Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 10911
Hei!

Ble nå i helgen som var tatt i å røyke marihuana av mine foreldre, de tok meg med ut på politistasjonen. Politimannen var meget grei, å lovte meg at jeg ikke skulle få noe på rullebladet, sålenge jeg innrømte at jeg var stein, så det gjorde jeg da. Har ikke hørt noe spesielt mer fra politiet, i og med at fyren har "påskeferie". Om foreldrene mine får det slik de vil, skal jeg på urinprøve til jeg er 18. Er glad for at de tok meg med seg ut på stasjonen, å at de ikke bare klikket helt. Men nok om det, her er det jeg lurer på:

En kompis av meg tipset meg om at Syntetisk Cannabis ikke viser på urin-prøver. Så isåfall, tenkte jeg å røyke litt syntetisk en gang i blant rett etter jeg har tatt urin-prøve. Vil dette være trygt? (Med tanke på å bli tatt, ikke helseskader)

Har aldri prøvd syntetisk cannabis før, men dette er en fin mulighet til å faktisk prøve det.

Takk for svar på forhånd!
Syntetisk cannabis slår ikke ut på de vanlige urinprøvene politiet bruker.
Men fraråder deg fra å røyke syntetisk cannabis, kan fort bli veldig ubehagelig og du kan ende opp med varige skader eller du kan dø.

Har selv røyket en del syntetisk cannabis og kan si med hånda på hjerte at det er noe av det skumleste jeg har vært borti innen for rus.
Sist endret av EyesWideShut; 15. april 2014 kl. 19:00.
sånn helt seriøst er syntetisk jævlig tullete og kanskje mye mer helseskadelig enn det man tror.. dette beviser så sykt hvor feilslått narkotikapolitikken er
Syntetisk er noe skikkelig dritt IMO
Trådstarter
Er der andre stoff man kan ta som ikke viser på urin-prøver? Har hørt at trøfler ikke viser på urinprøve, bare på ryggmargsprøve, stemmer dette?
Vil bare komme med moralpreken her. Jeg røyket syntetisk i frykt for å bli tatt på prøver, og jeg endte opp med kroniske skader. Er fremdeles skadet av det, og det var over et år siden jeg brukte det. Sliter f.eks med å huske navnet til folk, og jeg har ikke noe tidsperspektiv, og vet ikke om ting skjedde for 2 uker siden, eller i går. (hender jeg glemmer hva søstera mi heter, moren min, og andre nære mennesker)

Jeg sto i en matbutikk, og kikket ned på en halvspist Mentosrull i hånda mi som jeg ikke ante hvordan kom dit, men jeg kjente at jeg hadde mentos i munnen også.

Jeg forsto ingenting, og var litt flau og redd for at noen skulle ha sett meg tatt den, så jeg gikk noen meter og ble plutselig helt desorientert. Visste ikke hvor jeg var, hvordan jeg kom hit.. Dette gikk over etter noen minutter, men jeg sluttet med syntetisk på dagen. Prøvde det i et engangstilfelle for noen uker siden, og det var helt fantastisk. Men aldri noe etter det.
"Er glad for at de tok meg med seg ut på stasjonen, å at de ikke bare klikket helt."

Å ta deg med på politistasjonen er vel det kjipeste de kan ha gjort.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Vil bare komme med moralpreken her. Jeg røyket syntetisk i frykt for å bli tatt på prøver, og jeg endte opp med kroniske skader. Er fremdeles skadet av det, og det var over et år siden jeg brukte det. Sliter f.eks med å huske navnet til folk, og jeg har ikke noe tidsperspektiv, og vet ikke om ting skjedde for 2 uker siden, eller i går. (hender jeg glemmer hva søstera mi heter, moren min, og andre nære mennesker)

Jeg sto i en matbutikk, og kikket ned på en halvspist Mentosrull i hånda mi som jeg ikke ante hvordan kom dit, men jeg kjente at jeg hadde mentos i munnen også.

Jeg forsto ingenting, og var litt flau og redd for at noen skulle ha sett meg tatt den, så jeg gikk noen meter og ble plutselig helt desorientert. Visste ikke hvor jeg var, hvordan jeg kom hit.. Dette gikk over etter noen minutter, men jeg sluttet med syntetisk på dagen. Prøvde det i et engangstilfelle for noen uker siden, og det var helt fantastisk. Men aldri noe etter det.
Vis hele sitatet...
Offtopic: Den episoden i butikken, skjedde det mens du var påvirket eller i ettertid? Husker du hvordan "syntetisk cannabis" du røyket også?
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Offtopic: Den episoden i butikken, skjedde det mens du var påvirket eller i ettertid? Husker du hvordan "syntetisk cannabis" du røyket også?
Vis hele sitatet...
Hadde røyket tideligere den dagen, og jeg vet ikke hva det var jeg puttet i meg. ''Syntetisk cannabis'' Sa fyren som kjøpte det av en fyr, og solgte meg en del.

