Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 8407
Hei. Jeg har hatt veldig lyst til og prøve LSD og/eller Sopp det siste året, men sitter fast med ungdomskontrakt, ble uheldigvis tatt med litt hasj på meg og måtte nesten takke ja til kontrakten.

Spørsmålet mitt er da; Er det mulig og ikke bli tatt mens man er på kontrakt og prøver LSD eller sopp? Jeg mener, urinprøve som blir sett over med en Multidrug test. Surfa litt rundt på nettet ang. dette her, men vet ikke helt hva jeg skal tro. Sies at LSD kan ha Amf/meth/etc i seg og er ikke lurt og ta, spess under kontrakt.

Takk!
LSD har i hvertfall ikke amf i seg. Mengden amf ville kostet flere hundre ganger mer enn det faktiske LSD-innholdet. Det er aktisvt i ekstremt små mengder.
Drit i å teste ut ting når du er på kontrakt, du kan gjøre alt så masse verre enn det er.
La sopp/LSD vente til du er ~20 år du.
Hjernen din er ikke ferdig utviklet, og psykedelia kan være skadelig for utviklingen.
Er nok dessverre enig med de over! Det er i tillegg dumt å ha noe slikt hengende over seg om du vil ha en god tur. Kontraktene er vel maks 2 år lange, så det kan vel ikke være så lenge igjen!

Gled deg heller til å gjøre det riktig, når du er ferdig med kontrakten!
Jeg er enig i at du absolutt bør vente med å prøve ut sopp og LSD, inkludert DMT. Men for å være litt hyggelig og ikke bare komme med en liten moralpreken kan jeg fortelle deg at det absolutt er mulig. Min bestekompis måtte ta urinprøver hos politiet, og vi brukte sopp ved mange anledninger ettersom dette ikke ville gjøre utslag på urinprøvene.

Hvorfor dette er slik, vet jeg dessverre ikke om, men jeg vet at det fungerte for ham. Men jeg kan ikke gi deg noen garanti for at det fungerer slik for alle. Han brukte ikke LSD under perioden, så jeg det spørsmålet kan jeg ikke besvare.

Han har også røykt hasj 2,5 dag før han måtte teste. Dette er naturligvis dog ikke til å anbefale, men det finnes muligheter for å bli ren veldig fort om kroppen ikke inneholder noen av de stoffer det testes for. Oppskrifter for dette finnes i fleng, og mange er nok myter, men send meg en melding om du tenker å gjøre det. Da kan jeg gi deg noen tips om hva kretsen min har gjort for å bli ren på kort tid. Dette koster det knapt noen småkroner.
Fornuftige svar over og personlig ville jeg fulgt dem, men det blir opp til deg.

For å gi deg svar på det du lurte på:

"A urine screening test of lysergide" Faed EM, McLeod WR. Journal of Chromatographic Science. 11, 4-6 (1973)

"LSD and its metabolites were still detectable in human urine for as long as 4 days after the ingestion of 0.2 mg of the drug."
Jeg snakket akkurat med kompisen min angående testingen hos politiet, og han mener de engangs testene ikke testet for fleinsopp, og derfor trygt kunne innta fleinsopp uten å bli tatt av politiet ved ei lik testing. Nå vet jeg dog hvor du bor eller hvordan politiet analyserer tester der du bor. Dette var slike engangs tester man kun dyppet i urin.
Kontrakten varer ett år. Har gått på den ca 5 måneder nå,så ikke lenge igjen! Måtte bare spørre, just in case.
Takk for kjappe og gode svar, enig selv at jeg burde vente.
Blir 19 om ikke så lenge, så får holde meg unna pshycadelika inntil videre

@Suicidetaco, jeg bor en "storby" og har lite erfaring om hvor man kan få taki uten og bli scamma av en dealer. Har en aning, men det er kanskje feil.

