Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3005
Hei.

Jeg lurer av diverse grunner til hva denne adhd medisinen vil/kan slå ut på ved en urinprøve.Den vil vel slå ut som amfetamin,men er det mulig den også kan slå ut på meta?
Jeg snakket lit med min far som bruker Metamina og er til ukentlige urinprøver hos sin lege, om han kun har brukt Metamina slår det bare ut som amfetamin slik som den skal, men om han itilegg har tatt Apodorm(Benzo) så slår denne hurtig prøven ut på Meth. Har desverre ingen kilder å henvise til, men det er noe å være obs på da disse hurtigprøvene virker høyst uberegnlige.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei!

Jeg står på både Metamina, og benzodiazepiner, og Metaminaen slår ut på både amfetamin og metamfetamin. Dette er ved hjelp av hurtigtester, men vet også om positivt utslag på lab-tester. Håper det var til hjelp for deg.