Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 818
Hei Freaks, Håper det står til bra..

Det har seg slik at musikken på pc'n spiller normalt i VLC, WMP men ikke i Itunes og på min Ipod. Musikken hakker, hvorfor skjer dette bare i Itunes og på ipod lurer jeg fælt på, også andre mp3 spillere. Jeg bruker Xp SP3 og den nye Itunes, har prøvd med gammle versjon også.

Hvis noen kunne ha hjulpet meg ville jeg vært takknemlig også de som svarer

-Hacker-
Mulig du har et problem med ram på datamaskinen din? verdt å sjekke opp i hvertfall.. Jobber med musikk produksjon å får tilnærmede problemer med det.
Vil anta at I tunes kanskje drar litt minne? å om du har andre progr. oppe å går hjelper ikke d på hvertfall.. Bruk Wmp du!
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Sitat av bloodworm
Mulig du har et problem med ram på datamaskinen din? verdt å sjekke opp i hvertfall.. Jobber med musikk produksjon å får tilnærmede problemer med det.
Vil anta at I tunes kanskje drar litt minne? å om du har andre progr. oppe å går hjelper ikke d på hvertfall.. Bruk Wmp du!
Vis hele sitatet...

Det hakker på ipod og mp3 spillere også, men ikke i WMP og VLC
Merkelige greier..., men når du sier mp3 spillere...hva definere du det som egentli? Ipod, creativ osv? Da er det jo mulig at du har rotet deg borti noen dårlige converterings programmer ect?... skal ikke si noe sikkert men... Har du sjekket lydinstillingene på på de eksterne spillerne dine/ Ipod? Mulig du må inn å fixe på bit rate under avspilling. Prøv å overfør musikk til Ipod fra en annen pc for å se om mp3 spillern fungerer i det hele tatt... om ingenting fungerer vil eg ambefale å bare laste ned en ny codecpakke eller bare kjøre system restore til et tidspunkt der alt fungerte..

Lykke til..