Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1016
Hei!
[color="#A0522D"]My 3Dgallery[/color]
Verktøy:3dmax-vray-photoshop + div.
Det blir mest hobby.
Gjør noen freelance jobber,kunne vært mere hadde jeg hatt tid.
Ris og ros
jeg syns det var ganske greit. likte ikke det CG tingen helt opperst men det er meg da
jeg har ikke så alt for mye peiling men pene bilder,det skal du ha
Sist endret av Holmen; 12. april 2008 kl. 05:09.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Veldig mye bra arbeid der. Litt for mye til å kommentere noe spesifikt

Dette blir vel mye en ren "skrytetråd", noe jeg forsåvidt må si meg enig med må være lov med såpass bra materiale som du har produsert

Hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje vurdert en helt privat, minimalistisk portefølje. Det kan muligens være greit å bruke cgsociety, men siden den er ganske treg og rotete kan en slik egen portefølje være bedre "show-off" når du skal vise frem ditt materiale på forum som her, og kanskje for fremtidige kunder.
Sinnsykt bra!

Nesten så jeg mistenker at du bare har tatt bilder av veldig ryddige rom med møbler og whatnot.

Selv har jeg bare knotet litt med Lightwave, men har desverre ikke tålmodighet til å sitte å lage noe skikkelig. 3D studio har jeg bare vært innom fort og gæli.

Dette var rått!

(Om 10 år er det vanlig innhold i FPS'er )
Alt dette er laget fra bunn av i ett 3D program? Holycrap, ser jo ut som bilder
Sinnsykt bra!
Sist endret av Harp0; 12. april 2008 kl. 10:44.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Veldig veldig bra.
Ble spesielt glad i fargebruken. Klare sterke farger er kult.
Lys og overflater er veldig bra modelert, og teksturene er av veldig bra kvalitet.

Alt i alt veldig bra arbeid. Kudos
Wow... Det er alt jeg har å si.
De bildene fortjener en egen webside.
Da vil eventuelle kunder ta deg seriøst.
Sjekk ut denne oversikten for en mengde muligheter: "Flash-based Galleries: An Overview"
Lykke til videre!

Btw. denne var ikke listet opp i oversikten jeg linket til: SlideShow Pro
Sist endret av Turbolego; 12. april 2008 kl. 11:42.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Harp0
Alt dette er laget fra bunn av i ett 3D program? Holycrap, ser jo ut som bilder!
Vis hele sitatet...
Akkurat det tenkte jeg også. Og jeg har tuklet med 3DSM i noen få år i tillegg...
Utrolig bra arbeid. Jeg likte "Attic" spesielt godt på grunn av utrolig bra jobb med lyset. KP til deg!