Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 6317
Hella Freaks! Ville bare få høre noen kjappe svar om LSD.

1. Er LSD ett RC, eller får man taki LSD-25 den dag idag?

2. Hvis det er RC, hva kan være i LSD'en?

noobie som vil vite mer om dette stoffet. Lest LSD threaden og en del på nettet, men vil høre deres meninger / svar.

Takk på forhånd.

Edit: Usikker på om jeg postet på riktig sted, hvis det er tingen, beklager!
Sist endret av Sevensteps; 20. juni 2014 kl. 14:58.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
LSD er LSD.
Hvis det er RC så er det nok noe annet enn LSD. For eksempel 25I-NBOMe.
Hvis du skal ha noe sånt, sørg for å finne ut om det faktisk er LSD og ikke et annet stoff som noen kaller syre.
Folk som prater om forskjellige syrer, eller sier at "den syra her er sånn og slik" prater sannsynligvis om noe annet enn LSD
Stoffene har forskjellige doser, effekter og farer. Hvis du vet akkurat hva du får så er det lettere å gjøre research og forberede seg så man ikke freaker ut eller dør.
Sist endret av Bothrops; 20. juni 2014 kl. 15:48.
Hvis det ikke er LSD du kjøper men et RC, får du nok mest sannsynlig et stoff i NBOMe-familien; http://www.erowid.org/chemicals/nbome/

Eventuelt kan det være DOx. Dog dette er sjeldnere å møte på i Norge.
http://www.erowid.org/chemicals/doc/
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Takk for ett informert svar på kort tid.
(litt offtopic) 25I-NBOMe, er det mye sterkere/farligere?
OT: Så jeg kan gjenkjenne en blotter/lapp som er LSD hvis jeg vet hva jeg ser etter (LSD i dette tilfellet) og ikke bli rundlurt av dealeren/den jeg kjøper fra? Har hørt at LSD er vanskelig og få taki den dag i dag, men det kan være bull det de sa.
Har du noen tips til kjennetegn av LSD blottere generelt?

Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Hvis det ikke er LSD du kjøper men et RC, får du nok mest sannsynlig et stoff i NBOMe-familien; http://www.erowid.org/chemicals/nbome/

Eventuelt kan det være DOx. Dog dette er sjeldnere å møte på i Norge.
http://www.erowid.org/chemicals/doc/
Vis hele sitatet...
Er NBOMe-syren. Får man det i pulver, eller får man det også i andre former som på blottere, dråper/flaske etc?
Sist endret av Sevensteps; 20. juni 2014 kl. 16:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
25i-lapper kan være litt større men dette varierer fra lappene. NBOMe-stoffene har også en veldig bitter kjemisk smak, mens LSD skal i utgangspunktet ikke smake noe.
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Så i utgangspunktet skal det være "lett" og se forskjell på om det er NBOMe/25I og LSD?
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Så i utgangspunktet skal det være "lett" og se forskjell på om det er NBOMe/25I og LSD?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er praktisk talt umulig. Du kan til en viss grad smake forskjell med tanke på bitterheten, men det krever noe tidligere erfaring. I tillegg er det jo sånn halvveis for sent å ombestemme seg når du allerede har blotteren i munnen.
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Nei. Det er praktisk talt umulig. Du kan til en viss grad smake forskjell med tanke på bitterheten, men det krever noe tidligere erfaring. I tillegg er det jo sånn halvveis for sent å ombestemme seg når du allerede har blotteren i munnen.
Vis hele sitatet...
Akkurat. Så det er lurt og skaffe det via. noen man vet har prøvd det før og har en fast person de kan skaffe fra?
Jeg mener, som vet at de får det de skal ha og ikke bli buffa.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Nei. Det er praktisk talt umulig. Du kan til en viss grad smake forskjell med tanke på bitterheten, men det krever noe tidligere erfaring. I tillegg er det jo sånn halvveis for sent å ombestemme seg når du allerede har blotteren i munnen.
Vis hele sitatet...

