Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1253
Hei. Jeg vil ta opp en ting som sikkert mange her inne også er veldig lei av. Dette går ut på at jeg får opp random hendelser av folk som jeg IKKE er venn med på facebook. Dette kan være f.eks som "kåre ble tagget i en livshendelse: forlovet seg med xxxx"

Disse statusene kommer av at noen av mine venner kommenterer eller liker nettopp denne statusen. Hvorfor får jeg opp denne statusen når jeg verken kjenner eller venn med disse på facebook?

Finnes det en løsning til å deaktivere dette, vær så snill?
For å få opp hendelsen MÅ du faktisk være venn med en av personene det angår eller som har likt/kommentert.
Du får opp dette fordi det som er lagt ut er satt til å være offentlig.
Det vil si, hvem som helst kan besøke profilen og se innlegget. Siden dine venner har likt innlegget, vises det på nyhetsoppdateringen din.
Kanskje du finner det i innstillinger for nyhetsoppdateringen, eller så kan du prøve å trykke "Skjul innlegg - se færre innlegg som dette", kanskje Facebook tar hintet da?
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Du får opp dette fordi det som er lagt ut er satt til å være offentlig.
Det vil si, hvem som helst kan besøke profilen og se innlegget. Siden dine venner har likt innlegget, vises det på nyhetsoppdateringen din.
Kanskje du finner det i innstillinger for nyhetsoppdateringen, eller så kan du prøve å trykke "Skjul innlegg - se færre innlegg som dette", kanskje Facebook tar hintet da?
Vis hele sitatet...
Ja kanskje det.. En ting er vertfall sikkert, og det er at det er irriterende!!
Facebook er bare et evig rot for tiden. Så å fjerne slikt er håpløst. Eneste du kan gjøre er å slutte å følge de vennene som kommenterer i slike tråder. Facebook velger uansett ut hvilke venner du skal få se oppdateringer i fra og hvem du ikke får se (Utrolig irriterende)... Resten er reklame og spam fra grupper.