Takk igjen, Freaks!
LSD og sopp vises ikke på prøvene
Sitat av heiweed Vis innlegg
LSD og sopp vises ikke på prøvene
Vis hele sitatet...
Tror jeg skal følge opp etter det disse andre menneskene sier, virker troverdig og ganske smart.

Like greit og ha turen uten noiia ovenfor at det blir pissings neste dag (stikkprøve).
Sitat av Alfeamnn Vis innlegg
La sopp/LSD vente til du er ~20 år du.
Hjernen din er ikke ferdig utviklet, og psykedelia kan være skadelig for utviklingen.
Vis hele sitatet...
Den gjennomsnittlige menneskehjernen er ikke fult utviklet før man er rundt 25 år. Det er ikke bare utviklingen man skal være redd for, men man kan slite med en rekke psykiske lidelser, som kronisk deprisjon, psykoser, HPPD etc..
Faen til dritt her da.
Tviler på at politiet sjekker det. Ref / sjekk ut det her: https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_testing.shtml
Tror neppe at lsd kommer opp på multidrug testen deres.

Ta det med noen gode venner om du gjør det, er ikke noe problem så lenge man ikke er helt tura i hodet fra før. begynn med 100 ug eller noe.
Sitat av veldigkul Vis innlegg
Faen til dritt her da.
det går fint så lenge man ikke er helt tura i hodet fra før. begynn med 100 ug eller noe.
Vis hele sitatet...
Med den holdningen her til psykadelika vil jeg si at man er litt tura i hodet..
Sitat av Relevant Vis innlegg
Med den holdningen her til psykadelika vil jeg si at man er litt tura i hodet..
Vis hele sitatet...
Ahh, du er vel av typen som også alltid skal bruke hjelm på sykkelturer? Hvis du alltid skal passe på at alt går som det skal, mister du jo de eventuelt herlige stundene. Man skal ikke ta alle sorger på forskudd

Jeg mener ikke å avskrive det at man kan ha en badtrip. Det kan jo skje alle. Men med gode kompiser, trygge omgivelser, forberedelser og med våren og nydelig natur som klimakser er hvertfall det meste på plass.
Sitat av veldigkul Vis innlegg
Ahh, du er vel av typen som også alltid skal bruke hjelm på sykkelturer? Hvis du alltid skal passe på at alt går som det skal, mister du jo de eventuelt herlige stundene. Man skal ikke ta alle sorger på forskudd

Jeg mener ikke å avskrive det at man kan ha en badtrip. Det kan jo skje alle. Men med gode kompiser, trygge omgivelser, forberedelser og med våren og nydelig natur som klimakser er hvertfall det meste på plass.
Vis hele sitatet...
For det første er det stor forskjell på å sykle uten sykkelhjelm, og det å innta noe så kraftig som LSD, og om du tar lsd regelmessig mens hjernen din fremdeles utvikler seg er du relativt heldig om du slipper unna med en bad-trip. Før du tar LSD er det lurt å spørre deg selv om du er i psykisk stand til det. Hvis du vet du har psykiske lidelser eller mistenker at du har anlegg for det, er det bedre å la være å ta LSD. Nå er det ingen regel som sier at man i et slikt tilfelle automatisk får en bad-trip og ender invalid for resten av livet, men hvis du allikevel ønsker å fortsette er det lurt å utvise veldig stor forsiktighet ved å
starte med svært lave doseringer.

De psykiske effektene er veldig subjektive og vanskelig å forklare med ord. Du vil antakeligvis oppleve sterkt forandrede tankemønstre og at du tar til deg flere sanseinntrykk enn tidligere. Med stor sannsynlighet får du mer innsikt i hva slags person du selv er, og får en titt på hva virkeligheten har å tilby ut over det du ser til vanlig, og det å få alt dette inn i hodet da du er f.eks 16 kan ødelegge så utrolig mye for deg, og ikke minst, så er du mye mer disponibel for psykiske lidelser, deriblant risikerer du en evighetstrip (at du aldri slutter å trippe) noe som kalles HPPD. Dette skjer langt oftere for mennesker under 25, en mennesker over 25. Det går også på hyppighet, hvor stabil personen er, vekt, dosering, etc..