Men dette kan vi vell forsikre oss mot, med og svelge lappen?
Har forstått det slik XXX-NBOMe tar kun virkning om du suger/holder blotteren i munnen.
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
LSD blotteren kan svelges, men det tar lengere tid før det tar virkning, etter det jeg har lest/hørt.
Har ingen anelse om NBOMe stoffet, annet enn det som er skrevet her / Erowid.
Vil 25I-NBOMe også gløde under UV lys, eller er det bare LSD som gjør det?
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nexusone Vis innlegg
Vil 25I-NBOMe også gløde under UV lys, eller er det bare LSD som gjør det?
Vis hele sitatet...
https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_testing2.shtml Dette er det jeg fant på Erowid. UV lys viser at LSD gløder under det, mens 25I-NBOMe ikke gjør det.
Sitat av inzane1891 Vis innlegg
Men dette kan vi vell forsikre oss mot, med og svelge lappen?
Har forstått det slik XXX-NBOMe tar kun virkning om du suger/holder blotteren i munnen.
Vis hele sitatet...
Det kommer ann på om NBOME lappen er complexed(google it) eller ikke.
Men er jo selvfølgelig tryggest å svelge det uannset om man absolutt ikke vil ha 25X-NBOME i seg.
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Kjapt spm. til. Leste på Erowid at LSD satt i urinet i 1-4 dager. Er dette 100% sant? Eller kan det være der lengere (uten at man pisser som en mad-man). Hadde vært fint og vite.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Kjapt spm. til. Leste på Erowid at LSD satt i urinet i 1-4 dager. Er dette 100% sant? Eller kan det være der lengere (uten at man pisser som en mad-man). Hadde vært fint og vite.
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Men du trenger ikke å bekymre deg for at politiet eller legen blir å teste deg for det, siden det er vanskelig og dyrt å teste for.
Sist endret av EyesWideShut; 21. juni 2014 kl. 00:03.
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Så jeg kan ta LSD selvom jeg går på pissings? Det vil da si en "extened" pissings, som viser 7 (tror det var 7) narkotikastoffer de kunne finne via. urinen.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Så jeg kan ta LSD selvom jeg går på pissings? Det vil da si en "extened" pissings, som viser 7 (tror det var 7) narkotikastoffer de kunne finne via. urinen.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg temmelig sikker på. Men kanskje lurt å vente til noen flere på forumet bekrefter det
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Det er nok det! Tusen hjertelig for kjappe svar, sitter og venter i spenning på hva de andre sier
Takk igjen!
Her om kring kaller folk 2-cb, 25-i og alt av psykedelisk RC for LSD...
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Lager bare ny thread om det. Slipper og mixe OT osv.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Masclet Vis innlegg
Her om kring kaller folk 2-cb, 25-i og alt av psykedelisk RC for LSD...
Vis hele sitatet...
Du må da være et troll eller en dust.

Ingen kaller 2-cb,25-i osv for lsd, men mindre de ikke vet bedre og vis de ikke vet bedre burde de virkelig ikke røre psykedelia.
Eller så er det en kynisk dealer som sitter på 2000 blottere 25i-nbome og selger det som lsd til gud og vær mann for og tjene store penger.

Det kan være veldig farlig å kalle RC for lsd, fordi RC kan være farlig og ingen ønsker vell et liv på samvittigheten.

Svaret ditt er så dust at jeg gidder ikke gå inn i detaljer, jeg sier bare at du tar feil.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Du må da være et troll eller en dust.
Vis hele sitatet...
Ro ned. Det er da ikke han sin feil at folka i miljøet ikke vet hva de prater om. Det er faktisk urovekkende vanlig rundt om i landet å kalle alt av psykedelika for syre eller lignende.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ro ned. Det er da ikke han sin feil at folka i miljøet ikke vet hva de prater om. Det er faktisk urovekkende vanlig rundt om i landet å kalle alt av psykedelika for syre eller lignende.
Vis hele sitatet...
Jada..

