Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 887
Hei, en kompis av meg lagde denne sangen på Garage Band
Første sangen han har laget så ikke kapp av han hodet
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Bj%C3%B8rn%20Holm%C3%B8y/Mine%20dokumenter/Mine%20mottatte%20filer/Ergo%20prewiew%204%5B1%5D.mp3
noen som har noen har noen innspill?
Sist endret av Brell; 2. april 2008 kl. 17:57.
Først må du iallefal laste den opp på internett
Trådstarter
går det ikke an å kopiere URL'en ? filen var tydeligvis for stor til å lastes opp. Er n00b på data!
Hvor prøvde du å laste opp filen? Prøv å for eksempel legge den ut på nrk.no/urort, kommer ikke på noen fildumper som tillater mp3 i farta
Sitat av Brell
går det ikke an å kopiere URL'en ? filen var tydeligvis for stor til å lastes opp. Er n00b på data!
Vis hele sitatet...
Hehe, det der er ikke noen url, se hva den starter med... det er adressen til den på din egen harddisk...
Var bra detta likte den frem til 1:20 ca, syntes du bør ta den samme synthen enda lengre fordi den er rå og funker bra Det som kommer etterpå høres ut som en helt annen sang og det passet ikke så godt sammen.

Men bra jobba!
Trådstarter
takk! noen fler?