Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2249
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over et par stolper jeg hadde liggende fra en gang i fjor, som jeg fikk av en kompis som sa det var fra norsk apotek. Vet ikke hvorfor jeg ikke registerte det før, men står xanax på fremsiden og et 2 tall bak. I Norge heter det jo Xanor og skal vel stå U94 eller noe lignende bakpå ifølge felleskatalogen. Er dette de fentanyl stolpene de advarte om for en stund tilbake siden?

Heldigvis har de forblitt urørt, går rett i søppelet nå
De det står Xanax på den ene siden og 2 på andre siden er 100% bøff. Styr unna, enkelt og greit.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antiex Vis innlegg
De det står Xanax på den ene siden og 2 på andre siden er 100% bøff. Styr unna, enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Det jeg innså, ville bare ha en bekreftelse. Men de er allerede kastet nå

Likevel nedsig å finne de igjen samme dag som jeg skulle synke i sofaen med film og et glass prima whiskey, hadde virkelig satt prikken over i'en

Skal ta det opp med han neste gang iverfall! Første og siste gang jeg tar imot løse piller som ikke er på brett eller i forseglet glass/boks
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:49.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Kan være mulig det er fra amerikansk apotek, men mest sannsynlig er de presset. Ikke ta dem, er ikke verdt risken. Skaff deg heller noe ksalol
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kamelia Vis innlegg
Kan være mulig det er fra amerikansk apotek, men mest sannsynlig er de presset. Ikke ta dem, er ikke verdt risken. Skaff deg heller noe ksalol
Vis hele sitatet...
Nei, ikke vært risken i det heletatt, kastet de med engang. Men morsomt du sa det

For gjett hva jeg fant i en gammel jakke lomme nå nettopp da jeg skulle legge den i en pose til fretex, ikke brukt den på sikkert et år minst, og jammen lå det ikke et brett med ksalol! Hva er oddsen, jævlig morsomt. Nei nå skal jeg nyte livet, og bli mer organisert på hvor jeg ligger stachet mitt, haha
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke vært risken i det heletatt, kastet de med engang. Men morsomt du sa det

For gjett hva jeg fant i en gammel jakke lomme nå nettopp da jeg skulle legge den i en pose til fretex, ikke brukt den på sikkert et år minst, og jammen lå det ikke et brett med ksalol! Hva er oddsen, jævlig morsomt. Nei nå skal jeg nyte livet, og bli mer organisert på hvor jeg ligger stachet mitt, haha
Vis hele sitatet...
Herregud, jeg er jo en forbanna spåmann
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke vært risken i det heletatt, kastet de med engang. Men morsomt du sa det

For gjett hva jeg fant i en gammel jakke lomme nå nettopp da jeg skulle legge den i en pose til fretex, ikke brukt den på sikkert et år minst, og jammen lå det ikke et brett med ksalol! Hva er oddsen, jævlig morsomt. Nei nå skal jeg nyte livet, og bli mer organisert på hvor jeg ligger stachet mitt, haha
Vis hele sitatet...
#Karma
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kamelia Vis innlegg
Herregud, jeg er jo en forbanna spåmann
Vis hele sitatet...
Form spåmann rett og slett, ikke verst mann :P
Stor selger som solgte de bars'a for ikke lenge siden som inneholdte legit 2mg alprazolam. Kom på glass fra polen. Mulig de var fake pressa, men de inneholdte 2mg alprazolam ihvertfall. Mulig det var en ekte batch fra ett par år siden også bare, hvem vet..

OBS! Betyr ikke at de du hadde var dem altså, bare nevner det
Sist endret av Alge; 10. januar 2020 kl. 05:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Stor selger som solgte de bars'a for ikke lenge siden som inneholdte legit 2mg alprazolam. Kom på glass fra polen. Mulig de var fake pressa, men de inneholdte 2mg alprazolam ihvertfall. Mulig det var en ekte batch fra ett par år siden også bare, hvem vet..