Ikke bagateliser lsd, men ha respekt for det. Først da man har respekt for det, kan man nyte det trygt. LSD er et herlig stoff, om man vet hva man holder på med, og det kan IKKE sammenliknes med å sykle uten hjelm.
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Når dere prater om psysike lidelser her, vil det også dekke autisme eller asperger syndrom?
Sitat av Grisefett Vis innlegg
Når dere prater om psysike lidelser her, vil det også dekke autisme eller asperger syndrom?
Vis hele sitatet...
Flere med ulike grader av Aspergers på www.Shroomery.org som mener de føler seg mer normale under psykedelisk rus, og enkelte som har flippet helt ut.

A former friend of mine has Asperger's and used psychedelics.

During his two periods of psychedelics use his impulse control severely disrupted and he started to get more and more into delusional thinking and became more odd from the outside world's point of view.

The last psychedelics session he took resulted in him locking himself into his bedroom, completely trashing the place screaming like a caveman at 4 AM, and then collapsing into a psychologically devastated state which lasted more than 12 hours after the psychedelics wore off.

MDMA did much, much good for him. It was Good Medicine for him in the best sense of the word.

Weed was like heroin to him, severe addiction and smoking himself so silly he got severe panic attacks with paranoia.. then when it wore off 45 min later him lighting up again. Weed enhanced his impulsiveness, oddness and self-destructive tendencies.

If you got Asperger's, or know someone who does and has psychedelic interests, I from my limited experiences with an Aspergers sufferer would recommend against weed and psychedelics, but in strong favor of MDMA.
Vis hele sitatet...
Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
Jeg snakket akkurat med kompisen min angående testingen hos politiet, og han mener de engangs testene ikke testet for fleinsopp, og derfor trygt kunne innta fleinsopp uten å bli tatt av politiet ved ei lik testing. Nå vet jeg dog hvor du bor eller hvordan politiet analyserer tester der du bor. Dette var slike engangs tester man kun dyppet i urin.
Vis hele sitatet...
Det var huket av for test av alle stoffene jeg hadde hørt om av "gatedop" weed, sopp, meth/amf, E etc. Men en gang tidligere var den bare krysset for THC (henholdsvis med og uten politi kontrakt, begge hos lege)
Hos legen og på kontrakt vil du nok ha noen som står å følger med når du avlegger prøve, og du får på forrhånd se hva den tester for (mener jeg fikk det ihvertfall).

Hjemmetestene er lettere å ødelegge. Hvis du har tilgang på prøveglass, eller hva typ prøve det er så kan du ta en bitteliten dråpe zalo på for eksempel.
Sist endret av random42099; 3. juni 2014 kl. 13:24.
At EpicSnusBox: Hun som "passer på meg" når jeg tar prøven sa det var 7 ulike dop de kunne finne på den testen, men hun sa ikke hva. Blir kanskje litt scetchy om jeg spør hva slags dop som kan testes.
Uheldigvis så må jeg møte opp på Helsestasjonen i byen, så har ikke tilgang og fake prøvene mine.
Når jeg har vært og tatt blodprøver hos legen av medisinske grunner, mener jeg å huske at skjemaet kunne hakes av for både psilosybin og lsd.(pluss alle de andre vanlige, opiater, amfetaminer, cannabinoider) Var sankk om utvidet blod-test da. (ikke no kriminelt) Men om politi gjør det vet jeg ikke.
Sist endret av A-tillah; 4. juni 2014 kl. 01:52.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det var huket av for test av alle stoffene jeg hadde hørt om av "gatedop" weed, sopp, meth/amf, E etc. Men en gang tidligere var den bare krysset for THC (henholdsvis med og uten politi kontrakt, begge hos lege)
Hos legen og på kontrakt vil du nok ha noen som står å følger med når du avlegger prøve, og du får på forrhånd se hva den tester for (mener jeg fikk det ihvertfall).

