Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 596
Hella Freaks. Jeg sitter her med en svart skjerm som er stuck på windows repair. Har hatt det her problemet før, så byttet jeg ut skjerm/kort og det har fungert helt fint til igår kveld. Byttet ut for ca 3 måneder siden.
skjermen og skjermkortet er ca 2 år gamle om jeg ikke tar feil.

Har vært stuck på repair for 1time eller mer allerede og skjermen starter i 3sec, så går den i svart.

Er det ett problem med skjermen eller selve pcen? Får ikke startet BIOS før repair er ferdig.
kan avbryte repair, men venter litt.
La maskinen være av uten strøm koblet til til den blir kald og se om problemet er der fortsatt om 30 min eller noe der omkring.
Den har stått kald i flere timer fra igår kveld. Det er da problemet startet. Står fortsatt på reparasjon modus, men kan prøve det.

Lot den coole seg ned i 35min men skjermen går fortsatt i svart etter 3sec.

Ingen som har forslag? Har sjekka flere sider om dette her og prøvd alt. Skrudd ned lysstyrken, latt den kjøle seg ned og nå vil den ikke avbryte repair.
Sist endret av Sevensteps; 2. mai 2015 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.