Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1107
Hei!

Jeg har nylig fått øynene opp for det stadig voksende cryptovaluta markedet, og i den forbindelse har jeg forsøkt å handle BitCoins. Det jeg reagerer på er hvor mye informasjon man må dele om seg selv for å få tilgang til de ulike bitcoin forhandlerne. Når jeg skulle melde meg inn på Mt.Gox ba de om kopi av pass og all annen informasjon.

Det jeg lurer på er altså om dette er vanlig for alle BitCoinforhandlere, og eventuelt om dere anbefaler noen andre forhandlere..

Bitmynt.no
Om du hadde tatt en liten titt i Bitcoin tråden som er på forsiden til alle døgnets tider så ville du nok funnet svar på spørsmålene dine.

Personlig bruker jeg Justcoin og syntes det fungerer utmerket.

Har på følelsen at du at er passe lat, så her har du en link til tråden jeg snakket om.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=182824
Sist endret av t_ben; 4. desember 2013 kl. 17:26.
ja det er jo bare 135 sider å lese så passer sikkert fint å linke den til en fyr du tror er passe lat.
Sitat av madchild2303 Vis innlegg
ja det er jo bare 135 sider å lese så passer sikkert fint å linke den til en fyr du tror er passe lat.
Vis hele sitatet...
hvis du ikke vet hvor du skal kjøpe bitcoins fra? så har du heller ikke noe peiling på det. Så da tenker jeg at den tråden er en fin måte å starte på. Og etterhvert som du lærer mer om det, så dukker linkene opp.
Sitat av madchild2303 Vis innlegg
ja det er jo bare 135 sider å lese så passer sikkert fint å linke den til en fyr du tror er passe lat.
Vis hele sitatet...
http://gyazo.com/a7762fd365c6d209dabda746eacfc975
Ikke alltid like lett.
Sist endret av t_ben; 4. desember 2013 kl. 17:45.