Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 623
Godkveld freaks!

Har funnet ut at jeg skal kjøpe en Astro a40 siden min Sibervia v2 begynner og bli slitt etter masse bruk, burde jeg kjøpe med mixamp?

Begrunn svaret ditt plis
Hva er fordelen med det?
Ja.

Det synkroniserer utrolig bra med headsettet, fantastisk måte å mixe din egen "stil" av hvordan du liker musikken (Når det kommer til bass og div. andre innstillinger) og sist men ikke minst, gir det muligheten til å koble til med andre astro headsett (om du kjenner noen som har) som gjør lyden like det dem bruker i cockpiten på fly, helt fantastisk når du laner.
Sneakey
Trådstarter
Sitat av Edited Vis innlegg
Ja.

Det synkroniserer utrolig bra med headsettet, fantastisk måte å mixe din egen "stil" av hvordan du liker musikken (Når det kommer til bass og div. andre innstillinger) og sist men ikke minst, gir det muligheten til å koble til med andre astro headsett (om du kjenner noen som har) som gjør lyden like det dem bruker i cockpiten på fly, helt fantastisk når du laner.
Vis hele sitatet...
Alright Er det 5.1 surround eller var det 1.7?
Mixampen har mulighet for 7.1 (emulated) surround.

Skrev foresten litt feil, er jo mest sannsynlig ikke musikk du skal bruke headsettet til, men fungere på lik linje når det kommer til gaming selvfølgelig.
Har tilfeldigvis astro a40 + mixamp med originale esker, kabler for ps3, oppladbart batteri (kostet ekstra) og alt du trenger. Det er nesten ikke brukt. Betalte en betydelig god sum for alt.

Er du interessert i å kjøpe det joacimz? PM