Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1472
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hei gutter,

firmaet mitt jobber i disse dager med et selskap fra USA som promoterer modeller.
Modellene vi snakker om er fra Norden, og er kjente fjes fra FHM, Moore
Magazine, PlayBoy etc.

Jeg ønsker å invitere de av dere som er flinke til å lage hjemmesider til å ta
del i arbeidet med å lage hjemmesider/gallerier til disse jentene. Alle forslag vil bli
vurdert av profesjonelle webdesignere, og de forslagene vil til slutt ender
opp med å bruke vil bli honorert med 1000 kr og bli invitert på arrangement
sammen med modellene. Alle som deltar vil få en personlig oppfølging og
muligheten til å jobbe med kommende prosjekter.

Dette er en god mulighet for dere som liker å jobbe med web OG pene jenter - og som kunne tenke seg å drive med dette
fremover.

Jeg leder ikke dette prosjektet, og interesserte bes derfor om å kontakte


Teknisk spec:
- Alle sider må være XHTML og CSS-Valide; dvs. at layouten skal kunne endres ved bytte av et stylesheet

- Alle sider må inneholde regionene: Meny, Toppheader, Bakgrunn, Profilbilde, Kolonne1, Kolonne2, Kolonne3

Se www.lenealexandra.com for et eksempel på hvordan sidene tenkes oppbygd
Sist endret av Stormen; 15. mai 2005 kl. 22:39.
Er det et krav at man må være norsk eller holder det å være madskilled i design og HTML-koding?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Nei.... Ikke noen krav foruten at man kan klare å gjennomføre jobben. Det er resultatet som teller
1000,- for et design er jo billig med tanke på hva et firma ville tatt for samme oppdrag — jeg går ut i fra at jentedelen veier opp for den saken.

Ansetter dere profesjonelle webdesignere til å se på andres arbeid? Jeg trodde jobben deres gikk ut på å.. lage websider?
Martin har et veldig god poeng der. Hvorfor skal vi (jeg) lage et design for 1000,- når et firma hadde tatt minst 10000,- ?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Greia er at dette skal være et raskt oppdrag - og vi tjener ingenting på websiden selv... Derfor er det forholdsvis lav betaling - men om man bruker 2-3 timer på et raskt design, så blir allikevel timelønnen 330 kr..
Jeg prøver meg på noe i morgen
altså, hvis man skal kunne tjene titusen på å lage et design må man være anerkjent, og kjenne de riktige folkene. hvis man lager noen design til tusen kroner, og hvis man er dyktig, kan man bli kjent med de riktig folkene, bli anerkjent, og ha muligheten til å kunne ta titusen for et design i framtiden. man blir ikke utnyttet, men man investerer tid i sin egen karriere, og da nytter det ikke å komme å syte om lik lønn for likt arbeid, utnytting, billig arbeidskraft og hva yngve hågensen og josef stalin har sagt om rettigheter.
Siden skal vel ha en tittel? Hva skal den være?
Skal jeg skrive på Norsk eller Engelsk når jeg skriver til (du skrev dere jobbet sammen med et selskap fra usa).
hva er deadline på dette?

høhø, veit ikke hvor happy dama hadde blitt for den arrangements-biten, men spenn&muligheter for mer spenn er alltid bra...
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Hehe.. Bra! Skriv på norsk til .. Deadline er ikke satt, men det haster litt - da det er 6-7 jenter som står og venter på de nye hjemmesidene sine. Titler og andre spørsmål tar dere direkte per epost...

Og frittjaaf, helt enig. Jeg og en kamerat jobbet frilans med websider i 2-3 år, før vi plutselig begynte å få betalt for hobbyen vår også - og slik har du sikkert også hatt det. Man kan ikke komme og tro at man er Guds gave til internettbransjen, uten først å vise at man KAN.
da var jeg ferdig(?) med mitt feminine forslag. hva syntes dere?

droppet å lage noen tittel foreløpig. den kan jeg endre senere hvis de vil ha den. dama må nok byttes ut med en av demmes modeller. jeg har ikke noe tilatelse til å bruke det bildet heller.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Bra! Alle som bidrar: Send link + info til
Vil den siden jeg evt. lager fungere som et slags inntakskrav?
Siden vi ikke har noen bilder av eller vet hvem noen av disse modellene som trenger side er.

Og én ting til, ting som galleri er det noe vi må kode selv eller har dere et fedig system som blir brukt?
Bendulf: The page cannot be found
Får vi bli med på party med modellene hvis vi vinner?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Haha... Ja, frqz - det er noe av greia her.. Jeg kjenner ingen av disse jentene selv, men kompiser av meg kjenner de altså.
Sist endret av Stormen; 19. mai 2005 kl. 16:30.
hehe, da får vi gjøre det forsåk da
Hva menes med profilbildet?
Sist endret av tjukka; 21. mai 2005 kl. 22:03.