Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 588
Hei
Har nettopp ødelagt min gamle telefon, og skal derfor kjøpe ny mobil. Har sett litt på denne: http://www.netonnet.no/sub/mobil/son...k/173772.6822/ den er rimelig om virker å fungere bra med tanke på at den koster omtrent 1700,- tenkte å kjøpe meg en solid telefon fordi jeg ødela den gamle. Noen som har noe erfaring med denne tellefonen, eller har noen tips? (Har ikke tenkt å kjøpe en dyr telefon)
Har lest denne testen her, hvor de gir den god kritikk: http://www.amobil.no/artikler/sony-x...o-st27i/111032
På forhånd takk for alle svar
kjøpte denne mobilen selv for ca 1 uke siden, Den skulle visst være vanntett ned til 1 meter, Noe den visste seg å ikke være, den gikk i stykker etter 3 dager.... hehe,
Sitat av ariesone Vis innlegg
kjøpte denne mobilen selv for ca 1 uke siden, Den skulle visst være vanntett ned til 1 meter, Noe den visste seg å ikke være, den gikk i stykker etter 3 dager.... hehe,
Vis hele sitatet...
Hvordan greide du det? Holdt du den under vann uten å ha lukket en av lukene skillelig?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har motsatt erfaring. Har hatt xperia active og xperia go, og begge har tålt vann, olje, fall og ufin behandling. Xperia active har eg hatt i et par måneder, og ingen problemer. Litt knotete å roote, men gjennomførbart om en gidder lese.
Sitat av ariesone Vis innlegg
kjøpte denne mobilen selv for ca 1 uke siden, Den skulle visst være vanntett ned til 1 meter, Noe den visste seg å ikke være, den gikk i stykker etter 3 dager.... hehe,
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at Sony ville solgt en mobil som vanntett om den ikke var det med mindre du er uheldig å få en som er defekt eller at det er en brukerfeil (noe det mest sannsynlig er).