Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2485
Halla freakys. Jeg lucka som faen med en case og fikk Falchion Knife Slaughter Field Tested. Keen på og selge den, men prisene er veldig ustabile atm. Står på 2.9k nå, men vet ikke om jeg burde vente litt eller selge med engang.

Sånn fyi, tenkte en ny kniv etter jeg har solgdt Falchion, så hvis du har noen tips eller vil selge kniv, si ifra.
Selg den sA fort du kan, den synker A synker. Field tested er bare dyrere enn MW pga det er 1 FT pA market atm. Du kan EVT kjOpe den igjen senere til en MYE billigere pris.

Hva du velger A kjOpe er smak og behag. velg det du vil.
Støtter Iluwu her. Prisene på nye skins er veldig mye høyere i starten, så selg for keys og vent i en måned eller to så skal du kunne tjene fett på det.
+1 fra meg også.. Syk kniv å ha så tidlig i releasen, men kvitt deg med den så fort som mulig. Du får mange andre fine kniver for rundt 3k . Tipset mitt vil være å selge kniven, kjøpe keys for så å vente 7 dager på tradebannen du får på de. Disse trader du da inn mot en annen kniv på f.eks /r/globaloffensivetrade
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Har selv en kniv jeg har lyst til å selge, men er så teit at man ikke can cashe ut fra market. Bruker dere noen side for å selge skins for norske kroner?
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
kniven ligger på markedet for 2600 om jeg ikke tar feil. Igår var det meg og 3 andre som hadde FT kniven ute, men venter fortsatt på at den skal selges.
@Pyromanic - tenkte jeg bare selger den asap, så kjøpe en ny en for litt billigere pris og bruke litt keys etterpå.
Tenkte en Karambit marble fade eller CH. men ingen lykke enda.
Legg den ut på csgolounge, så får du solgt den for keys. Da slipper du å "miste" 10% til valve når du selger på marketplace.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Legg den ut på csgolounge, så får du solgt den for keys. Da slipper du å "miste" 10% til valve når du selger på marketplace.
Vis hele sitatet...
Er det verdt det? Kniven synker såpass fort i verdi og er vel ikke tradable før om noen dager
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Har selv en kniv jeg har lyst til å selge, men er så teit at man ikke can cashe ut fra market. Bruker dere noen side for å selge skins for norske kroner?
Vis hele sitatet...
Ebay kan også brukes hvis du har en paypal bruker