Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1823
Lagde en unibet konto hvor det står jeg ble fødet i 1999, blir egentlig ikke 18 før om en måned. Vant nettopp litt penger på VM-finalen (at begge lagene scorer) og lurer på hvordan det går å ta ut penger? Har venner over 18 som jeg kan ta uttak til. Hvordan vil dette gå? Kan man ta uttak til andre enn kontoeieren? Blir det noe problem om jeg tar uttak til kontoen min nå, når jeg er under 18? Eller burde jeg vente en måned?
Denne kontoen kan du nok glemme. Du må verifisere deg før uttak, og ut i fra de opplysningene du gir over så har du handlet i strid med reglene og betingelsene til Unibet.

3.1.2 En enkeltperson som søker om å få opprette konto, garanterer at han/hun ikke er under atten (18) år.

Selv om du skulle vente en måned så vil du fremdeles få kontoen stengt:

3.1.5 En enkeltperson som søker om å bli registrert garanterer at all informasjon gitt i søknaden er sann og korrekt. Mangel på dette medfører at Unibet ikke registrerer personen, og hvis personen allerede er registrert, stenges Unibet-kontoen når Unibet får kunnskap om at personen har gitt uriktig informasjon under registreringen som spiller.

Ta det som en lærepenge...
Pengene er tapt. Som apekatt2 sier så må man verifisere identiteten sin ved uttak.

Bedre lykke neste gang.
Vent til du blir 18, be dem endre fødselsdato, verifiser, ta ut. Funka for meg, samme situasjon.
Sist endret av Conflicted; 15. juli 2018 kl. 23:07.
Har selv hatt mange venner som har vunnet penger og tatt ut før fyllte 18. Så set skal være mulig om du endrer fødselsdato og verifiserer etterpå.