette seg selv for pga sin selvforskyldte rusavhengighet er ikke din skyld eller ditt problem.
Vis hele sitatet...
Nei nei nei, ikke bytte.

Jeg snakker om å dele. Sexen kommer jo som en naturlig del av en visitt i denne anledning. (Som ikke er heroin - men morgentimene lørdag).
Sist endret av Tøffetom; 11. januar 2020 kl. 07:12.
Anonym bruker
"Selvforsynt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er et mannssjåvenistisk rævhål som må respektere unge, selvstendige kvinner sin selvråderett
Anonym bruker
"Mekanisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meh, folk gjør verre ting for materielle goder hver eneste dag.
Vanskelig den der TT. Snakker vi at dama vet hvem du er og hva du driver med eller en random dame på by'n? Kanskje spiller det heller ikke noen rolle. Det er jo mange mulige utfall. Kanskje forsøker damen å bytte sex mot rus, det er jo ikke uvanlig. Men kanskje er hun ikke engang ute etter hverken sex eller rus men først og fremst ønsker å bli kjent med deg? Kanskje hun synes du er en spennende person eller liker stilen din eller synes du er spennende å prate med, at du er reflektert eller kanskje hun bare finner deg knullbar og tenkte hvorfor ikke?
Jeg ville aldri levd med å bytte stoff som heroin og speed mot sex, men på speeden kunne det skjedd ting om jeg festet mye med en jente jeg fant kjemien med. Jeg er mer frempå på speeden. Men det har aldri blitt noe dame på meg, så jeg er ikke noe eksempel å følge. Det er nitrist å være alene i livet, takk gud for hunden min pippi=)

s
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Har selv hatt mange sånne «tvilsomme» forhold når jeg bruker stimulanter. Men sluttet da jeg/hun det er snakk om alltid liker rusen bedre enn vi liker hverandre desverre. Men morsomt å være jævlig ung og ha lagt med alt fra min alder til 40 tbh.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Har selv hatt mange sånne «tvilsomme» forhold når jeg bruker stimulanter. Men sluttet da jeg/hun det er snakk om alltid liker rusen bedre enn vi liker hverandre desverre. Men morsomt å være jævlig ung og ha lagt med alt fra min alder til 40 tbh.
Vis hele sitatet...
På stimulanter er jo sånne forhold bare ren knulling. Dødsfett.

Men kulan med 40åringer. De er for gamle. 31 har jeg hørt er den perfekte alderen å ha den beste sexen med. Sånn for all yall's information.
Sist endret av Tøffetom; 20. januar 2020 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg håper å finne en litt yngre og helst liten dame en dag, jeg er trettifem nå og årene flyr jo. Jeg håper en dag sjansen byr seg, så skal jeg gripe den med begge hender og gi alt for en flott dame som liker meg for den jeg er. En slags sjelevenn, som ikke trengs ord for å for å komunisere med. Om det finnes der ute da, jeg har mine tvil etter trettifem lange år uten noe kjærlighet fra en dame.

Men hunden er en å holde rundt om natten når jeg ikke får sove, å kjenne henne puste og lage godlyder i søvne. Det er livet syns jeg.

Sitter her i rivtril form, fantastisk dag i dag, ville ikke vært denne dagen foruten. Tid for kaffe nr tre nå. Kaffen koker=)

Får kanskje g.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg håper å finne en litt yngre og helst liten dame en dag, jeg er trettifem nå og årene flyr jo. Jeg håper en dag sjansen byr seg, så skal jeg gripe den med begge hender og gi alt for en flott dame som liker meg for den jeg er. En slags sjelevenn, som ikke trengs ord for å for å komunisere med. Om det finnes der ute da, jeg har mine tvil etter trettifem lange år uten noe kjærlighet fra en dame.

Men hunden er en å holde rundt om natten når jeg ikke får sove, å kjenne henne puste og lage godlyder i søvne. Det er livet syns jeg.

Sitter her i rivtril form, fantastisk dag i dag, ville ikke vært denne dagen foruten. Tid for kaffe nr tre nå. Kaffen koker=)

Får kanskje g.

s
Vis hele sitatet...
Nå må du kose deg akkurat passe, uten å bikke over. Kjipt å våkne med en weird bikkje i sengen og leverpostei på pikken.

