Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 581
Har en eks som har sutti inne i 4 uker nå, og det skal være et nytt fengslingsmøte til fredag. Eksen(typen.. Vi har ikke avklart hva vi er pga at han røk inn) har brutt besøksforbudet mot (meg) da han var full og kom truende på døra for fire uker siden. Han har brutt dette besøksforbudet flere ganger da jeg har måttet ringt inn flere ganger til politiet da han ble full, skummel og kom på døren uanmeldt og lagde leven. Alt er skjedd i beruset tilstand. Utenom alkohol så er han en helt annen person.
Vi har jo hatt kontakt ellers når han har klart og holde seg edru og da har ting vært fint.

Jeg lurer på sjansene for at han slippes ut kontra om han må sitte lenger? Det har gått så langt at det er satt av dato til rettsak.. Om omvendt voldsalarm tror jeg i april. Ingen kan si meg hva de tror kommer til å skje heller. Det har vært noen tunge uker. Jeg har kjent på savn,depresjln og lengsel. En person som jeg har hatt en ting med i tre år og aldri gått en dag uten å snakke med er plutselig blitt borte. Samtidig føler jeg meg tvunget til å gå videre fordi jeg vet dette ikke er bra for meg. Alle sier det. Han vil aldri forandre seg sier de, så det er sånn at folk ikke kan endre seg da?
Vet ikke hva jeg kan vente meg til fredagen.
Utifra din forrige tråd kan det vell hende han må sitte inne til rettsaken? Jeg hadde kanskje tippa det iallfall.
Han kan jo forandre seg men sålenge du tolererer den slags så gjør han neppe det for da trenger han heller ikke sånn sett.
Tror deres dysfunksjonelle forhold ikke taler i hans favør hvertfall. Det er jo når dere er sammen det smeller. Kanskje bare skille lag som en drøss folk anbefalte deg sist? Du burde lese igjennom den tråden for dert var mye klokt der. Tre år er en dråpe i bøtta.
Hvis du har lest nyhetene de siste ukene så tviler jeg på at det er så attraktivt å være sammens med en du har gitt besøksforbud.

Har det aldri skjedd i løpet av disse 3 årene har du har gitt han et ultimatum om å velge alkoholen eller deg? Han virker jo som en fin fyr edru.