Hjemmetestene er lettere å ødelegge. Hvis du har tilgang på prøveglass, eller hva typ prøve det er så kan du ta en bitteliten dråpe zalo på for eksempel.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg om en kan regne LSD eller fleinsopp som noe gatedop. Jeg finner hvert fall ikke fleinsoppen min på gata, og LSD har jeg fremdeles ikke vært borti har blitt kjøpt på gata. Jeg kan gjerne ta feil, men jeg ser bare ikke for meg gatepushere som løper med syre og sopp. Markedet for det er hvert fall mye mindre enn opioider, cannabinoider eller amfetaminer, her hvor jeg bor.
Sorry, må bare pirke litt- Opioider er som regel syntetiske stoffer som f.eks Bupronorfin, metadon og fentanyl. Mens Opiater er; Morfin, kodein, heroin og oxykodon (litt mer organiske, ikke at det er sunnere på noen som helst måte.). Opiater er mer vanlig , spesielt heroin (diamorfin/diacetylmorfin)
Sist endret av A-tillah; 4. juni 2014 kl. 02:31.
Naturligvis, merker det er på tide med senga nå. A-tillah har riktig.
Opioider er en samlebetegnelse for stoffer som virker på en spesiell klasse reseptorer: opioidreseptorer, derav navnet. Opiater er opioidene som finnes i opiumsvalmuene. Noen regner også med derivater fra naturen til denne gruppen.
Om du tror LSD kan kan ha amf i seg er du rett og slett så uvitende om hva LSD er at du absolutt ikke burde finne på å putte det i deg. Gjør alltid research på ukjente substanser før du tester dem ut. Og noe fetteren til kompisen din har hørt er ikke research. www.erowid.org
Sitat av KultNick Vis innlegg
Om du tror LSD kan kan ha amf i seg er du rett og slett så uvitende om hva LSD er at du absolutt ikke burde finne på å putte det i deg. Gjør alltid research på ukjente substanser før du tester dem ut. Og noe fetteren til kompisen din har hørt er ikke research. www.erowid.org
Vis hele sitatet...
Dette er bare noe jeg har hørt, jeg mente ikke at "omg LSD har amph is seg", jeg tenkte mer på at det kunne vært blandet/mixa med annet dop.

P.S: Så vidt jeg vet, så har LSD-25 blitt mer av ett Research-Chemical/RC. Så det er ikke "rent LSD". Tanken ved det at jeg antok det kunne vært amf (eller annet) er derfor.
Men jeg har god tid, stresser ikke med det her.
Sist endret av Sevensteps; 4. juni 2014 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Dette er bare noe jeg har hørt, jeg mente ikke at "omg LSD har amph is seg", jeg tenkte mer på at det kunne vært blandet/mixa med annet dop.

P.S: Så vidt jeg vet, så har LSD-25 blitt mer av ett Research-Chemical/RC. Så det er ikke "rent LSD". Tanken ved det at jeg antok det kunne vært amf (eller annet) er derfor.
Men jeg har god tid, stresser ikke med det her.
Vis hele sitatet...
Er mulig du kan få lapper som inneholder 25i-nbome istedenfor LSD. Er vel en liten sjangse for at 25i nbome kan slå ut som amfetamin på en urinprøve.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei!

Om du vil finne ut av hvilke stoffer helsestasjonen du går til tester for, så ta en kikk på boksen de henter engangsprøvene fra (siden jeg regner med det er disse de bruker).
Går på samme type kontrakt, og prøvene mine het Triage 8.

Søkte opp "Triage 8 multiscreen drugtest" og fant ut at alt den testet fra amf til thc benzo etc. Men ikke psilocybin som er virkestoffet i LSD og fleinsopp.

