Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1369
Sikkert veldig lame spm, men whatevs.

Jeg har ikke hatt tilgang til SSD før, til jeg fikk denne pcen jeg har nå.
Greia er at jeg ikke får overført /downloaded filer til SSD'en. Jeg har spill og sånt der, men jeg får ikke over det andre jeg vil ha over. Noen tips til hva jeg gjør feil?

p.s pcen er kjøpt brukt, programmene på SSD'en var der før jeg kjøpte pcen ( spill generelt ).
Kan du fortelle oss om hva som stopper deg fra aa overfoere til SSDen?
Klarte du å få spillene innpå der via installasjons-applikasjonene til spillene?
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Sitat av nudo Vis innlegg
Kan du fortelle oss om hva som stopper deg fra aa overfoere til SSDen?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet, fungerer ikke programmene hvis jeg kopierer de over til SSD'en og sletter de på primary.

Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Klarte du å få spillene innpå der via installasjons-applikasjonene til spillene?
Vis hele sitatet...
Prøvde det, men kom opp at en error, husker ikke helt hva
Sist endret av Sevensteps; 22. juni 2015 kl. 02:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uvaksinert 👍
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Så vidt jeg vet, fungerer ikke programmene hvis jeg kopierer de over til SSD'en og sletter de på primary.
Vis hele sitatet...
Som regel må programmene installeres, du kan ikke bare flytte dem. Men selve datafilene (dokumenter, bilder, databaser, osv.) til programmene kan i mange tilfeller flyttes til nye steder og så angir man i selve programmet hvor de er flyttet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Så vidt jeg vet, fungerer ikke programmene hvis jeg kopierer de over til SSD'en og sletter de på primary.



Prøvde det, men kom opp at en error, husker ikke helt hva
Vis hele sitatet...
Om du flytter over til ny disk, så vil snarveien, (G:/Programmer/X) ikke føre riktig, dvs. at du kan slette alle snarveier. Og gå inn i mappen til programmet og opprette ny snarvei.

Antar det er problemet.. Men en feilmelding gir oss mye å gå på