Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1662
Hei! Noen som vet hvordan jeg kan få opp en skrue på en macbook pro?
den har gått litt ut av sporet, noen tips? Helst litt kjapt

Håper på svar
Hvis du kan fikse noen skikkelige bilder av skruen, og en bedre forklaring. Noe sier meg at det ikke er noe poeng i å spørre om du vet hvilken type skrue dette er?

Fikser du bilder og en litt bedre forklaring så kan du nok få hjelp. Umulig å si noe siden ingen "vrien skrue" er lik, men lettere å komme med gode forslag.

God jul!
Trådstarter
3 0
http://cdn.macpartsonline.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/2/922-8986.jpg

Kanskje ikke det beste bildet, men som du ser så er det umulig
Å få ut den skrua, går det ann å lodde fast noe som kan dra skrue rundt
Med?
Den skal egt være sånn som på bildet men har gått ut av sporet

God jul!
Sist endret av Fleff; 25. desember 2014 kl. 14:03.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Gjengene som er vridd over, eller sporet i skruen som er vridd over?

Det beste du kan gjøre uansett, er å få tak i et skrujern som griper skikkelig tak, så presser du ned mens du vrir.
I verste fall kan du lage nytt spor i den med en dremel(flatt)
evt kan du borre, men dette ser jeg på som siste utvei, da dette er ømfintlige deler.
Sist endret av Fleff; 25. desember 2014 kl. 14:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
3 0
Takk for svar! skal prøve det, må nok borre tror jeg
Har du testet med gummistrikk?

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--_02tl46---/c_fit,fl_progressive,q_80,w_320/18iy1cjme5vzgpng.png
Et bilde av selve skruen som sitter i macbook´n vil være til stor hjelp, slik at vi kan hjelpe deg (vi har lite info ang skruens tilstand akkurat nå)

B1rken sitt strike tips er bra, om det ikke hjelper så kan det være en ide å ta med deg mac´n til et
Apple eller Pc verksted da de har et stort utvalg verktøy for denne typen situasjonener

God Jul
Sist endret av FeilFreak; 25. desember 2014 kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen ganger når skruene blir helt "skrella" for innmat bruker jeg robertson eller hex, det har funket overraskende bra. Har tidligere prøvd med gummistrikk men det har jeg aldri hatt noe særlig hell med