Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2433
Jess. Får vel prøve å skryte litt jeg og da
Hehe. Har fått noen gode tilbakemeldinger på denne sangen, og jeg vil gjerne høre noe fra dere på nff og, gjerne tips om forbedringer osv

Sangen er laget for lenge siden i FruityLoops 3 (ja faktisk).
Hørte en del på Daft Punk på den tiden, gjør vel forsåvidt det enda. Selv om det ikke kan måle seg med Daft Punk, synes jeg det høres litt Dafty ut

Digital Dream
Liker den veldig godt, minner også meg om Daft Punk

Det eneste "negative" er at bassen i starten får hele huset til å riste
ble litt nostalgisk jeg, minnet meg litt om Wonderboy fra den gamle amigaen(hvertfall på begynnelsen). kjempefin :P
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Enda en sang jeg har laga =)
Det er en Zelda-remix, og de som har spilt Zelda vil nok kjenne den igjen =)
Remix av en gammel låt fra Links Awakening (tror jeg )

PS: Vet den går litt høyt enkelte plasser ^^

The Awakening
Ut i fra et helt nøytralt standpunkt: Den første låta ble litt for platt og kjedelig. Mangler noe ekstra som løfter den opp. For ujevn balanse mellom instrumentasjonene. Den andre låta var mye bedre. Litt ujevn nivåbalanse her også, men ikke så mye at det er veldig plagsomt. Men ellers kult, absolutt. Alle som lager musikk fortjener respekt!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
No offence, men til tider så var zelda miksen helt forjævlig å høre på. men likte den andre
er litt daft punk fan selv..

edit: nå som jeg hørte etter også syns jeg det var nesten litt 'røyksopp magi' inn i bildet på førstesangen din også
Sist endret av Dodecha; 13. februar 2005 kl. 18:30.
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Haha ^^ Er enig i at Zeldamiksen ikke er 100% vellykket ja heh. FruityLoops skills xD
Hadde vel trengt meg en synth x_x, men jeg har ikke råa.
Takk for ris og ros
Første sangen var bra, men manglet de store høydarane, zelda-remixen kunne du bare ha spart deg bryet med,,
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
^^ jj

Her er en demo på en remix av Clockwork Orange av DJ Tiesto.
Jeg lagde leadet mens en kompis satte sammen =)
så. euphorion and Demonix coming up =)

Clockwork Orange
zelda sangen var jo tøff da
Like den første best, det var noe ved zelda remixen som ikke stemte.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Sitat av voldern
det var noe ved zelda remixen som ikke stemte.
Vis hele sitatet...
Enig, noe som liksom ikke stemte, prøv med andre "instrumenter"(jeg har absolutt ingen peiling på hva jeg snakker om her). Og noen toner kom litt vel høyt, skar i ryggmargen direkte. Men den var ganske fengende da

Go Go DJ Demonix
Clockwork Orange var stilig =)
Pretty Princess
Freaken's Avatar
jeg likte begge sangene jeg keep up the good work son!
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Takker og bukker =)
Fint å høre at det er noen som liker det man lager

*Takk*
Likte de to siste best Tar meg den frihet å lagre de på pcen hvis det er greit?
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Helt, helt greit
Blir bare glad om noen har sangene mine på pcen, så det ville vært midt i blinken Toak2 =)
Den første var knall bra . Keep up the good work
Har hørt selve melodien på den første før en plass...?
original reprint
xaff's Avatar
Den første ble litt vel ensformig, skulle gjerne likt å ha hørt et break et sted. Det virket som om låten bygget opp til noe hele veien, men det kom jo aldri no..? (-:
Kjente ikke Zelda sangen helt igjen, bare små fraser egentlig.

Første sangen var ålreit , Zelda sangen likte jeg ikke så godt, som jeg nevnte over .
Jeg syntes Zelda sangen var fæit, selv om den ikke hadde så mye med Zelda å gjøre..

keep up the good work!
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Sitat av Fornes
Har hørt selve melodien på den første før en plass...?
Vis hele sitatet...
Jeg tror kanskje CrazyTore har lagt ut sangen min på nFF før engang
Kan hende du har hørt den der


Det at Digital Dream liksom aldri tar av er det flere som har sagt, og jeg skjønner dere
Synes likevell den er den beste *^_^*
Laget en for AuLAN:HEAT og, som ble en fjasko da de spilte den på anlegget ;p
Satt med headsett som jeg ikke hørte så mye bass i. Enten er det no jævli galt med anlegget mitt (som forsåvidt ikke er det beste), eller så hadde høytalerne der bare enorm bass ^^ Ihvertfall drukna hele sangen min i bassen noe jeg ikke likte så godt
Kan vel kanskje legge den opp her ved en senere anledning

Takk
Melodien er kopiert må den være, hørt samme tidligere, men siden jeg hater slikt har jeg aldri giddet og sjekke hva den het, men fikk lyst nå.
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Heh =) Melodien er ikke kopiert det lover jeg

EDIT:
Skulle det være noen sanger som likner på min, vil jeg gjerne høre det >_<
Sist endret av Demonix; 3. mars 2005 kl. 08:37.
bah, nok med kritikk, gi oss mer!!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Enig!
Demonix, musikken din er prima vare, og folket ønsker mer.
Hilsen en ivrig fan
▼ ... flere år senere ... ▼
Er ikke meningen å skrape opp i en gammel tråd, men jeg har nå holdt ut og venta i over 3år etter noe nytt fra deg.

Disse to sangene har fulgt min mp3spiller og drøssevis med brente cd'er og jeg KREVER noe nytt! Og det er ikke bare jeg som er nyskjerrig på noe nytt her... bare så det er klart
▼ ... noen uker senere ... ▼
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Hehe. Den siste posten var jo veldig hyggelig!
et random søk på google av en venn etter "dj demonix" viste en buffret version av denne threaden, og for mimringens skyld leste jeg gjennom hele greia (beklager fjortisfaktene back in the days, btw). Gleden var derfor spesiellt stor da jeg leste den siste posten av el_larso!
At et par av sangene mine har vært på cder og hva det nå måtte være i 3 år er jo helt utrolig, og det setter jeg veldig stor pris på !

Når sant skal sies, sa det egentlig litt stopp da det ble litt mer lekser og slikt på ungdomsskolen, og nå går jeg på NTNU, så det blir ikke mye tiden nå heller...
skal sies at jeg har FL Studio installert og nå og da finner på å lage noen småting, men det blir aldri noen hele sanger.

Takk igjen for super melding, el_larso. Send meg gjerne en PM, så kan vi slå av en prat på msn ellerno : )

Veldig oppmuntrende for å lage mere musikk! =)
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Bare synd linken(e) ikke funker slik at man får høre.
Demonix's Avatar
Trådstarter
43 0
Nye linker, for de som er interesserte : )

Digital Dream
The Awakening
Clockwork Orange remix