Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1393
Morn, jeg vurderer sterkt å lage hasjbrownies med ferdigpakke fra toro (bruke halve pakka for å slippe å spise så jævlig mye) til meg og en kompis. Jeg røyker hver helg, gjerne to ganger hver helg om det blir tid til det, men blir god og fjern på 0.3 i en J, noe mer blir for slækt og jeg sovner (lettvekter er latterlig for mange men billig for meg) lurer da på hvor mye brunt jeg skal bruke i prosessen med å lage brownies? 0.3 per pers i røyk blir hvor mye per pers i bakst?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men en halv kake ville jeg brukt 1,5g. Del opp kaken i 10 stykker da har du 0,15 i hvert stykke. Spis 1-2 stykker på tom mage, vent så 2 timer ca, se an formen om du vil spise mer.

Husk at edibles tar mye lengre tid før det begynner å virke, og "comeup" varer gjerne i flere timer, du blir høyere og høyere i en god stund før det blir stabilt.
Spis halvparten av hva du pleier å røyke. Less is more! Blander du riktig så er det også mye mer potent enn å røyke, samt varer hele dagen. Jævlig kjipt å overdosere
Anonym bruker
"Vanskelig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang jeg lagde hasjkakao, brukte vi altfor mye (0,5g hasj per pers). Vi tenkte vi tålte en del, siden vi hadde røyket i flere år, og hadde en ganske god toleranse. Vi visste ikke at THC blir konvertert til 11-OH-THC (som er et mye mer potent stoff) i magen. de første 3 timene ble vi gradvis mer og mer fjerne, gøy tenkte vi... Det endte ihvertfall opp med at jeg kastet opp, som en gud etter 3 timer, før jeg la meg typ 1600 (4 timer etter at jeg stod opp,) sov til typ 22, var fortsatt for baked til å klare å gjøre noen ting, så jeg la meg igjen. Morgenen etter våknet jeg rundt 12 og var fortsatt relativt baked.