Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1311
Vet ikke om dette er det rette stedet å legge dette ut på. Men prøver lykken.
Jeg kjøpte for en god stund siden en vape med 5ml tank og en med 8.8ml tank pluss 120ml med smak (uten nikotin) og ingenting har kommet frem. jeg leste et sted at det ikke var lov med mere en 2ml tanker og 10ml med smak. Kan det hende at dette har blitt stoppet i tollen. Noen som har noe informasjon om disse reglene?
Viss de skulle ha blitt stoppet i tollen skulle du i de minste å fått hørt ifra tollen om at varen din er blitt beslagtlagt?
Sitat av adrianbw2213 Vis innlegg
jeg leste et sted at det ikke var lov med mere en 2ml tanker og 10ml med smak. Kan det hende at dette har blitt stoppet i tollen. Noen som har noe informasjon om disse reglene?
Vis hele sitatet...
Dette er bare tuil. Den eneste regelen er at norske butikker/nettbutikker ikke kan selge e-væske som inneholder nikotin. Punktum.
Tusen takk for svar Da får jeg bare vente å se
Når bestilte du og hvor bestilte du i fra? Er det fra USA eller Kina så tar det jo fort 3-4 uker avhengig av hvem du har bestilt i fra. Er pakka over 350,- i verdi så kan det jo bli stoppet i tollen også, da må du betale toll og ting tar jo gjerne enda lengre tid da.
@Morgull Jeg bestilte fra kina for snart 7 uker siden og ingen av pakkene overskred 350 grensa
Ting fra Kina kan fort ta 1-2 mnd...
Har du et sporingsnummer så spor sendingen. Tar inntil 8 uker det jeg bestiller fra Kina. Etter ca 8 uker kontakt avsender og spør hvor sendingen blir av.