Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2934
Vil denne sovepillen komme opp på en urinprøve? Jeg har veldig problemer med søvn og jeg går på pissings, så jeg er veldig skeptisk til hva jeg spiser av piller osv.

Pisseprøva vil da si ungdomskontrakt. Har 2 måneder igjen og vil helst ikke føkke det opp pga. en sovepille.
Hvis det skulle slå ut og du har resept burde det vel gå greit, noen andre kan kanskje bekrefte?
Tror ikke circadin skal slå ut på pissings. Bruker de selv, og slik legen forklarte det hjelpen de bare kroppen å produsere mer melatonin. Urinprøver er også spesifikke, så de må velge hvilke stoffer de skal teste etter. Tror ikke det skal være noe problem, du kan evt. ringe legen din og høre med h*n.
Etter min er erfaring er leger lite tilbakeholdne når det gjelder å gi ut circadin-resepter, da det er umulig å misbruke. Melatonin har mindre bivirkninger enn paracet og nesespray, og er dessuten en sterk antioksidant. At dette er noe som inkluderes i urinprøver er derfor veldig usannsynlig, men man kan aldri være sikker, naturlig vis.
Sitat av Delta9THC Vis innlegg
Tror ikke circadin skal slå ut på pissings. Bruker de selv, og slik legen forklarte det hjelpen de bare kroppen å produsere mer melatonin. Urinprøver er også spesifikke, så de må velge hvilke stoffer de skal teste etter. Tror ikke det skal være noe problem, du kan evt. ringe legen din og høre med h*n.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg ikke tar feil er det 7 stoffer de tester for, men vet ikke om denne pilla kommer under noen av kategoriene.
Weed, kokain, meth er de jeg husker at er på testscreenet, men de andre er også ganske "obvious" innenfor droglinja.

Sitat av Lurvur Vis innlegg
Etter min er erfaring er leger lite tilbakeholdne når det gjelder å gi ut circadin-resepter, da det er umulig å misbruke. Melatonin har mindre bivirkninger enn paracet og nesespray, og er dessuten en sterk antioksidant. At dette er noe som inkluderes i urinprøver er derfor veldig usannsynlig, men man kan aldri være sikker, naturlig vis.
Vis hele sitatet...
Hmmm.. Akkurat, jeg er veldig ukjent med piller generelt, så greit med god informasjon om denne her.

Det er sant, tenker jeg skal enten ringe legen min eller høre med de som "oppfølger" meg med urinprøvene.

Takk for svar!

Sitat av pensl Vis innlegg
Hvis det skulle slå ut og du har resept burde det vel gå greit, noen andre kan kanskje bekrefte?
Vis hele sitatet...
Uansett om jeg hadde resept, så hadde de sagt at jeg ikke kan bruke det (hva enn det skulle være) mens jeg går på urinprøver. De er veldig strenge, selvom det er litt bullshit at de kan si det.
Sist endret av Sevensteps; 10. desember 2014 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg kan ikke tro at de i noen som helst tilfeller blir å lete etter melatonin. Det gir ikke rus og er ikke spesielt farlig. Bare det at det er ulovlig er i seg selv ganske rart, da det blir solgt på vanlige butikker i de fleste andre land.

Så bare peis på, men ikke forvent så veldig mye. For meg funket det bare som en mild placeboeffekt i 2-3 uker før det ikke gjorde noe for meg lengre.
At dette utelukkende er placebo skeetonez er nytt for meg? Men som du sier, det er ikke akkurat de pillene jeg først hadde prøvd å ruse meg på.
Nei. Brukte det selv på urinprøver.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
At dette utelukkende er placebo skeetonez er nytt for meg? Men som du sier, det er ikke akkurat de pillene jeg først hadde prøvd å ruse meg på.
Vis hele sitatet...
Det er ikke utelukkende placebo nei. Hvis man har milde søvnforstyrrelser så kan det kanskje fungere kjempebra, men jeg har slitt med søvn i utallige år og melatonin gjorde ingen forskjell på meg. Den eneste lille effekten jeg fikk var en placeboeffekt de første ukene, og når den placeboeffekten ble borte så forsto jeg jo at det bare var en placeboeffekt JEG opplevde, selv om det kanskje kan fungere på andre.
Melatonin er kroppens søvnhormon som dannes av serotonin i pinealkjertelen. Dette er ikke et rusmiddel som slår ut på pisseprøve.
Tusen takk for svar, folkens! Da får jeg ordnet litt søvn fremover.
tok urinprøve for ett par uker siden å det dukket ikke opp så ikke noe å tenke på, uansett så er det naturlig hormon så null stress, eneste som er at circadin skal være så dyrt koster 220 kroner for 3 stk er jo billigere for imovane eller lignende, skal bestille over nett neste gang å få legeerklæring å vise til tollen.