Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1547
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg tar 50uq LSD fire ganger, med en times mellomrom mellom hver gang, vil jeg på et punkt få samme visuelle effekt som ved å ta 200uq på en gang?

Prøver å oppnå samme visuals, uten den intense comeup'en en høy dose gir.
Nei. Ca 1 time etter den første dosen vil du ha en toleranse på rundt 300%. Dvs at 150uq vil være det samme som 50uq
Sist endret av dreamcave; 23. juli 2019 kl. 23:36.
Husk at det å dele et frimerke i biter er gjetning. Du vet aldri hvor dråpen er blitt plassert.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dreamcave Vis innlegg
Nei. Ca 1 time etter den første dosen vil du ha en toleranse på rundt 300%. Dvs at 150uq vil være det samme som 50uq
Vis hele sitatet...
Finner lite info om dette så hadde satt pris på en kilde. Jeg har selv redosert flere ganger og det har endt i heftige turer.
WIKI er enig med deg ser det ut som:
The effects of the dose of LSD given lasted for up to 12 hours and were closely correlated with the concentrations of LSD present in circulation over time, with no acute tolerance observed.[9][6]
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så her har vi en person som sprer noe som ikke stemmer totalt. Hadde ts hørt på dette mennesket hadde ts endt opp med 600uq. Kan re greit å inneha litt mer kunnskap en rykter fra rusmiljøet
Jeg kan ikke si noe presist om oppdeling av doseringen uten antakelser eller løgn. Om jeg hadde vært ute etter det du beskriver, kan jeg derimot si at jeg heller ville forsøkt en moderat mengde alkohol eller cannabis ved inngangspunktet. Min personlige erfaring er at selv ved nulltoleranse for cannabis vil LSDen overta cannabis-rusen under 'comeup' og enhver frykt jeg har hatt for å få uønskede bivirkninger (Angst/paranoia, kvalme) har forsvunnet raskt. Deretter vil 'comeup' være noe mindre intenst.
Sist endret av zykonaut; 26. juli 2019 kl. 21:44.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finner lite info om dette så hadde satt pris på en kilde. Jeg har selv redosert flere ganger og det har endt i heftige turer.
Vis hele sitatet...
LSD toleranse blir bygget opp rimelig kjapt. Hvor mye tok du når du redoserte? Hvor lenge etter den første dosen?

Her er en link til en graf som viser hvor sterk toleransen er, og hvor lang tid det tar før den avtar. https://amp.reddit.com/r/LSD/comment...r_and_formula/

Her er det en link som forteller hvor fort LSD toleranse blir bygget opp: https://www.drugsand.me/en/drugs/lsd/
«Acid tolerance rapidly builds within the first few hours of consumption. After just two hours, re-dosing will have little to no effect on the experience. This tolerance will last for up to two weeks before it wears off completely. It is therefore advised to avoid re-dosing entirely.»

Dermed etter 1-2 etter den første dosen vil man ha toleranse på 290%. Det er dermed lite gunstig å redosere.
Har selv erfart at å redosere vil gjøre trippen lengre, men ikke kraftigere. Det er en annen typ form for høy tho hvor også peaken er lengre og seigere.
Jeg foretrekker og ta hele dosen på en gang. Jeg syntes det blir bedre tripper. Kona mi derimot foretrekker å redosere, hun syns det gir en litt mildere tur. Så jeg redoserer iblant jeg også for at turene våre skal slutte omtrent samtidig. Vi har en regel om at vi alltid dobler dosen. Starer vi med en dråpe, tar vi 2 eller 3 når vi redoserer. Redoserer helst nøyaktig etter 2 timer. For oss så blir da de neste 3-4 timene mer intense. Så roer det seg ned. I mine øyne sløsing med edle dråper, ryker fort 6-8 stk på denne måten. Menmen, happy wife, happy life!