Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 912
Lenge siden jeg har lekt med Reason, nå. Tenkte jeg kunne sette av et par/tre timer idag. Dette ble resultatet.

Vil bare høre hva folket synes =)

sparkling silver thunder
Litt platt og kjedelig intro. Selv om den kommer seg litt mer igang etterhvert, blir det allikevel litt for ensformig ettersom du kjører kun på ett "tema" som ikke er altfor spennende.
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
Den skal i mine øyne være litt ensformig. Men jeg kan sikkert få til litt mer variasjon.
Noen flere reviews?
Likte den jeg. Fin oppbygging og struktur på låta.

Men jeg savnet et litt mer fremtredende/gjenkjennelig tema/melodi.. og et bassinstrument til å fylle ut litt i bånn.. bortsett fra det så kunne du prøvd å fete opp lydene litt, prøv deg litt frem med kompressorer og sjekk ut litt mastringsmuligheter om du har et velegnet program.
Likte den jeg oxo Men kunne til tider minne om musikken når CSI miami-folka knipser bilder, tar fingerprints o.l. Men det er bare et pluss!
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
Hehe takker og bukker, folkens.

Fonzey: Jeg skal ta til meg rådene dine. Jeg bruker Cubase SX3, så jeg har full mulighet til å mastre. Problemet er bare at jeg har en 6 år gammel pc. Så jeg får ikke brukt programmet "to the max". Med mindre jeg sampler en del da, og bruker rewire.

Butcher-Lou: Jeg aner ikke hva slags musikk du mener, men du sier det ikke er negativt, så takk skal du også ha.

Her er en nyere versjon.Laget FØR jeg fikk svar på denne tråden.
Sist endret av rcW; 18. april 2008 kl. 18:49.
Sjekk ut kjærhus classic serien (google, der får du en fet kompressor, en ålreit eq og en fin masteringslimiter som også fungerer som tape saturator og tubewarmer.. =) og sjekk ut waves plugins hva en du finner =)

har du brukt cubase m rewire på denne låta?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Likte det svært godt, litt oldschool demoscene feeling nesten, kjekt med noe annet i blandt all bensinstasjonstrancen som blir postet her.

Synes det mangla en fin bassline der inne, men ellers var det bra.
Sist endret av Dodecha; 19. april 2008 kl. 14:15.
rcW
rcW's Avatar
Trådstarter
Fonzey: Jeg har allerede hele samlingen. Bruker mest presets i compressoren. Jeg sliter litt med å cracke "compressor-safen". Er fortsatt i opplæringsfasen Har ikke brukt rewire her, nei.

Dodecha: Hyggelig at du liker det. Ja, jeg skal legge på en bassline også.