Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2247
Har et inntrykk av både media jeg har konsumert og venner/bekjente jeg har snakket med om at orgasmer liksom er alfa og omega for de fleste. Kan aldri i verden tenke meg at det stemmer sånn egentlig, så både for nysgjerrigheten sin skyld og at jeg har lyst på en liten reality check tenkte jeg å spørre dere.

Hva er din favoritt del eller akt når dere har sex?

Personlig er min favoritt akt under sex å bli kysset/slikket på diverse steder som halsen, ører og nipler. Følelsen jeg får av det er helt syk og den beveger seg langs hele ryggraden og hodet mitt, Jeg kommer nesten i en transe hvis jeg nyter det skikkelig. Jeg er en kosegris, så forspill og kosing etterpå må nesten dele førsteplass når det gjelder favorittdel.

Her synes jeg det burde vises hensyn til de som velger å dele noe, da sex er allerede et vanskelig nok tema for mange å snakke noe særlig om. Du som leser står selvfølgelig fritt til å drite i denne oppfordringen, men plis a kompis.

Håper noen er modige nok til å dele!
Er det et random fylleligg så er det jo bare å pumpe iveg for og komme.

Med fast partner er et langt og morsomt forspill den store favoritten.
Om jeg oppnår orgasme eller ikke betyr ikke noe for min del.
Det er nærheten og det morsomme og intime som foregår i stunden før penetrering.

Betyr mye at partner nyter det og har det godt. Har heldigvis en partner som vet hva hun liker og hva hun vil som også har forspillet som favoritt med all verden av leketøy og lekenhet.
Er det bare meg som er helt følelsesløs rundt halsområdet? Før så kunne det kile, men nå blir et kyss/kline helt likt som du bare skulle pressa 2 fingre på halsen for å sjekke puls.

Også føler jeg det er mindre dominant å bli kysset på sånn, vet ikke om det er fra da exen prøvde "kvele" meg mens hun ridde meg. Men jeg liker det ikke, turn off rett å slett.

Menn skal være dominerende og kvinnen skal ligge der å se nydelig ut, vri seg grasiøst i de rette posisjonene.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Er det bare meg som er helt følelsesløs rundt halsområdet? Før så kunne det kile, men nå blir et kyss/kline helt likt som du bare skulle pressa 2 fingre på halsen for å sjekke puls.

Også føler jeg det er mindre dominant å bli kysset på sånn, vet ikke om det er fra da exen prøvde "kvele" meg mens hun ridde meg. Men jeg liker det ikke, turn off rett å slett.

Menn skal være dominerende og kvinnen skal ligge der å se nydelig ut, vri seg grasiøst i de rette posisjonene.
Vis hele sitatet...
Neida, det er mange som ikke er like følsomme på halsen. Men for oss som er det og liker det, så er det helt prima. Det kan jo hende feil teknikk har vært brukt også, har vært borti noen som ikke helt visste hva de drev med før.

Det kan være veldig givende å være litt underdanig noen ganger, men skjønner det godt hvis det ikke er noe du selv liker selvfølgelig. Men hvis exen din plutselig tok kvelertak uten å avklare dette på forhånd, så har hun vært ordentlig fæl mot deg, det er synd at du måtte oppleve det isåfall. Det er skummelt selv om man kanskje er fysisk sterkere. Skjønner deg godt hvis det har gjort sånne ting til turnoff.
Et langt og innholdsrikt forspill er aldri feil. Også er det voldsomt fint å høre dama ynker og vrir seg, river i håret mitt og står i når jeg sleiker henne.
Også er jeg fan av når hun tar litt kontrollen og styrer og ordner.
Men, det går begge veier i min relasjon. I løpet av en runde så varierer det hvem som tar kontroll. Og det liker jeg godt.

Hvorvidt jeg kommer eller ikke har ikke så mye å si. Det er selvfølgelig fint å komme, men sexen er like fin uansett om det er på den ene eller andre måten
BRAND ∞ STRONG
Sovne etterpå
(eventuelt spise)
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Sovne etterpå
(eventuelt spise)
Vis hele sitatet...
Uten mat og drikke, så duger helten ikke. Viktig med hviletid, det svis jo av en del kalorier

Sitat av SaySo Vis innlegg
Et langt og innholdsrikt forspill er aldri feil. Også er det voldsomt fint å høre dama ynker og vrir seg, river i håret mitt og står i når jeg sleiker henne.
Også er jeg fan av når hun tar litt kontrollen og styrer og ordner.
Men, det går begge veier i min relasjon. I løpet av en runde så varierer det hvem som tar kontroll. Og det liker jeg godt.

