Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3238
kroppen blir brenn varm etter jeg har satt skuddet noen ganger. bare lurte på hvorfor.......?
Økning i kroppstemperatur er en av mange effekter av amfetamin. exocytose kan sikkert forklare mekanikken som ligger bak
Sitat av Wikipedia
Physical effects of amphetamine can include reduced appetite, increased/distorted sensations, hyperactivity, dilated pupils, flushing, restlessness, dry mouth, erectile dysfunction, headache, tachycardia, increased breathing rate, increased blood pressure, fever, sweating, diarrhea, constipation, blurred vision, impaired speech, dizziness, uncontrollable movements or shaking, insomnia, numbness, palpitations, and arrhythmia. In high doses or chronic use convulsions, dry or itchy skin, acne, pallor can occur.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
5 0
men den brennende varmen varer ikke lenge da.....
Sitat av strøken Vis innlegg
men den brennende varmen varer ikke lenge da.....
Vis hele sitatet...
Det er vel bare bra?
Sitat av strøken Vis innlegg
men den brennende varmen varer ikke lenge da.....
Vis hele sitatet...
Det er uansett en helt vanlig effekt. Ikke noe å bekymre seg over, utover det at du faktisk injiserer gateamfetamin, noe som i seg selv er bekymringsverdig
Hva mener du me brenn varm? r det snakk om under selve rhuse?
kan jo ha noe med at hjerterytmen går opp.
At kroppen blir varm når du skyter pepper kalles "kicket" Du kjenner det gjerne helt fra halsen og oppover. Varer ca noen sekunder.

Ikke all pepper som skytes gir deg dette kicket. Det betyr ikke at det er dårlig amfetamin for det. Med amfetamin som ikke kicker opplever man at virkningen kommer litt mer gradvis.

Mange sier at det er methamf som kicker, men andre igjen påstår at det er andre stoffer som blandes i, som f.eks ketamin. Ikke vet jeg.

Veldig mange inkludert meg selv blir "avhengige" av kicket og nesten misfornøyd når vi får amfetamin som ikke gir den umiddelbare digge følelesen. Fikk for en stund siden tak i helt luktfri vare. Har aldri opplevd maken til kick. Det var så ekstremt at man nesten ble dårlig.
Sitat av Zolly Vis innlegg
At kroppen blir varm når du skyter pepper kalles "kicket" Du kjenner det gjerne helt fra halsen og oppover. Varer ca noen sekunder.

Ikke all pepper som skytes gir deg dette kicket.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig ikke all amfetamin gir et slikt varmerush som du beskriver, men all amfetamin øker kroppstemperaturen.
Ja, all amfetamin øker selvfølgelig kroppstempen. Men TS snakker om kicket han får når han skyter amfetamin. Regner i hvert fall med at det er det han snakker om:-)
Sist endret av Zolly; 9. mai 2010 kl. 12:46.
det er bare kicket som flere har nevnt. men synes kanskje det er på tide med en samletråd for alle "merkelige amf effekter"?
forestiller meg at det er ''smellet'' som man blir avhengig av:P
Smellet er digg det, men om man får det eller ikke kommer ann på varen. At det smeller behøver ikke å bety at det er knall vare. Noen typer gir deg ikke det smellet, men du blir speeda som f. for det. Det er tilsetningsstoffer som gir deg smellet, ikke amfetaminen i seg selv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
du sier "noen ganger" dermed vil det være nærliggende å tro at du mener over tid. Det som often gjør deg (mer enn vanlig) "kokvarm" i en slik situasjon vil jeg tro kommer av for lavt veskeinntak.