Effekten var nesten litt psykadelisk. Som en stoooor dose grønt, og en liten dose sopp. Effekten kom ganske direkte, og slo hardt, men var over på veldig kort tid.

Røyket ganske ofte, og det var alltid store nok doser til og sette meg ut av virkeligheten en stund. Sikkert ikke så farlig om det er en gang i uka, men for min del var det daglig.
Sist endret av Relevant; 15. april 2014 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hadde røyket tideligere den dagen, og jeg vet ikke hva det var jeg puttet i meg. ''Syntetisk cannabis'' Sa fyren som kjøpte det av en fyr, og solgte meg en del.

Effekten var nesten litt psykadelisk. Som en stoooor dose grønt, og en liten dose sopp. Effekten kom ganske direkte, og slo hardt, men var over på veldig kort tid.

Røyket ganske ofte, og det var alltid store nok doser til og sette meg ut av virkeligheten en stund. Sikkert ikke så farlig om det er en gang i uka, men for min del var det daglig.
Vis hele sitatet...
Salvia? XD
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hadde røyket tideligere den dagen, og jeg vet ikke hva det var jeg puttet i meg. ''Syntetisk cannabis'' Sa fyren som kjøpte det av en fyr, og solgte meg en del.

Effekten var nesten litt psykadelisk. Som en stoooor dose grønt, og en liten dose sopp. Effekten kom ganske direkte, og slo hardt, men var over på veldig kort tid.

Røyket ganske ofte, og det var alltid store nok doser til og sette meg ut av virkeligheten en stund. Sikkert ikke så farlig om det er en gang i uka, men for min del var det daglig.
Vis hele sitatet...
Skjedde noe lignende med meg, bare at jeg sto på badet hos en kompis. Glemte helt av hvor jeg var, og hva jeg holdt på med. Ikke noe koselig opplevelse akkurat..
Kjentes ut som jeg hadde tatt noe psykadelisk, men ikke på en behagelig måte.
Sist endret av EyesWideShut; 15. april 2014 kl. 20:18.
Trådstarter
Så konklusjonen er det at jeg IKKE skal røyke syntetisk? Har lyst å prøve det bare for generell erfaring OG, men dette er da altså ikke verdt de? Ikke EN gang?
Ville stått over syntetisk. Har ikke noe positivt å si om det og det samme sier de aller, aller fleste jeg har snakket med og. Ville nok bare ventet med å røyke noe ulovlig til pisseprøver ikke henger over hodet ditt noe mer. Blir vel nok tid til røyking da?
Trådstarter
Blir definitivt nok tid til røyking når jeg er ferdig med pisseprøver, men som sagt over, så om foreldrene mine får der slik de vil, så skal jeg gå på pisseprøver til jeg er 18 år. Da er det en GOD stund til jeg kan ta meg en blås igjen... Får evt finne noen andre rusmidler, om jeg absolutt vil ruse meg.
Hør her: Ikke røyk syntetisk!

I løpet av et par år har du mulighet til å røyke så mye du vil uten stress fra noen, men med syntetisk kaster du deg selv inn et sjansespill som weed aldri vil utsette deg for, hvis du ser bort fra den gode gamle hasj-psykosen, men den kan i de fleste tilfeller fikses.

Syntetisk er nytt. Det er som regel fra ymse asiatiske land og det er rett opp kjemikaler. Hva høres mest fornuftig ut?

Btw, to-tre måneder med god oppførsel så er det slutt på pisseprøver
Trådstarter
Sitat av lål Vis innlegg
Btw, to-tre måneder med god oppførsel så er det slutt på pisseprøver
Vis hele sitatet...
Får satse på det!

Takk for svar, alle sammen!
Rød fluesopp i små mengder skal visst ligne litt på cannabis og er 100 % lovlig.. Ikke bra for deg men ALT er bedre enn syntetisk!
Trådstarter
Har litt lyst å prøve noe nytt though, kan trøfler være noe? Det vises vell bare på ryggmargsprøve?

Edit; Har aldri prøvd psykhadeliske stoffer før.
Sist endret av Creeps; 15. april 2014 kl. 21:27.
Vil generelt advare mot å lefle med psykedelika i ung alder. Og hvertfall om det å "ruse-seg" er målet.

Ikke få helt panikk. Det er ofte greit med en røykepause. Gå et par måneder uten å røyke cannabis.. Også ser du hvordan du føler deg, og hvordan du tenker da..
Sist endret av Bearass; 15. april 2014 kl. 21:39.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Creeps Vis innlegg
Har litt lyst å prøve noe nytt though, kan trøfler være noe? Det vises vell bare på ryggmargsprøve?

