Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 1945
I like turtles
Skyfex's Avatar
Kommet noen nye screenshots til det kommende Red Alert 3 spillet:
http://blog.wired.com/games/2008/03/...d-alert-3.html

Gleder meg som en kåt bever. C&C 3 var et bra spill, men jeg er mer glad i Red Alert verdenen, og Red Alert 2 er en av de første spilllene jeg spilte mye på LAN.

Vet ikke hva jeg ser fram til mest nå.. Starcraft 2 eller Red Alert 3.. To oppfølgere til episke RTS

Tesla coil ftw

Edit: Fixa link
Sist endret av Skyfex; 19. mars 2008 kl. 00:11.
Linken er død. Ah, the memories. Red alert var jo helt rått, en klassiker på lan. Tesla coil var overpowered :b
Linken din er 404.

edit;
næhæ.

Noen søte skjermbilder, tror jeg har spilt RA2 på LAN i et usunt antall timer.
Da har jeg enda en god grunn for å kjøpe meg en ny pc.

Er vi sikker på at disse bildene er 'in game pictures' eller bare art ?
Sist endret av SalkiN; 19. mars 2008 kl. 00:07.
Noobs... Legg til en "L" i slutten av linken....
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
SalkiN: Ser in-game ut for meg.. men er jo lenge til det kommer.. så en del forandringer blir det nok.
Syns det virka FOR likt RA2 imo...
Sitat av Archj
Syns det virka FOR likt RA2 imo...
Vis hele sitatet...
Litt tidlig å si det utrifra de få bildene, dette er nok bare for å ikke røpe for mye.
Can't wait! Spilte Red Alert 2 så sinnsykt mye. Håper 3'ern blir vel så bra.
Fett! Må hjem å hente gamle red alert 1 nå når du satt meg på tanken
Spilles dette mye på tg? Isåfall kan jeg jo i det minste sjekke ut 2-ern
Spiller egentlig ikke så veldig mye RTS spill. Men har gode minner fra RA2, så dette må prøves.
Håper bare det blir kompatibelt med Mac. Selv om jeg sannsynligvis må kjøpe meg en ny mac som takler litt heftigere spill (evt. via Boot Camp) til høsten. *krysse fingrene for SC2 og RA3*
Vet ingenting
Ah dæven. Tror jeg ikke har spilt et bedre og morsommere spill enn Red Alert 2. Dæven mange dager har gått "bort" i det spillet..
dette blir en revolusjon for oss svette old-schoolers!
At det ligner veldig mye på RA2 er ikke negativt.

RA2 er det eneste fengende RTS-spillet jeg har prøvd. Legg til alle de gode gamle tingene og mye nytt UTEN å forstyrre balansen, og du har et nærmest perfekt spill.

Skulle bare ønske det ikke var så god grafikk :/ Isometric FTW.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av The Freak
At det ligner veldig mye på RA2 er ikke negativt.

RA2 er det eneste fengende RTS-spillet jeg har prøvd. Legg til alle de gode gamle tingene og mye nytt UTEN å forstyrre balansen, og du har et nærmest perfekt spill.

Skulle bare ønske det ikke var så god grafikk :/ Isometric FTW.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg kan ikke si at toern fenget meg like mye som det første spillet i serien gjorde.
RA2 var en standard sammen med Operation flashpoint på LAN før i tiden for meg. Ingen ting som er bedre en å være sånn akurat klar for et angrep når du ser alt det blå på kartet flytter seg mot deg eller når du hører en Su i det fjerne før alt rundt deg går i lufta, mimre mimre.. Får håpe pc'en min er god nok til å takkle RA3
Sist endret av Hansix; 19. mars 2008 kl. 14:14.
Command & Conquer 3: Kanes Wrath (addon) ute nå.

God påske.

Edit: Hva sier forumreglene om lenker til sider som rlslog.net? Er jo ikke en torrent side i seg selv, men finner jo en del linker til piratkopier der liksom.
Sist endret av Unb0und; 20. mars 2008 kl. 20:03.
Samme med google
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg tror dette kommer til å bli sinnsykt rått. Developerne har sagt at det vil bli mer fokus på naval war denne gangen, og mange av de nye unitsene ser jo ganske fete ut. Jeg mener, russernes Armored Bears som man kan paradroppe?
Også litt morsomt at Greg Kasavin (som tidligere var sjefsredaktør på Gamespot) er medprodusent.
Gleder meg barnslig.

Hvor kraftig må maskinen være for å dra RA3 brukbart?
RTS = Epic phailz
Sitat av ztaale
RTS = Epic phailz
Vis hele sitatet...
RTS = Epic Winz
Djees så gammel jeg føler med når jeg tenker tilbake på alle timene jeg satt med Dune 2...
Åhgud som jeg gleder meg, dette blir fett! Evig fan av Red Alert 1 og 2!

Husker de gode gamle dagene... Var en CD du måtte ha i hvis du skulle være allied og en annen cd du måtte ha i hvis du skulle være soviet... *hulk*
Blir fett med 3 factions denne gangen - Allies, Soviet og Empire of The Rising Sun
Sitat av SID64
Blir fett med 3 factions denne gangen - Allies, Soviet og Empire of The Rising Sun
Vis hele sitatet...
Blir den siste Japan eller Kina da?
Går det ann å kjøpe kanes wrath alene eller må jeg ha tidligere? forstår d som at jeg må ha tidligere siden det er addon :/
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av SID64
Blir fett med 3 factions denne gangen - Allies, Soviet og Empire of The Rising Sun
Vis hele sitatet...
Det var jo tre factions i RA2 hvis du tenker på Yuri også.
yuri var en tillegspakke, og ikke en "del" av RA2 før senere

Yuri var sykt overpowered anyways fun nevertheless!
det så spennende ut.
håper det blir som 2eren, og ikke en ødelegende oppfølger.
Sitat av ztaale
RTS = Epic phailz
Vis hele sitatet...
Nå må du ikke drite deg ut her, RTS er den beste sjangeren evar!!!
Å, jeg visste ikke at Red Alert 3 skulle komme. Jeg gleder meg vilt det spillet skal jeg kjøpe!
Var en forholdsvis fin artikkel i GameReactor som sikkert alle har lest om RA 3 og. Der kom det fram at de satser mye på vann! Man kan blant annet bygge baser i vannet og ha amfibietanks osv. Blir spennende.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Ja, vannunits har som regel vært litt bak i rekka på de fleste rts, spesielt i RA-serien og blir som oftest brukt som supplerende støtte til andre tropper. Jeg synes det er kult at de fokuserer mer på vann, og ser gjerne at det blir litt mer options i lufta og.
▼ ... over en måned senere ... ▼
▼ ... noen måneder senere ... ▼
RA2 Trailer?

OMG! Så rått! Fikk frysninger.
Sist endret av RayMonk; 20. august 2008 kl. 22:15.
Om noen skulle føle seg nostalgiske og dra fram Red Alert 1 igjen nå, men ikke får det til å funke i XP/Vista så er det bare å kjøre fila RA95.exe i Win95 kompabilitetsmodus så går alt som smurt. (Selv om musa er i overkant overfølsom hos meg, så å bevege seg på rundt på mappet er pain, helt til man får kart, da går det greit.)