Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3181
Email Oversetting.
Computeren oversetter alt jeg får til Norsk Bokmål dette er en flott hjelp å få. Jeg bruker Gmail, er Epost på Engelsk da blir den ikke oversatt til Norsk Bokmål det savner jeg..

Vet jeg kan gå på Google Translate og oversetter der, kopier- lime inn- kopier igjen og lime inn i Word, dette funker fint men syntes dette er lidt tungvint.

Finnes der et Directe ikon man kan trykke på for dette, bruker og svare i ro og fred for å svare korrekt tilbake det er derfor jeg bruker Word.

Et tilsvarende tilfelle Paypal, jeg svare Support på Engelsk 1 sek da er svaret på Norsk Bokmål, Paypal forstår ikke dette, da fant jeg et lite program antakelig en utvidelse trykker på den og da blir alt på Engelsk. Da kan jeg rette eller endre en setning den er fortsatt Engelsk.

Så kan jeg sende til Paypal dem får det på Engelsk herlig, svar tilbake fra Paypal også på Engelsk 1 sek da er alt på Norsk Bokmål, dette gjør computeren uten videre. Men ikke i Gmail.

Her spør jeg er det mulig og få Engelsk oversatt til Norsk Bokmål Directe da vil jeg bli glad. Dette er min første post i dette Forum, alt nå har jeg fått et meget godt inntrykk av dette forum, skulle noen svare vil jeg rette en Stor Takk for hjelp jeg får.
matbadfl.
Hjelper dette?
Sitat av https://www.lifewire.com/how-to-get-automatic-email-translations-in-gmail-1171907
Get Automatic Email Translations in Gmail
To get an email in a foreign tongue translated right in Gmail:

Open the desired email.
Pick the desired source and target languages (or, of course, Detect language for the former if you're not sure) in the translation bar that appears above the message's body.
If you do not see a translation bar:
Click the More down arrow next to the message's Reply button.
Select Translate message from the menu that comes up.
Gmail will remember the language you have selected as the target as the default for translations.
Click Translate message.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
9 1
Stingray
I received an answer was happy for this, I will now try this out and reply back, thanks so far for this,
I will be happy thanks.

matbadfl

Stingray
Great you solved the mission I was so happy Thank you, we could have a night out but live so far away from Thailand 1000 Thanks Stingray.
With best wishes
matbadfl
Sist endret av matbadfl; 12. juni 2018 kl. 16:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
9 1
Stingray.

I've had great pleasure from the answer you gave me, this still works well.

It's become a new Gmail now, I hate it, but changing it's probably not easy how to get Gmail to understand and start up with a whole page and not a thumbnail page this is so stupid.
Do you have any answers? Thank you for your help, please have other answers also thanks.

matbadfl