Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 633
Hallo!
Jeg avspaserte en dag forrige uke fra skolen siden vi skulle ha skole i dag (lørdag).
Men for meg virker det litt rart at man kan avspasere noe man ikke har måttet gjøre enda, pluss at vi hadde hatt fri den dagen uansett siden lærerene måtte på et seminar.
Vet noen om det er lov? Det er jo ganske mange rare lover i Norge, så kan jo hende..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er sett eit tal skuledagar du skal gjennom i løpet av uka, meiner det er 190. Så er det opp til skulen å gjennomføre dette på best mogeleg måte. Så ja, det er lov.
Sitat av vidarlo
Det er sett eit tal skuledagar du skal gjennom i løpet av uka, meiner det er 190. Så er det opp til skulen å gjennomføre dette på best mogeleg måte. Så ja, det er lov.
Vis hele sitatet...
Mange dager er det i uka der du kommer fra?:P Her i Stavanger har vi 7, men bare 5 skoledager...
Sist endret av torek1; 22. september 2007 kl. 20:26.
Sitat av torek1
Mange dager er det i uka der du kommer fra?:P Her i Stavanger har vi 7, men bare 5 skoledager...
Vis hele sitatet...
Tror han mente det er 190 skoledager i ett år og ikke i uka.
Sitat av zipp
Tror han mente det er 190 skoledager i ett år og ikke i uka.
Vis hele sitatet...
Skjønte jo jeg også, bare flipper litt jeg