Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 745
Fuck Mr. Plod!


Dette har skjedd i flere månder nå, det kommer og går. Hva faen er det skjer?

Må drive å reloade siden 100 ganger til det endelig er lesbart.

Noen som har peil? Var slik på min forrige tlf også, kjøpte ny til jul.
2pac alive in serbia
Har du prøvd en annen nettleser? Prøvd wifi/mobilnett?
Umulig å si utifra det du har postet. Gi oss feks en URL som mobilen ikke takler, også screenshot av den URL'n.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Umulig å si utifra det du har postet. Gi oss feks en URL som mobilen ikke takler, også screenshot av den URL'n.
Vis hele sitatet...
Er ingen spesifik nettside, kan skje hvor som helst. Skjer på dataen min å når jeg tenker over det.

Det bare skjer i gjevne mellomrom også må jeg refreshe til det blir normalt igjen.
Skjer bare på chrome, bare det jeg bruker uansett. Siden jeg har opplevd det på 3 enheter, så er det kanskje noen som har opplevd liknende?

Skal prøve en annen browser, takker
Da er det gjerne en plug in du bruker som er årsaken. Siden det bare skjer i Chrome.
På iPhone har jeg to løsninger, hvem vet kanskje android har noe ala det samme.

Leservisning og «vis skrivebordsversjon»

Skal merkes at dette fungerer så lenge det er hjemmesiden som ikke er optimalisert for mobil titting og det er det ikke alle websider som er
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Da er det gjerne en plug in du bruker som er årsaken. Siden det bare skjer i Chrome.
Vis hele sitatet...
Hva mener du plug-in? Så idet jeg vet har jeg ingen og det som skjer med nøddy skjer med meg, henholdsvis med nav og yr.
Er du innlogget ? både på tlf og data med samme konto ? Hvis ikke, er det ganske så rart at du skulle få samme feil begge plasser. Nå mistenker jeg at du er logget på med samme konto på de enhetene, og at de er en utvidelse som gjør dette, annonse blocker, coockie killer osv, noe må det være