Edit; Har aldri prøvd psykhadeliske stoffer før.
Vis hele sitatet...
Trøfler inneholder psilocybin som vises på urinprøver, man har aldri tatt ryggmargsprøver for å påvise stoffbruk.
Trådstarter
Takk for at du oppklarte det, Dodecha!

Bearass: Målet er vell ikke å ruse seg kinda, men det å ha det gøy med ett rusmiddel! Å da tenkte jeg at trøfler ville vert ett fint stoff å prøve som det første psykadeliske stoffet.

Noen som har forslag til hva som er ett bra stoff å prøve som første psykadeliske stoff? Litt off-topic, menmen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvor kommer alt hatet om syntetisk fra? Så lenge man ikke gjør det for ofte, vet hvilket stoff man kjøper og gjør veldig god planlegging så trenger det ikke være så ille. Jeg røkte en del Spice Gold når dette var lovlig i Norge, og selv om jeg hadde en ubehagelig opplevelse pga for mye så vil jeg påstå at det har gitt meg mye mindre skadevirkninger enn feks alkohol eller koffein.

Å prøve det ut er nok ikke så ille, jeg sier ikke at du skal gjøre det men det er vel det beste alternativet hvis du absolutt må. Men om du skal så finn deg et syntetisk cannabiod som det er rapportert veldig lite bivirkninger av, og bruk en VELDIG presis vekt. For mye kan som sagt være helt horribelt ubehagelig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ingen av oss kan anbefale stoffer for deg, vi kjenner deg ikke og psykedeliske stoffer kan gi deg en opplevelse du kanskje ikke takler.
Jeg anbefaler heller at du leser denne tråden, etter det leser du deg opp på ulike psykedeliske stoffer og gjør deg opp en egen mening.

Les tripprapporter og annet stoff rundt emnet, en side som er verdt å se på er Erowid.org
Det finnes også tester for Syntetisk.

Var i samme situasjon som deg går nå på urinprøver og jeg blir testet for Cannabis + all den dritten testen tester for, men jeg har også en egen en for Syntetisk.

Så ville ikke anbefalt deg å bruke syntetisk.

Jeg ble tatt for bruk av syntetisk og cannabis, å syntetisk er noe av den mest intense rusen jeg har blitt vært med på bare dritten.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvor kommer alt hatet om syntetisk fra? Så lenge man ikke gjør det for ofte, vet hvilket stoff man kjøper og gjør veldig god planlegging så trenger det ikke være så ille. Jeg røkte en del Spice Gold når dette var lovlig i Norge, og selv om jeg hadde en ubehagelig opplevelse pga for mye så vil jeg påstå at det har gitt meg mye mindre skadevirkninger enn feks alkohol eller koffein.
Vis hele sitatet...
Tror Spice Gold og alle de originale Spice produktene inneholdt de "beste" cannabinoidene og veldig lite av de, så det var så og si umulig og overdose. Men disse etterligningene som har komt etter det Spice ble banned har blitt mye mer "dårlig" røykemixer der ute. Alle så hvor suksees Spice hadde og ville slenge seg å bølgen. Hobby kjemikere begynte og prøve seg fram osv osv.

Det har skjedd endel dødsfall, folk har blitt hjerneskadet osv. Men tror det har vært en dårlig batch eller at de har overdosert titusen.

Ett par skrekk-eksempel:

http://edition.cnn.com/2013/02/04/he...arijuana-irpt/
Update på hun
http://www.nydailynews.com/life-styl...icle-1.1456099
--
http://www.forbes.com/sites/melanieh...kidney-damage/
--
http://www.huffingtonpost.com/2013/0...n_3977073.html
--
https://www.youtube.com/watch?v=iAN5lIKavqI

Og nå finnes det jo fake hasj som du skal tilsette syntetisk, så viss du ikke har veldig streng kvalitetskontroll på hva du røyker anbefaler jeg på det sterkeste og kjøpe EZ-test kit for cannabinoider og THC og teste all hasjen du kjøper eller skal innta.
http://www.eztest.com/product/ez-tes...bal-incense-2/
http://www.eztest.com/product/ez-tes...d-marihuana-2/

Media og vanlige folk greier ikke skille mellom vanlig Cannabis og det syntetiske så de fleste får ett enormt dårlig syn på vanlig Cannabis og. Noe som jeg mener er HELT feil da det har enormt mye medisinske kvaliteter.
Sist endret av Crazy_Bitch; 16. april 2014 kl. 09:42.
Enda et godt eksempel på hvorfor ruspolitikken i dette landet må endres.
Jeg vet så og si nada om syntetisk, men har blitt fortalt at det er pulverformen som er farlig, stemmer dette?
Hva med herbal blend? Ble også fortalt av samme person at det er vanlig weed som har blitt sprayet med det samme som pulveret er av? Dette skal vist nok være mye mildere i følge "informanten". Jeg har kun prøvd herbal blend og fikk en veldig sterk men herlig rus. Sterkere enn noe annet jeg har prøvd.

