Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3495
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om det er vanlig å teste for ketamin på urinprøver som sendes inn til laboratoriet? Husker noen har postet bilde av hva de tester for på f.eks. "Furst" før, men finner det ikke igjen.
Basispakke urin (alle analysene nedenfor)
Alkohol (etanol)
Cannabis
Benzodiazepiner (alprazolam, diazepam,
flunitrazepam, klonazepam, nitrazepam,
oksazepam)
Z-hypnotika (zolpidem, zopiklon)
Opioider (morfin, kodein, heroin, oksykodon,
etylmorfin, buprenorfin, metadon, fentanyl,
tramadol, petidin)
Sentralstimulerende midler (amfetamin,
metamfetamin, efedrin, MDMA, MDA, kokain,
metylfenidat, PMMA, PMA)
Ketamin. <------ ja
Pregabalin

Arket heter rekvisisjon AKF
Sist endret av Ftwig2n87; 21. januar 2020 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ouch...
Vet du om de opererer med cut off nivåer, slik som med thc-strips som de dytter i urinen, positivt hvis du er over 20 ng/mL,
eller om jeg har de aller minste spor så finner de det? En liten linje ket går ut relativt raskt.

Helvetes cannabisforbudet.... skulle gjerne fortsatt med kun cannabis, men siden dette sitter lenger enn noe annet må jeg ty til ting som GHB(ingen hangover som med alkohol + bedre) og ket. Ja, jeg har et problem når det kommer til å ruse meg, men hadde det vært opp til meg så er det nok med en joint etter arbeidstid.


men virker som jeg er relativt trygg hvis jeg tar en liten linje
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ouch...
Vet du om de opererer med cut off nivåer, slik som med thc-strips som de dytter i urinen, positivt hvis du er over 20 ng/mL,
eller om jeg har de aller minste spor så finner de det? En liten linje ket går ut relativt raskt.

Helvetes cannabisforbudet.... skulle gjerne fortsatt med kun cannabis, men siden dette sitter lenger enn noe annet må jeg ty til ting som GHB(ingen hangover som med alkohol + bedre) og ket. Ja, jeg har et problem når det kommer til å ruse meg, men hadde det vært opp til meg så er det nok med en joint etter arbeidstid.


men virker som jeg er relativt trygg hvis jeg tar en liten linje
Vis hele sitatet...

Det er cut off verdi ja, på alt. Sjekker ikke ghb på basis prøver, men det er jo skummel rus. Anbefaler heller Psycadelica siden du liker Ketamin. Det vises heller ikke på basis. Dmt, lsd, sopp ect

