Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2157
Hei har en gammel men god denon avr 3805 som var siste utgaven før de kom med hdmi i/o
Hadde tenkt å ha denne på hytta, lurer da om et produkt med blåtann og Line in som jeg kan koble på for å spille musikk fra mobil..

Noe produkter som kan anbefales?
Søker du på "bluetooth to aux" på enten google, ebay, aliexpress, eller hvilken som helst side du foretrekker, så finnes det flust! Jeg har selv en til type 10 kroner fra eBay, og hører ikke store forskjellen på den og vanlig kabel. Uten at jeg er audiofil da..
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Blir Bluetooth til RCA, lurte mest på noen erfaringer..
Blir nok logitech sin
Logitech sin fungerer utmerket til formålet. Enkel å opererer, to utganger, god lyd.
Jeg har god erfaring med denne: https://www.ebay.com/itm/UGREEN-Wire...72.m2749.l2649

Er bare brukt i bil, så kan ikke si noe om lydkvaliteten på et skikkelig anlegg dog.
Chromecast Audio kan gi lydanlegget ditt nytt liv
Sist endret av gibbe; 5. mai 2019 kl. 01:20.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg bruker en slik en fra Philips, fungerer utmerket. Vil tro det finnes tilsvarende av nyere standard med blå. Aptx HD f.eks.
Jeg bruker harman/kardon ADAPT fra en Dell Precision via Blåtann, der jeg videre bruker jack til RCA kabel til forsterker.

Den har bare 3.5mm lyd ut desverre, men modellen etter har digital utgang også.

Er også en APP man kan bruke den med. Noe jeg ikke har gjort.


IKKE gå for logitech sin om det går i stereo via RCA. Da er h/k et mye bedre produkt. De er en klasse eller tre over. Prisen på den første ADAPT modellen er heller ikke gale. Også har den wifi.

Bruker også samme opplegg til mobilen. Herlig med trådløst.

Ser jeg du vil ha Line in. Eneste kontakter på den er to 3.5mm jack, en inn og en ut.
Sist endret av Naturgrønn; 5. mai 2019 kl. 05:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.