Og, er det for store doseringer av pulveret som dreper?
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Sitat av Lupi Vis innlegg
Jeg vet så og si nada om syntetisk, men har blitt fortalt at det er pulverformen som er farlig, stemmer dette?
Hva med herbal blend? Ble også fortalt av samme person at det er vanlig weed som har blitt sprayet med det samme som pulveret er av? Dette skal vist nok være mye mildere i følge "informanten". Jeg har kun prøvd herbal blend og fikk en veldig sterk men herlig rus. Sterkere enn noe annet jeg har prøvd.

Og, er det for store doseringer av pulveret som dreper?
Vis hele sitatet...
"Herbal blends" er ufarlige urter (f.eks damiana) som blir tilsatt syntetisk pulver.

Ikke røyk syntetisk, det er farlig og uberegnelig. Hadde en periode hvor jeg røyke mye, 1g syntetisk pulver brukte jeg i gjennomsnitt 3 dager på. Hadde sinnsyk toleranse. Dette var noen av bivirkningene:

- Sosial angst
- Sinnsykt vekttap (mener å ha lest av synt gjorte slik at kroppen ikke tok til seg næringsstoffer, shoot me if i'm wrong)
- Avhengighet
- Dårlig hukommelse

Vet også om folk som har fått akutte hjerteproblemer og anfall. Misstenker også at en annen har blitt sånn delvis schizo, men lenge siden jeg har hatt kontakt med han, så kan ikke si det helt sikkert.

Kan skrive en tråd om mine erfaringer med syntetisk hasj om det er ønskelig.

Drikk heller noen pils om du absolutt må ruse deg
Sist endret av Shlask; 18. april 2014 kl. 01:20.
Sitat av Shlask Vis innlegg
"Herbal blends" er ufarlige urter (f.eks damiana) som blir tilsatt syntetisk pulver.
Vis hele sitatet...

Takker så meget for svar! Det er nok første og siste gangen jeg røyker syntetisk, for meg var rusen for god og frykter jeg kunne gått på en smell hadde det ikke vært det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Shlask Vis innlegg
Kan skrive en tråd om mine erfaringer med syntetisk hasj om det er ønskelig.
Vis hele sitatet...
Gjør det! Vet det er en gammel tråd, men er alltid intresant å høre folks historier.
Sitat av Lupi Vis innlegg
Jeg vet så og si nada om syntetisk, men har blitt fortalt at det er pulverformen som er farlig, stemmer dette?

Og, er det for store doseringer av pulveret som dreper?
Vis hele sitatet...
Pulveret skal man ha i svært små doser, og det er lett å feildosere. Vet ikke om pulveret dreper, men det kan i store nok doser paralysere deg totalt, og gi kroniske skader.
Sitat av Lupi Vis innlegg
Og, er det for store doseringer av pulveret som dreper?
Vis hele sitatet...
Store doseringer, farlige kombinasjoner og kontraindikasjoner (hjertefeil, høyt blodtrykk, osv) ved bruk av syntetiske cannabinoider.

Det er en person som endte opp med hjerneblødning ved inntak av syntetisk, men jeg er litt usikker på om det var i kombinasjon med amfetamin/metamfetamin. Det er uansett en meget ustabil og farlig kombinasjon, og jeg fraråder alle som bruker pepper eller står på sentralstimulerende legemidler å prøve syntetisk. Det er risikabelt nok bare å ta det alene.

Jeg har selv mikset JWH-122 og 4-MEC (sentralstimulerende katinon) og det er noe av det jævligste jeg har opplevd.
Jeg var daglig cannabisrøyker, men måtte slutte grunnet urinprøver på jobb. Jeg tenkte også å starte med syntetisk, men det er rett og slett livsfarlig. Stoffer produsert av uerfarne folk og som ingen aner senvirkningene av da det ikke er forsket på.

Gått over til kratom, da jeg regner med det ikke sjekkes på noen rustester.
Hvis det er slik at du har urinprøver i ny og ne, kan du røyke dagen etter testen, da er du garantert clean til neste.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Synt er godt, men livsfarlig. Når du har blitt innrøyka på det, er det det eneste som gir ro i sjela. Du begynner å miste hår, blir paranoid. Ikke bruk syntetisk hasj! Hilsen tidligere (mis)bruker/dealer, som kan skrive en min erfaring med et stort synt-forbruk når jeg har blitt edru om det er ønskelig.
Hørt mye sykt om syntetisk. Det vises ikke på prøvene, men det er ikke verdt det.
Bs eller ikke, dette er hva jeg har hørt: røyke syntetisk brut og du sovner, du dør. Jeg kan ikke bekrefte det, men har hørt det av flere