Om de skal finne det i urinen din må de enten bruke spesielt tilpassede tester eller sende det inn til analyse. I tillegg er det bare i urinen i min 2 og maks 5 dager.
Så når du melder deg for å ta urinprøve, følg med på hvor de oppbevarer testene og ta en kikk på boksen

Men om de bruker engangstester så er det lite sannsynlig de tester for det.

GL!
vet ikke med psykedelsike stoffer men speed, coke å sånn går ihvertfall ut av pisset på 2-3 dager da
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
P.S: Så vidt jeg vet, så har LSD-25 blitt mer av ett Research-Chemical/RC. Så det er ikke "rent LSD". Tanken ved det at jeg antok det kunne vært amf (eller annet) er derfor.
Men jeg har god tid, stresser ikke med det her.
Vis hele sitatet...
LSD og LSD-25 er samme ting.

Sitat av biigtaym Vis innlegg
Søkte opp "Triage 8 multiscreen drugtest" og fant ut at alt den testet fra amf til thc benzo etc. Men ikke psilocybin som er virkestoffet i LSD og fleinsopp.
Vis hele sitatet...
Psilocybin er ikke virkestoffet i LSD.
Måtte bare pirke litt
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Grisefett Vis innlegg
Når dere prater om psysike lidelser her, vil det også dekke autisme eller asperger syndrom?
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige. Selv om en person med AS flipper ut pga LSD, så det betyr ikke at alle andre med samme diagnose vil gjøre det samme.

Diagnoser og psykiske lidelser har sjeldent noe særlig å si hvordan man reagerer ved inntak av rusmidler. Jeg kjenner flere med schizofreni som verken takler cannabis eller psykadelika, men samtidig kjenner jeg ei med en slik diagnose som kan pakke i seg store mengder sopp uten problem. Har også møtt på flere som er relativt psykisk frisk som "bæder" på noe så svakt som hasj mens andre med alvorlige angstlidelser aldri opplever noe slikt ved røyking eller psykadelika for den saks skyld.

Jeg har selv i perioder slitt med angst og alvorlige depresjoner, men det er null stress å ta psykadelika, dissosiativer, cannabis eller sentralstimulerende. Jeg kan når som helst pakke i meg store mengder sopp. Eneste som kan stoppe meg å ta hallusiogener er hvis jeg allerede har inntatt medisiner eller andre rusmidler som kan være en farlig interaksjon. Jeg har også en diagnose som innebærer personslighetforstyrrelser. Alkohol derimot, tåler jeg ikke.
Har en slik prøve rett foran meg nå:
Følgende står:

abc2Multi6-66
AMP(500), BZD(200), COC(300),
MET(500), OP(300), THC(50)

Det er den snuten bruker på meg på min ungdomskontrakt. Møter opp, pisser i et beger mens snuten ser på og han stikker denne hurtigtesten i og skjekker for de forskjellige stoffene.

Hvorvidt alt det som står på betyr, vet jeg ikke. Men regner med det er forkortninger. Håper noen kan hjelpe med det. Kjenner også folk som har tatt psykadelika dagen før de skulle ut til snuten for å ta pisseprøve på ungdomskontrakt uten at det kom opp noe som helst, så regner med du er safe. Håper svaret var til nytte.

Skulle gjerne lagt til ett bilde, men min tlf. er på service så har desverre ikke mulighet atm.

EDIT: Har skjekket litt opp nå, satser på det er riktig:

AMP = Amfetamin o.l
BZD = Benzodiazepiner
COC = Kokain
MET = Metamfetamin
OP = Opiater
THC = Thc

Hva tallene betyr, vet jeg fortsatt ikke.

Nå som jeg ser over denne listen tenker jeg at man ikke må være ett geni for å skjønne det, hehe.
Sist endret av Creeps; 30. juni 2014 kl. 23:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
LSD og LSD-25 er samme ting.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg, men med tanke på alt av RC som er ute på markedet, ville jeg bare være 110% sikker på det her.