Og btw, det der "likt for den du er", den kan du bare drite i. Det er ingen som liker deg for den du er, med mindre du er bokstavlig talt verdens dølleste kis. Det er i alle fall min erfaring, og den er unektelig totalt overførbar til dere andre med normale personlighetstrekk som forsøker å "være dere selv". Jævla klisje.

Desto mer lyst du har til å si eller gjøre noe, desto viktigere er det at du holder kjeft.

Det er hva et halvt liv med forsøk på å besudle damer har lært meg
Sist endret av Tøffetom; 20. januar 2020 kl. 09:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Ang. utdeling ser jeg ikke nevneverdige problemer, sålenge begge er enig og inneforstått med opplegget og dette kommer klart frem

Jeg tror mann kunne delt ut heroin til brukere uten å oppleve spesielt
stor økning i bruk.
Folk driver ikke med heroin for morro skyld. De som gjør det, har som
regel gode grunner til hvorfor. Og de gjør det samme hva slag lover og regler som gjelder.
Men det vet sikkert du mer om en meg "Tøffetom" Tar jeg feil?

På samme måte er det ikke fordi det er ulovlig eller trusselen om fengsel som gjør at jeg ikke dreper noen. Jeg gjør det ikke fordi det er en veldig ekstreme reaksjon ( som det er umulig å omgjøre) og som jeg heldigvis ikke har vært i en situasjon som kunne ha forsvart en slik handling (f.eks. selvforsvar hvor det står om meg eller en annen)
Sist endret av vindaloo; 20. januar 2020 kl. 09:18.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nå må du kose deg akkurat passe, uten å bikke over. Kjipt å våkne med en weird bikkje i sengen og leverpostei på pikken.

Og btw, det der "likt for den du er", den kan du bare drite i. Det er ingen som liker deg for den du er, med mindre du er bokstavlig talt verdens dølleste kis. Det er i alle fall min erfaring, og den er unektelig totalt overførbar til dere andre med normale personlighetstrekk som forsøker å "være dere selv". Jævla klisje.

Desto mer lyst du har til å si eller gjøre noe, desto viktigere er det at du holder kjeft.

Det er hva et halvt liv med forsøk på å besudle damer har lært meg
Vis hele sitatet...
Liker deg for den du er ja, den er jeg enig i hva du sier om. Er mer den du blir for å bli likt. På med maska
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
N

Og btw, det der "likt for den du er", den kan du bare drite i. Det er ingen som liker deg for den du er, med mindre du er bokstavlig talt verdens dølleste kis. Det er i alle fall min erfaring, og den er unektelig totalt overførbar til dere andre med normale personlighetstrekk som forsøker å "være dere selv". Jævla klisje.

Desto mer lyst du har til å si eller gjøre noe, desto viktigere er det at du holder kjeft.

Det er hva et halvt liv med forsøk på å besudle damer har lært meg
Vis hele sitatet...
Har blitt likt nøyaktig for den jeg er av 2 og er i midten av 20 årene, selv om jeg har ingenting, ikke lekt som jeg er noe, stygg ærlig personlighet som sier at jeg faktisk er innenfor gruppen man vil kalle bunnen, ingen rusmidler, penger, hus, jobb, rusproblem, uføre.

Disse jentene har gitt faen i alt dette, og uansett hvor stygt jeg tenker om meg selv ser de positive kvaliteter, begge 2 nå som er ex hadde jeg forhold i over 2 år med begge, samtidig som de var drømme damer er jeg glad at vi enda er gode venner.

Det ble slutt fordi jeg valgte å avslutte forholdene, da jeg alltid havnet i problemer og det gikk utover dem.

Bare tull at ingen kan like deg for den du er uten at de skal ha noe gevinst enn selve deg.
Man kan bli likt for den man er, men ikke se det fordi man hater seg selv.

Når det gjelder avhengige så er jo hjernen veldig innstilt på å få seg noe, så man får ikke tenkt på å _få_ seg noe før etterpå.

Mange vakre kvinner er virkelig ikke klar over at andre syns de er det og føler seg styggere enn hufsa. De er også ofte ikke klar over hvor store tiltak de rundt dem gjør for å gjøre de glad, som å dele dopet sitt.