Hvorvidt jeg kommer eller ikke har ikke så mye å si. Det er selvfølgelig fint å komme, men sexen er like fin uansett om det er på den ene eller andre måten
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i det du skriver og variasjon over hvem som tar styringa og fleksibilitet rundt det er veldig moro. Litt spontan dominasjon av noe slag eller at jeg kanskje ber om noe underdanig for å spice stemninga opp litt er jo også artig. Spesielt når jeg ser partner liker det, det gjør noe med motivasjonen.
Her er det forspillet som er tingen for meg, spesielt når det kommer til massasje. Elsker virkelig å kna og massere kvinnekroppen med en god massasjeolje og tenner skikkelig på å bli kjent med den eg masserer. Spesielt når du treffer det områdene som er ekstra følsomme og får artige lyder i respons. Interessen var så stor att eg tok et par massasjekurs i tekniker og prosesser for å bli flinkere å massere.

Har fått veldig god respons ifra damene eg hadde med hjem når eg var ungkar og har hatt flere som vil ha en runde nr 2.

Endte til slutt opp med å finne den rette på denne måten. Hun har alt eg kan drømme om og er veldig giret på dette med massasje. Har lært bort mye til henne, å nå knar/masserer vi begge og kan holde på med det i mange timer før vi i sakte men sikkert går over til å ha sex.

Er litt jobb med å få bort selve oljen etter vi er ferdige, og har offeret mange sengesett når vi har koset oss. Men ingenting slår litt chill musikk, dempet lys, ett par drinker og en god massasje foran peisen sammen med den du er glad i.
Sist endret av FreeMax; 22. juli 2023 kl. 05:06.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vill hemningsløs opphisselse som er så er sterk at man river klærne av hverandre og knuller hardt og effektivt

Eller så vil jeg edges i timesvis til jeg får en syvende himmel prostata orgasme som får øynene til å rulle bakover i hodet
Sist endret av meaculpaUIO; 22. juli 2023 kl. 10:58.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vill hemningsløs opphisselse som er så er sterk at man river klærne av hverandre og knuller hardt og effektivt

Eller så vil jeg edges i timesvis til jeg får en syvende himmel prostata orgasme som får øynene til å rulle bakover i hodet
Vis hele sitatet...
Minner meg om perioden jeg og dama drev med chemsex aaalt for lenge siden.
Liker misjonær jeg
Alt som skjer, hva nå det er, etter at jeg har blitt bundet fast til sengen.
BRAND ∞ STRONG
jeg har sagt det før og jeg sier det igjen
Sitat av vindaloo Vis innlegg
just lick that pussy already, you know you like gonna like it
Vis hele sitatet...
Jeg må ha pepper

Pupper skulle det være
Sist endret av Krølleløffe; 22. juli 2023 kl. 21:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
morkakespisende
Når den først sklir inn hele veien og skaftet blir fuktig.
Gjerne sakte med lyder av stønning. Bare genuin stønning, selvfølgelig, den typen som kommer helt i takten med bevegelsene.
Sist endret av supranaut; 22. juli 2023 kl. 21:44.
Det er vel i høyeste grad både situasjonsbetinget, og kommer an på alt fra dagsform, lokasjon og hvem en har sex med. Om alle signaler er at dette må skje NÅ fra motparten så blir en jo naturligvis påvirket og leverer. Om partner tar en rolle eller bare situasjonen innbyr til en mykere start så blir det gjerne det. Er det tre kvarter til flytoget går og kofferten ennå ikke er pakket blir det ikke hverken oral, rimming eller massasje. Da får det bli en real kjappis av det gode gamle slaget - og da er det hver for seg og første til nirvana. Andreplassen risikerer å gå på toget uforløst.
De første støtene er magisk
Sex har blitt litt vanskelig etter å ha gjort det mange ganger på GHB og/eller 2cb, eventuelt litt speed og MDMA(gjerne med GHB).

På GHB kan man bli ett monster, mens på høye doser blir det bare kosing, og det føles helt magisk ut. Kraftig eufori av enhver berøring, vil bare klemme deg inntil personen. Ganske likt som MDMA kan være, men helt uten noe stim følelse.

Er generelt mer glad i kos enn å holde på helt robotisk. Det er den eneste gangen jeg slapper helt av og ADHD’en får en liten pause.