Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5506
Jeg tror ALDRI dessverre.
Sist endret av DrPerception; 20. april 2019 kl. 08:15.
Beklager nei
Jeg tror cannabis kommer til å bli lovlig i Norge, men det skjer nok ikke før den generasjonen som er 25-35 i dag går av med pensjon. Da kommer det til å være en skare med gamlinger som ikke har annet å gjøre enn å stemme og skrive mail til partiene sine hele dagen.

Samt at vi kommer til å være for teknisk demente til å klare å bestille hasj på det holografisk AI aksellerert kvante darknet'et. Når du er passert 70 og har vondt i ryggen og beina så er det også for hard kost å rusle ned i brugata.

Men å røyke og ha lappen kan du nok glemme for all fremtid. I 2060 når legalisering skjer vil politidroner fly rundt med algoritmer som kan detektere flikking av lightere gjennom vegger i 2km omkrets. Dersom du så mye som tenker på å kjøre noe sted vil dassen din levere urinprøve til nærmeste lensmannskontor. Hverken førerløse biler eller bussen vil være fritatt.
Egyptisk Tempelkatt
Vanskelig å si når det blir lovlig i Norge.

Men tror ikke det er så langt unna. Hvis dere har lyst å se hvordan det funker så ta en tur til Uruguay.

Det chilleste landet i hele verden. Her har cannabis vært lovlig i årevis. Det er planter overalt, det er ingen tabu, du kan røyke hvor du vil.

Sitt på en Café og rull en joint til kaffen? Ingen problem.

Ha cannabispplanter i hagen? Null stress!

Det er herlig. Alle burde ta seg en tur. Norwegian flyr billig til Buenos Aires, derfra koster det 300 kr med en hurtigbåt over til Montevideo.

Alt jeg kan si er DRA! Tror aldri jeg har vært så avslappet i hele mitt liv.

(Stikk defintivt innom Cannabis-museumet)
Sitat av sneipen Vis innlegg
Mener og ha lest at politikerne har gjort det klaft at utvalget som skal jobbe med dette ikke får foreslå noe som kan tyde på liberalisering. Så virker som alt som ikke innebærer tvang eller straff er uaktuelt. Har ikke stor tro på rusreformen vil forandre noe. Vi blir nok en av dem siste, da norge tror kriminalisering og det som følger med er løsningen på alt. Sett bort ifra avgifter..
Vis hele sitatet...

Nå må du ikke glemme at det kan legges avgift på cannabis, og da er det en inntekt og ikke ett problem mer.

MEN det skal sies, jeg har fulgt denne diskusjonen i 22år nå. For 22år siden, så da de mer rutinerte at det ville bli legalisert etter 10år, for gode 10år siden så sa de iløpet av 10år, for ett par år siden så sa de 10år igjen. Så jeg vet ikke helt mer jeg altså, håper jeg rekker å oppleve at man kan gå inn i en form for butikk å handle weed