Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1738
Jeg ble tatt av politiet for å røyke litt grønt for lite siden og ennet opp på pissings, er litt glad i LSD og lurte på om de i det heletatt tester for det, vet at det er ute av kroppen ganske fort, men er det noen her som har tatt urinprøve dagen etter å ha tura eller har noen venner som har gjort det?
Nei, det vises ikke på vanlige prøver. Prøven må sendes til laboratorium der de må spesifikt lete etter LSD. Har også hørt det er en kostbar prosedyre.
SKal ikke late som jeg har så mye peiling nå. Men jeg tenker kun det er dyrere og sende ut av sykehust for å analysere, å s samma måte. Kan skjønne at det er vanskelig å idenifisere, sidem det er komprimertm Men utskyllingsmethoden kan da ikke være så mye dyrere

Ganske drøyt at v må betale for hiv-tester, gonore og herpes. Det er jo ikke på vei ned akkurat.
Sist endret av surre; 12. april 2014 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
HIV-test er jo gratis?
Unlicensed Surgeon
Sitat av AcidHead Vis innlegg
Jeg ble tatt av politiet for å røyke litt grønt for lite siden og ennet opp på pissings, er litt glad i LSD og lurte på om de i det heletatt tester for det, vet at det er ute av kroppen ganske fort, men er det noen her som har tatt urinprøve dagen etter å ha tura eller har noen venner som har gjort det?
Vis hele sitatet...

De vanlige multi-narkotstene oppdager fulgende:
  • MDMA
  • MOP (Morphine)
  • BZO (Benzodiazepine)
  • BUP (Buprenorphine)
  • COC
  • AMP
  • MAMP
  • THC

Sitat av erowid
It is possible to test for the presence of LSD in urine, but it is a difficult and expensive test to run and is quite uncommon. Unless there is a particular reason to be looking for it, as in the case of an autopsy...it is extremely unlikely that most people will ever run into this test. It is not one of the SAMHSA-5 standardly tested for in the basic drug test, nor is it included in the extended drug tests. It is not chemically similar to any of the drugs tested for, so should not trigger the tests as another substance.
Vis hele sitatet...
LSD vises ikke på huritgtester og kan heller ikke testes hos lab =)