Oversikt over sporingstider for narkotika i urin
Narkotika Cut-off (ng/ml) Deteksjonstid*
Alkohol EtG (metabolit) 1500 Opp til ca. 2 døgn
Amfetamin 300 Opp til 4 døgn
Amfetamin 1000 Opp til 4 døgn
Barbiturater 300 Opp til 14 døgn
Benzodiazepin 300 Opp til 10 døgn (Oxazepam & Diazepam opp til 4 uker etter inntak).
Buprenorphine/Subutex 10 Opp til 3 døgn
Cannabis (THC) 20 Opp til 6 døgn ved et enkelt inntak.
Cannabis (THC) 20 Opp til 12 døgn ved sporadisk inntak.
Cannabis (THC) 20 Opp til 9 uker ved daglig inntak.
Cannabis (THC) 50 Opp til 4 døgn ved et enkelt inntak.
Cannabis (THC) 50 Opp til 10 døgn ved sporadisk inntak.
Cannabis (THC) 50 Opp til 8 uker ved daglig inntak.
Cannabis (THC) 200 Opp til 3 døgn ved et enkelt inntak.
Cannabis (THC) 200 Opp til 4 døgn ved sporadisk inntak.
Cannabis (THC) 200 Opp til 16 døgn ved daglig inntak.
Cannabis (THC) 300 Opp til 3 døgn ved et enkelt inntak.
Cannabis (THC) 300 Opp til 4 døgn ved sporadisk inntak.
Cannabis (THC) 300 Opp til 12 døgn ved daglig inntak.
Cannabis (THC) 800 Opp til 2 døgn ved et enkelt inntak.
Cannabis (THC) 800 Opp til 3 døgn ved sporadisk inntak.
Cannabis (THC) 800 Opp til 9 døgn ved daglig inntak.
Clonazepam 100 Opp til 3 døgn
Dex-amfetamin Opp til 4 døgn
EDDP (metadon metabolit 100 Opp til 4 døgn
Fentanyl 10 Opp til 3 døgn
GHB 10 6-8 timer
Heroin (6-AM) 10 Opp til 20 timer
Ketamin 1000 Opp til 3 døgn
Kokain 150 Opp til 6 døgn
Kokain 300 Opp til 3 døgn
LSD 10 Opp til 2 døgn
MDMA 500 Opp til 2 døgn
Metamfetamin 1000 Opp til 3 døgn
Metadon 300 Opp til 14 døgn
Metylfenidat 300 Opp til 4 døgn
Opiater 300 Opp til 4 døgn
Opiater 2000 Opp til 2 døgn
Oxykodon 300 Opp til 3 døgn
PCP (angeldust) 25 Opp til 8 døgn
Pregabalin (Lyrica®) 500 1-2 døgn ved et enkelt inntak
Opp til 5 døgn ved daglig inntak
Spice (syntetisk THC/K2) 50 Opp til 2 døgn
Tramadol 100/200 Opp til 3 døgn
Zolpidem (Stilnoct®) 50 Opp til 2 døgn
Zopiklon (Imovane®) 300 Opp til 1 døgn
Sist endret av Ftwig2n87; 21. januar 2020 kl. 02:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for utfyllende svar.

Elsker GHB og er ikke skummelt overhode hvis du vet at du har rent produkt og er forsvarlig med doseringer, samt sørger for at du ikke bruker det for ofte(kan få helvetes abstinenser). Det er ute av urinen etter 10-12 timer maks, derfor passer det meg ypperlig.

Har ikke turt DMT og badtrippet litt på sopp,så det holder jeg meg langt unna, men ket elsker jeg.

Tar zopiclone(Imovane) kun når jeg sliter med å sove, mulig jeg må gå over til Lunesta som brukes i utlandet (eszopiclone) hvis ikke dette popper for zopiclone, fikk samme jævlige smak i munnen av de.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for utfyllende svar.

Elsker GHB og er ikke skummelt overhode hvis du vet at du har rent produkt og er forsvarlig med doseringer, samt sørger for at du ikke bruker det for ofte(kan få helvetes abstinenser). Det er ute av urinen etter 10-12 timer maks, derfor passer det meg ypperlig.

Har ikke turt DMT og badtrippet litt på sopp,så det holder jeg meg langt unna, men ket elsker jeg.

Tar zopiclone(Imovane) kun når jeg sliter med å sove, mulig jeg må gå over til Lunesta som brukes i utlandet (eszopiclone) hvis ikke dette popper for zopiclone, fikk samme jævlige smak i munnen av de.
Vis hele sitatet...

Skjønner godt at du tenker det om ghb, men damn.. Lett å korke over på det å da vetth.
Setting har alt å si på Psycadelica og sopp er naturlig, keta er kjemisk. Om du behandler det med respekt og nyter rusen så vil jeg tro du får en fin opplevelse
Men skal ikke kjimse med drugs uansett.
Om du skal gå på prøver og det kan ødelegge for deg (vet ikke hvorfor du eventuelt skal ta prøver) så kan det være lurt å vurdere hva en kan innta for at det ik skal føkke opp for deg.

Svelg Zopiklon med appelsinjuce, det kan hjelpe på jernsmaken
Sist endret av Ftwig2n87; 21. januar 2020 kl. 02:44.
Tok ca 150mg mdma på en fredag rundt 14:00 og tisset positivt på mandag rundt klokken 14. Vær forsiktig.