Men er ikke syre en grei fellesbetegnelse? noen av disse stoffene har rare navn og høres ikke veldig fristende ut.
Hvis noen sier de har syre så spør jeg hvilken type, kan de ikke svare på det så kommer ikke jeg til å spise den syra, enkelt å greit.

Tror at noen velger å si syre fordi det å si at du skal spise 25i-nbome høres jo livsfarlig ut å da høres det kanskje bedre ut å si du skal spise syrelapper.
Sist endret av Trollanon; 21. juni 2014 kl. 01:56.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Jada..

Men er ikke syre en grei fellesbetegnelse? noen av disse stoffene har rare navn og høres ikke veldig fristende ut.
Hvis noen sier de har syre så spør jeg hvilken type, kan de ikke svare på det så kommer ikke jeg til å spise den syra, enkelt å greit.

Tror at noen velger å si syre fordi det å si at du skal spise 25i-nbome høres jo livsfarlig ut å da høres det kanskje bedre ut å si du skal spise syrelapper.
Vis hele sitatet...
"hvilken type" det er kommer jo bare ann på blotterpapiret det er dryppet på, så det er jo ikke særlig god sikring det heller.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Jada..

Men er ikke syre en grei fellesbetegnelse? noen av disse stoffene har rare navn og høres ikke veldig fristende ut.
Hvis noen sier de har syre så spør jeg hvilken type, kan de ikke svare på det så kommer ikke jeg til å spise den syra, enkelt å greit.

Tror at noen velger å si syre fordi det å si at du skal spise 25i-nbome høres jo livsfarlig ut å da høres det kanskje bedre ut å si du skal spise syrelapper.
Vis hele sitatet...
Det kunne sikkert ha vært en grei fellesbetegnelse hvis det ikke var for at det faktisk betyr LSD. Med tanke på at det gjør det, så er det jo en helt ræva fellesbetegnelse, og som du selv sier, potensielt svært farlig.
Sevensteps's Avatar
Trådstarter
Så, kan andre konfirmere at LSD ikke vises på en extended drugtest, som viser 7 narkotikastoffer via urinet.
viss du skaffer deg noe sjekk om det er fluoriserende med en blacklight? eller skaff deg test kit på nett som kan fortelle deg om det er lsd eller ikke
Sitat av Djiises Vis innlegg
Du må da være et troll eller en dust.

Ingen kaller 2-cb,25-i osv for lsd, men mindre de ikke vet bedre og vis de ikke vet bedre burde de virkelig ikke røre psykedelia.
Eller så er det en kynisk dealer som sitter på 2000 blottere 25i-nbome og selger det som lsd til gud og vær mann for og tjene store penger.

Det kan være veldig farlig å kalle RC for lsd, fordi RC kan være farlig og ingen ønsker vell et liv på samvittigheten.

Svaret ditt er så dust at jeg gidder ikke gå inn i detaljer, jeg sier bare at du tar feil.
Vis hele sitatet...
Hei! Jeg skal prøve dette for første gang ila neste mnd da jeg fikk tak i en dealer som solgte noe. Jeg spurte om LSD, han svarte han hadde syrelapper. Det er nå flere ting jeg lurer på. Hva kan det være han har? Kan du utdype noe om de stoffene han evt har? Prisen skulle ligge på 300 spenn for 2 lapper a 110ug sa han. Han sa han satt på 300 stk. Høres dette ut som en normal pris for LSD? Det er tydelig at det finnes mange typer "syre" føler jeg. Burde jeg unngå det hele om jeg ikke med sikkerhet vet hva det er?

Jeg pratet nylig med en kompis fra Finland som sa at de har et nettsted hvor du kan poste bilde av blottern din og få svar på hva det er. Finnes det noe lignende på norsk? Evt. om jeg legger et bilde av blotterne jeg har kjøpt her på freak, vil folk kunne si meg hva jeg har fått?

