Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 846
Hej allihoppa!

På senhøsten (slutten av oktober\begynnelsen av november) skal det holdes en kortfilmfestival, kalt Tilt, for ungdom i Oslo for første gang. Filmene som skal vises skal være laget av ungdom fra 13 til 20 år som kommer fra Oslo. Det vil være flere kategorier med filmer, basert på lengde og innhold, mer informansjon om dette kommer jeg eventuelt med senere.

Dette er første året festivalen blir holdt, men vi regner allikevel med at mange interesserte vil melde seg på. Festivalen vil holde et høyt nivå hva gjelder premier og jury, vi regner med å få noen filmskapere fra Oslo i juryen, og premiene vil sannsynligvis være produksjonsutstyr i profesjonell\semiprofesjonell klasse.

I denne forbindelsen trenger vi selvfølgelig en skikkelig web-side, og det er her jeg tenkte at noen av dere kommer inn, bortsett fra som eventuelle deltakere selvfølgelig. Det vi trenger er noen som kan sette opp en web-side som vil fungere som en informasjons- og påmeldingsside. Det er viktig at siden har en seriøs og profesjonell utforming, samtidig som den bør kommunisere at det er en filmfestival for unge. Siden vi tenker å bruke siden til påmelding av deltakere bør den også ha mulighet for et påmeldingssystem hvor personalia og informasjon om kortfilmen blir lagret i en database e.l.

Siden dette er en helt ny filmfestival budsjetterer vi med å bruke mye penger på pr i år for å gjøre oss kjent blant alle spirende amatørfilmskapere i Oslo. Dette betyr også at vi kommer til å satse en del penger på web-siden, så lønnen vil være god, men vi forventer kvalitet deretter.

Logo for festivalen er laget allerede, skal gi den til folk som melder seg så fort som mulig. Hvis noen av dere er interesserte i å lage siden, er det en fordel om dere har en portofølje å vise til.
mye penger er det snakk om her?
Du er min venn
niigu's Avatar
Hei! Når må siden være ferdig isåfall? Muligens jeg kan samarbeide med en kamerat om dette. Dvs jeg står for design og layout, så står han for kodingen.
Jeg sitter ikke på all informasjonen nå, men skal snakke med de andre i styret i morgen så jeg kan komme med mer spesifikk informasjon. Send gjerne portofølje\prisantydning i pm. Vi trenger å få opp siden relativt kjapt siden pr-materialet skal sendes ut om ikke lenge, og da er det rimelig nødvendig å ha en web-side å henvise til.
For å komme med en prisantydning burde du komme med et utkast til en spesifikasjonsliste. Skal det kun være en påmeldingsside, eller skal det være mulig å bla seg gjennom kategoriene og se på de forskjellige kortfilmene? Noen spesielle funksjoner dere kunne tenkt dere? Trenger nok litt mer informasjon om selve siden.
Jeg får bare beklage; jobben er allerede delegert til to stykker på en medie og kommunikasjonslinje i Oslo. Det var egentlig min jobb å få hyret noen til å lage sida, men noen andre i styret ordna det uten å si i fra til meg først. Dårlig kommunikasjon osv.

Men men, da er det egentlig bare å oppfordre glade filmamatører å melde seg på når sida kommer opp, domenenavn er ikke bestemt enda, men kommer tilbake med informasjon når sida er oppe!