Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3829
http://www.rollingstone.com/culture/...o-know-w435074

Hei! Øverst i tråden her legger jeg en link om flakka. Ett relativt nytt og ukjent bath salt relatert stoff som i større grad enn andre stoffer(som f.eks. scopolamin) det blir rapportert om 10x sterkere effekt enn kokain og liknende effekt som meth amf. Supermenneskelig styrke og delirium. Det er 5 dollar a hit.
Brukere blir psykotisk og fremkaller en voldsom umenneskelig oppførsel. Eller kanskje trigger gamle nedlåste primale mønster?

Det er rapportert om angrep på folk og spising av ansikt. (2 tilfeller) jeg har registrert. Har sett noen videoer hvor folk løper naken ut i trafikken og kaster seg mot biler og liknende. Med denne tråden ønsker jeg å samle litt informasjon og dele informasjon samt kanskje noen her har vært borti det direkte eller indirekte og vil dele sine erfaringer.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alph...opentiophenone

Wikipedia link om alpha pvp
Sist endret av Hjelm1; 2. mai 2017 kl. 09:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Flakka madafakka! Badesalt... ikkje bra mann. Ja du kan bli helt "psykotisk" bli zombie som noen sier, det jeg prøver å si er at du ikke bør ta det (jeg har ingen erfaring med stoffet, men med det jeg kan om det, sier jeg neitakk) man kan angripe og banke å deretter begynne og ete på vedkommendes ansikt f.eks. så ja, det fremkaller en surrealistisk umenneskelig oppførsel, trigger gamle nedlåste primale mønster er jeg usikker på, men med den effekten på hjernen av den substansen så er det sikkert meget mulig...
Flakka er A-PVP. Det er et syntetisk katinone og ikke noe særlig mer skadelig enn andre stimulanter. Eneste er at dosene er mye mindre sommenlignet med feks amfetamin/methamfetamin.

En normal dose å sniffe er mellom 5-15mg. Dette er så lite at det er sterk anbefalt å ha en milligrams vekt. Det er da en del lettere å få i seg alt for mye.

Mer info: https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVP
Trådstarter
Hei dere, vil poengtere at diskusjonen her handler ikke om mitt eventuelle bruk av dette stoffet(bruker ikke) men mer en diskusjon om det siden det ikke var en tråd om det her. I artikkelen i post 1 skriver de at dette er billig alternativet til kokain og blir stadig mer utbredt blant milennials generasjonen(18-20 åringer) så da fikk jeg lyst til å dra det litt fram i lyset. Også interessant når man ser hvor mange som reagerer så kraftig på dette. Minner om pcp bølgen som skylte over LA i USA back in the days.
Hvis noen har prøvd dette så post gjerne erfaringer. Hvis noen kjenner noen som har prøvd det, skriv gjerne om det.

Også verdt å nevne at det hovedsakelig blir produsert i Kina og at amerikanerne betegner det som andre generasjon bathsalt som igjen er kjemiske omformuleringer av bl.a. molly/mdma for å omgå regelverk.
Har hatt et par runder med dette stoffet. Tror hovedfaren med stoffet er at det virker å sitte i ganske lenge, så ettervirkningene (nedturen) varer forever. Akkurat som med speed m/meth så tok det meg et døgn å få sove og effektene var kun kjipe i denne perioden, noe som gjorde at jeg var svært frista til å ta mer og avbryte nedturen, men da jeg vet om farene ved mangel på søvn og fraværet av eufori på slutten droppa jeg det.

Kan merkes at jeg satt med milligramsvekt hele veien og målte opp alle doser samt skrev de ned og sjekket når jeg tok siste dose før jeg tok neste. Fikk følelsen av at stoffet gikk over til å bare bli stimulerende etter 10-12 timer. Kicket er nice, kanskje sammenlignbart med en svakere mdma-peak, men det å få så lite i nesa er litt forvirrende. Annerledes med amf på 100mg-linjer kontra 15-20mg på a-pvp.

Forresten, effektene er ikke helt troverdig da jeg faktisk ikke helt klarer å huske hvordan effektene var. Eneste jeg husker er den jævla lange nedturen i helt døgn. Hadde 25mg quetiapin for hånden som jeg tok som letta litt på det kjipe, men det var fortsatt veldig kjipt da jeg ikke hadde en smule sjans til å sove på 2. eller 3. døgnet våken.

Anbefaler ikke å prøve stoffet pga de lange ettervirkningene. 1/4 gøy og 3/4 dritt nedtur kjipere enn makka.
Trådstarter
Takk for innspillet ditt. Er også nysgjerrig på om det er dette som blir markedsført som syntetisk kola i Norge..