J
Sist endret av hepphepphepp; 28. juni 2014 kl. 05:08.
Folk som kaller alt LSD burde holde seg langt unne RCs til å begynne med. Slike folk har ikke peiling nok til å søke opp doser på nettet og tar livet sitt om de ender opp med å kjøpe noe direkte på nettet og drar en "stripe" med "syre".

Hvis han med vilje ungår å kalle det LSD, er det nok 25i-nbome. Selv om rusen kan være interessant nok, har jeg hørt en del negativt om det fra venner som har en del erfaring. Uten å ha sjekket opp så mye selv, så vil jeg ikke ta det igjen.

Anbefaler deg heller å finne en side på nettet som selger 2c-i\e. De er ganske bredt utprøvd og rusen om dog, litt mere overfladisk, er også lettere å handle for førstegangsbrukere og kan være veldig morro.

Jeg ville aldri tatt LSD disse dager med mindre jeg kjente noen jeg stolte på at forteller sanheten, og stolte på at vet greiene sine - eller om jeg hadde hatt en test-kit og kunne sjekket.
Sist endret av Picard; 28. juni 2014 kl. 07:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eneste test kittet du trenger for å bestemme om noe er LSD eller ikke er faktisk en uv-lampe. Om lappen lyser er det LSD. Så akkurat den delen er faktisk ikke så vanskelig.
Sist endret av Dodecha; 28. juni 2014 kl. 09:34.
LSD skal verken ha lukt eller smak. Er masse lapper som blir solgt som LSD som er noe heeelt annet. Florerer av fake LSD. Syrelapper skal IKKE være bitre, men ha en ekkel papirsmak eller en mild, ekkel smak. Man skal heller ikke bli nummen på tunga.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
LSD skal verken ha lukt eller smak. Er masse lapper som blir solgt som LSD som er noe heeelt annet. Florerer av fake LSD. Syrelapper skal IKKE være bitre, men ha en ekkel papirsmak eller en mild, ekkel smak. Man skal heller ikke bli nummen på tunga.
Vis hele sitatet...
Metallisk ettersmak kan det være.
Sist endret av TrippyKing; 28. juni 2014 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei.

Tar meg den frihet og benytte denne tråden for å forhåpentligvis få svar på det jeg lurer på, er tross alt et raskt spørsmål angående LSD.

Har lenge lurt på hva som er ulikheten ved bra og dårlig lsd, om det kun er doseringen på lappen, eller om det renheten som kan variere (som feks på mdma?).

Finnes det forskjellige måter og fremstille LSD på eller er det kun en måte det blir gjort på, og derav det samme sluttproduktet alle som lager det sitter med? Det er vel slik at det er krystaller en sitter igjen med som LSD, og hva er det som blir gjort/tilført for at det skal bli flytende form? Kan dette være med på å påvirke potensen på stoffet?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg hører om dealere som hevder at de selger syrelapper med to forskjellige syrer på og syre som er fremstilt med "orginal oppskriften" til hoffmann. (fra forskjellige kilder)

En venn av meg kom nylig over kapsler som visstnok inneholder 4 forskjellig mdma, og 2cb.

Jeg tror selv at dette kun er et salgstriks, men jeg vil gjerne høre deres mening rundt dette.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Jada..

Men er ikke syre en grei fellesbetegnelse? noen av disse stoffene har rare navn og høres ikke veldig fristende ut.
Hvis noen sier de har syre så spør jeg hvilken type, kan de ikke svare på det så kommer ikke jeg til å spise den syra, enkelt å greit.

Tror at noen velger å si syre fordi det å si at du skal spise 25i-nbome høres jo livsfarlig ut å da høres det kanskje bedre ut å si du skal spise syrelapper.
Vis hele sitatet...
Verste jeg har lest.