jeg har opplevd dette selv, når jeg i perioder har glemt å drikke og blir merkbart varmere enn normalt og får en tiltagende hodepine effekt (selv om det ikke dreier seg om hodepine), dette normaliserer seg for meg etter ett solid veskeinntak. svetting er en av kroppens temperatur regulatorer om jeg ikke tar mye feil, og når man ikke har mer å gi på svettefronten vil jeg tørre anta at temperaturen vil stige utover normalen som en naturlig respons på dette.
Sitat av Zolly Vis innlegg
Smellet er digg det, men om man får det eller ikke kommer ann på varen. At det smeller behøver ikke å bety at det er knall vare. Noen typer gir deg ikke det smellet, men du blir speeda som f. for det. Det er tilsetningsstoffer som gir deg smellet, ikke amfetaminen i seg selv.
Vis hele sitatet...
Kan nevne at de stoffene som gjør at man får smellet som regel også er jævla skadelige. Eter, strychnine, you name it... Ikke noe særlig å få i deg.
Når en tidligere bekjent av meg drev med forskjellige typer butikkvirksomhet, blandet han ut med druesukker. Ikke nødvendigvis for å få økt mengde, og mer penger, men fordi flerparten av hans klientel var hektet på nåla, og søkte "smellet".
Druesukkert styrket da etter sigende dette smellet.
møkk: Druesukker funker veldig bra å skyte rett i blodet om man har vært våken i x antall døgn og har spist jævla lite. Speed som er gjerne blandet opptil 50/50 druesukker, kan funke bedre enn den rene for junkiser.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er uansett en helt vanlig effekt. Ikke noe å bekymre seg over, utover det at du faktisk injiserer gateamfetamin, noe som i seg selv er bekymringsverdig
Vis hele sitatet...
Du skriver gateamfetamin, hva mener du med det? Har du vært borti noe annet enn det?
Jeg tviler på at det er mange nordmenn som injiserer noe annet enn gateamfetamin i Norge.
Det værste av alt er at om en "speedfreak" hadde kommet over ren ukuttet amfetamin hadde brukeren blitt skuffet da rein amfetamin visst nok ikke skal kicke på samme måte som til griset stoff og fungerer heller ikke på samme måte som kuttet amfetamin. Jeg tipper 90% sikkert ville påstått at stoffet ikke fungerte. Da jeg av egen erfaring vet at ren amfetamin nesten ikke gir noe rusfølelse i det heletatt, i forhold til kuttet amfetamin.

Nå har jeg aldri injisert amfetamin, ei heller andre stoffer. Men har vært vitne til en del, så jeg vet at dette er tilfelle. Druesukker, Eter, Koffein eller andre ting folk kutter det med, gjør den jevne speed-bruker fornøyd. Sad, but true.

Jeg quotet deg felix_poker fordi du skriver gateamfetamin og ble nyskjerrig på hva du legger i det? Da det er gateamfetamin eller bare amfetaminn som jeg kaller det som de aller fleste brukerne bruker nasalt, oralt eller injiserer det.
Sist endret av spQ; 26. mai 2010 kl. 09:49.
Sitat av spQ Vis innlegg
Du skriver gateamfetamin, hva mener du med det? Har du vært borti noe annet enn det?
Vis hele sitatet...
Jeg mener bare at det er bekymringsverdig at noen injiserer noe som ikke er underlagt noen form for kontroll, og derfor kan bestå av og inneholde hva som helst. Med gateamfetamin mener jeg illegal amfetamin, som altså ikke er kontrollert på samme måte som legemidler som er ment for injeksjon.
er det ikke noe de putter i amfen, startgass eller noe som gir den varmen i kroppen når det treffer hjertet? speed rushet er vel den lykkefølesen du får etterpå. har prøvd mange speeder som gir den varmen men blir sløv etterpå. hvis du tar for mye og slutter å få det varme rushet og tar alt for mye, er det noen som vet om man blir sløv da? hvis du tar mer etter du er overjustert? jeg tok 1g idag i 3 omganger iløpet av en timestid og ble bare sløv og vimsete, lurer på om det er buff eller har noe med meg og gjøre. jeg tror jeg ble gira første gang, jeg kjente værtfall det rushet når du blir varm i hele kroppen. noen som vet noe om det? takker for svar!