Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 754
Heisann, heisann!

Jeg utvikler nettsidene til Alejandro Fuentes.

Driver for øyeblikket og tukkler litt med forum, men finner ingen pene themes, og klarer ikke lage slikt selv.

Lurte på om noen her er interresert ?

Skal være utrolig simpelt.

På dette vil jeg ha CA sammen fargene som på DENNE siden, og også samme header på den. (Ja, den er laget av meg, så det er fult lovlig å bruke).

Skal kun være et template med farger, headeren og tekstlunker. Ingen avansert grafikk ellers. Bredden vil jeg skal være 80% eller noe.

Kreditt ?
Link nederst på forumet, og husk; Dette forumet vil bli mye brukt, siden siden allerede har over 50.000 besøkende på 2 mnd.

På forhånd, takk!

Kan forresten kontakte meg på MSN om du er interresert i dette også. ( )
du har gått igjennom alle templatatene på http://www.phpbbhacks.com/templatesdemo/ og www.phpbb.com? Bredden endrer du enkelt ve å åpne en av *.tpl filene og søker etter "100%", og endrer det til"80%".

Fargene gjør du det samme med. Bare søker og endrer. Pluss bytter ut bildene/fjerner de.

EDIT: det som heter BlueBalls er ikke så ille. Bare du fpr byttet ut fargene.
Sist endret av solrikioo; 11. juni 2005 kl. 20:18.
Vil få tilføye at menyen så rimelig råtten ut på mac.

Skjønner heller ikke hvorfor disse nyhetene på forsiden har et tomrom på høyre side. Ser ut som symmetrien er noe dårlig planlagt.
Trådstarter
37 0
Sitat av solrikioo
du har gått igjennom alle templatatene på http://www.phpbbhacks.com/templatesdemo/ og www.phpbb.com? Bredden endrer du enkelt ve å åpne en av *.tpl filene og søker etter "100%", og endrer det til"80%".

Fargene gjør du det samme med. Bare søker og endrer. Pluss bytter ut bildene/fjerner de.

EDIT: det som heter BlueBalls er ikke så ille. Bare du fpr byttet ut fargene.
Vis hele sitatet...
Hei, takk, men har sett gjennom det meste.
Men skal prøve det du nevnte

Octavarium: Hva har dette med mitt innlegg her å gjøre ?
Hold deg til saken.

Fint at du sa ifra, men :-)
Sitat av op-web
Octavarium: Hva har dette med mitt innlegg her å gjøre ?
Vis hele sitatet...
Du kan vel være åpen for konstruktiv kritikk når du poster webarbeid, selv om dette ikke var hovedspørsmålet ditt.

Sitat av op-web
Hold deg til saken.
Vis hele sitatet...
Hvorvidt jeg skal holde meg til saken får crew bestemme.
"rimelig råtten ut"? Octa... skjerpings... legg til en "u" foran "rimelig", så begynner jeg å nærme meg å bli enig...

En av de kjedeligste sidene jeg har sett på lenge, håper virkelig den spices opp endel før den går live, ellers tror jeg den gjør mer skade enn gagn. Alt for blasse farger for det meste, og for mørkt bak teksten. Alt går BARE i brunfarger og hvitt, ærlig talt, klarer du ikke å komme på noen bedre fargekomboer enn det...?