Sitat av Creeps Vis innlegg
Har en slik prøve rett foran meg nå:
Følgende står:

abc2Multi6-66
AMP(500), BZD(200), COC(300),
MET(500), OP(300), THC(50)

Det er den snuten bruker på meg på min ungdomskontrakt. Møter opp, pisser i et beger mens snuten ser på og han stikker denne hurtigtesten i og skjekker for de forskjellige stoffene.

Hvorvidt alt det som står på betyr, vet jeg ikke. Men regner med det er forkortninger. Håper noen kan hjelpe med det. Kjenner også folk som har tatt psykadelika dagen før de skulle ut til snuten for å ta pisseprøve på ungdomskontrakt uten at det kom opp noe som helst, så regner med du er safe. Håper svaret var til nytte.

Skulle gjerne lagt til ett bilde, men min tlf. er på service så har desverre ikke mulighet atm.

EDIT: Har skjekket litt opp nå, satser på det er riktig:

AMP = Amfetamin o.l
BZD = Benzodiazepiner
COC = Kokain
MET = Metamfetamin
OP = Opiater
THC = Thc

Hva tallene betyr, vet jeg fortsatt ikke.

Nå som jeg ser over denne listen tenker jeg at man ikke må være ett geni for å skjønne det, hehe.
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig takk, Creeps! Godt og vite at de ikke sjekker for flein/lsd.
Selvom jeg har lyst til å prøve, tror jeg bare at jeg drøyer det til etter kontrakten/ en stund, med tanke på at jeg er under 20-25 osv.
Antar tallene er mg... meh, samme det! Dette gir meg ihvertfall svar på mitt gamle spørsmål.
Takk igjen!

Sitat av biigtaym Vis innlegg
Hei!

Om du vil finne ut av hvilke stoffer helsestasjonen du går til tester for, så ta en kikk på boksen de henter engangsprøvene fra (siden jeg regner med det er disse de bruker).
Går på samme type kontrakt, og prøvene mine het Triage 8.

Søkte opp "Triage 8 multiscreen drugtest" og fant ut at alt den testet fra amf til thc benzo etc. Men ikke psilocybin som er virkestoffet i LSD og fleinsopp.

Om de skal finne det i urinen din må de enten bruke spesielt tilpassede tester eller sende det inn til analyse. I tillegg er det bare i urinen i min 2 og maks 5 dager.
Så når du melder deg for å ta urinprøve, følg med på hvor de oppbevarer testene og ta en kikk på boksen

Men om de bruker engangstester så er det lite sannsynlig de tester for det.

GL!
Vis hele sitatet...
Tenker jeg skal gjøre det neste gang jeg skal dit.
Har fått beskjed at jeg ikke trenger og komme før om ca 3. uker pga. jeg blir "servert" rohypnol.

Yess. De må mistenke at jeg bruker LSD/Flein så de kan få spesial tester eller gjøre en operasjon som jeg hvorvidt har hørt kan være dødelig.
Men, jeg får gjøre litt research på helsestasjonen og se hva som står på prøvene!

Jeg fant aldri ut hva de kalte prøven, så fikk ikke surfa så mye rundt det.. men, nå vet jeg!
Takk for svar!

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Er mulig du kan få lapper som inneholder 25i-nbome istedenfor LSD. Er vel en liten sjangse for at 25i nbome kan slå ut som amfetamin på en urinprøve.
Vis hele sitatet...
Ble litt lang den quote'ingen her.

Anyway, ja. Jeg har funnet ut av at jeg kan fikse Blacklight/UV light for å se om lappen lyser eller ikke. Lyser den = LSD. Lyser den ikke = noe annet, som 25I.
Sist endret av Sevensteps; 1. juli 2014 kl. 17:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.