OBS! Betyr ikke at de du hadde var dem altså, bare nevner det
Vis hele sitatet...
Du må ikke si sånt til meg nå, fader ass :P holdt han tilfeldigvis til på Vestlandet? Men hadde ikke kit uansett, men kunne jo kjøpt og spart de.. Men blakk som faen og kjedelig hvis det likevel var boss, og jeg har brukt penger jeg ikke har. Får ikke bruk for et benzo kit senere for kjøper aldri løst, var som sagt bare en gave, og han hadde fått det av en kompis igjen som fikk det på resept, sa han da. Mulig han hadde både det og noe annet på si. Men samme faen, de er borte, forteller meg selv at det var fentanyl så kan jeg sove bedre om natten etter jeg kastet de
Man smaker ganske enkelt om det er Alprazolam i pillene man har eller ikke.

Uansett, har du bein det står Xanax og 2 på, er det ikke verdt risken å spise dem.
Du kan alltids kjøpe nye piller, men du kommer ikke alltid tilbake fra en overdose fentanyl!
Høres ikke ut som en god kompis når han lyger om at de kommer fra norsk apotek.
Det var sånn de så ut som var på skrekk og gru plakter på lar hentestedet her, stor xanax på en side og stort 2 tall på andre siden sant, og de var funnet mange med fentanyl i, så ikke ta dem nei, bra du kasta dem så ikke tenk på det som et tap.

s
R.i.p 23.04.2021
Hadde 3 glass 30stk pr fra Polen med disse fra en kjent vendo i fjord. Så suspekt ut men labrapport visste at dem innehold 2mg alprazolam så dem har nok ekte virkestoff.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøper ksasol/utenlandske xanor 1 mg for 2500 kr for 100 stk på brett. Merker at de virker. Men dette er en kompis som selger meg. Han selger mye forskjellig og lurer på hvor mye cash han har tjent på meg det siste året...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøper ksasol/utenlandske xanor 1 mg for 2500 kr for 100 stk på brett. Merker at de virker. Men dette er en kompis som selger meg. Han selger mye forskjellig og lurer på hvor mye cash han har tjent på meg det siste året...
Vis hele sitatet...
Vel du kan jo ta i utgangspunkt at når jeg solgte det for en stund siden, fikk jeg dem til 12-13kr pris stk. Solgte dem for 2k-2.4
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøper ksasol/utenlandske xanor 1 mg for 2500 kr for 100 stk på brett. Merker at de virker. Men dette er en kompis som selger meg. Han selger mye forskjellig og lurer på hvor mye cash han har tjent på meg det siste året...
Vis hele sitatet...
Hahaha om du kjøper 100stk Alprazolam for 2500kr må du finne deg en ny «kompis». Det var jo blodpris det der
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns kompisen min selger dyrt i tillegg til at han sier at han er «grei» i prisen osv. Han får mer subutex enn han trenger og selger meg 8 mg subutex for 250 kr per tablett. Jeg må ha vært en stor inntektskilde for han det siste året selvom han veit jeg sliter økonomisk.

Noe annet vet noen når jeg må slutte å ta xanor får å unngå positivt utslag på urinprøve. Skal snart bli innlagt på psyk og mister lappen om de finner noe annet enn buprenorfin som jeg får av legen i tillegg til at jeg tar litt mer enn jeg får av legen.
Hvis prøvene de tar av meg skal vise hva de forventer er det en dose på 3 mg buprenorfin og har i det siste tatt myyye mer enn dette. Hvor lenge før urinprøve må jeg ned på forventet dose fra legens side for at de kun skal finne det de forventer. 3 dager, 3 uker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns kompisen min selger dyrt i tillegg til at han sier at han er «grei» i prisen osv. Han får mer subutex enn han trenger og selger meg 8 mg subutex for 250 kr per tablett. Jeg må ha vært en stor inntektskilde for han det siste året selvom han veit jeg sliter økonomisk.

Noe annet vet noen når jeg må slutte å ta xanor får å unngå positivt utslag på urinprøve. Skal snart bli innlagt på psyk og mister lappen om de finner noe annet enn buprenorfin som jeg får av legen i tillegg til at jeg tar litt mer enn jeg får av legen.
Hvis prøvene de tar av meg skal vise hva de forventer er det en dose på 3 mg buprenorfin og har i det siste tatt myyye mer enn dette. Hvor lenge før urinprøve må jeg ned på forventet dose fra legens side for at de kun skal finne det de forventer. 3 dager, 3 uker?
Vis hele sitatet...
3-6 dager, dog helt avhengig av din metabolisme.