Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3132
Hella Freaks! Lurer på om noen har noen tips til hva/hvor osv. man kan farme en del gold? Har veldig lyst på 9/9 gold CM på DK'en min og vil slippe og kjøpe gold. Surfa litt på youtube, men det virker litt meh / outdated og veldig RNG heavy.

Er Mining og jewelcrafting. Tjente inn rundt 1k gull under en time bare via og selge gems etter prospect. Trenger en del mer enn 1k/timen.

Totalt gold som trengs er 85k for 9/9 CM på Twisting Nether Horde, med tanke på at CM gearet blir tatt vekk når WoD kommer ut.

Takk på forhånd!
Så sent i expansion er det lite som selger,i det siste har jeg satsa på potions med min pot-master siden mats er så billige på AH. Men selv her er det bare snakk om typ 40g\stack i fortjeneste, så jeg lager kanskje en 5-6k pots om gangen for å få noe utav det.
Utenom det farmer jeg litt warbringers,de dropper blå og grønne bags med goodstuff i.
Har du en enchanter (vel, det her hjelper deg fint lite ettersom du har mining og JC) kan du gjøre LFRs og disenchante epics for å selge crystals. De første 8 går unna knallfort, en heftig droprate på epics + evt. bonusrolls. Alt under SoO har en høy droprate.

På serveren jeg spilte på (kona spiller fortsatt) selger crystals for ca. 65gull hver. Og i løpet av en onsdagskveld (som vanligvis er det kjappeste) hadde ho ca. 12k gull.. Da inkl. gull fra bosser, etc. Dette fordelt på to chars.

Ikke noen syke mengder gull, men som healer er det utrolig chill og enkelt. Første LFRen gikk unna på 11 minutter så det sier vel litt om hvor enkelt ting er såpass sent i expansionen, selv med 25 randoms.
@Hobby Har en enchanter, men den er på Outland :/ Crystals går som regel for 120-190g /unit. Dancing steel/Jade Spirit går for rundt 1500 per, ganske grei income. Det tar litt tid og selge, men det er given.

@Hoiler Har prøvd litt med alchemisten min som da er på Emeriss.. død server, ingen som kjøper eller selger noen ting der. Ser ut som jeg må kjøpe litt gold!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du kan farme etter Skyshard Når du har 10 stykk kan du lage de til en Sky Crystal og få ned denne

Da kan du selge den te nokon på den litt spesiel måte... Inviter han til grp og la han få looten når dåkke dreper Alani.

Går for ca 15k på serveren min... men en litt mer low server går den nok for litt mer.

Men da største problemet med dette er at du kan få 10 stykk på nokon timer eller du kan få 10 stykk på en uke...

En anna ting du kan gjøre er å dominere noko på AH... Kjøp alt av feks alt av en ting som er litt vanlig å kjøpe av mange og skru opp prisen litt! men for å gjøre dette trenger du litt gold først og er ikkje en sikker måte å tjene gold på.
Hehe, jeg har fått seks Skyshards på mine 14 x lvl90s. Ikke akkurat lett å farme, det er 0,3% droprate på mobsa med høyest droprate
Skal ikkje alltid være enkelt nei...
Fekk 5 stykk på et par dager med Goldfarm der på Locken!
Men i ettertid har eg ikkje fått ein... :/
Merkelig droprate på Skyshards. De to første droppa I løpet av 2 dager med intensiv farming, så fikk jeg plutselig 6 stk på halvannen time ca.
Skyshards er bonus når jeg farmer gold og cloths, blir raskt en del av begge deler.
Vet ikke hvordan du ligger an på gear og hva slags race/class du hvis du klarer kan du selge boosts i LK25man HC hvis du klarer det solo. Så kan den du booster få shards+mount hvis det dropper uten competition på det.

Så tar du med deg en player inn og tar betalt 15000 for det.

Vet ikke hvordan det vil være for deg men selge boost for garrosh heroic går som hakka møkk om dagen. Guilden har allerede solgt 400 boosts til 8-9k per bruker fordelt på 5-6 brukere! slikt blir det gull av og fortsatt er det stort behov til og med på en liten server som shadowsong-aszune.

Men det er veldig hardcore å 6manne garrosh med 10+ bostees i slengen :P

Har ikke noe annet som jeg kommer på i farta. Blizzard drepte min hoved inntekt når de merga horde+alliance AH ;(

EDIT: pets,potions,flasks og trasmog BoE og generelt alt er skambillig om dagen ettersom alle tømmer bankene sine for alt slags mulig skrot så er det noe du bruker mye eller tenker å selge senere ville jeg tatt en sjekk på AH
Sist endret av WhiteHat; 30. oktober 2014 kl. 00:14.